Google Phone Google pixel 6 (pro)

Die batterij doet mij toch overstappen ook ze, 1100 mah meer dan de standaard note 10 die ik heb, das al de moeite, en als google wat kan deftig omspringen met het energieverbruik, ook op langere termijn (mijn pixel 2 die ik had was na verloop van tijd toch wat afgezwakt) is dit toch een killer phone voor 650 euro imo...

Ok, de nieuwste snapdragon chips doen het mss ietsje beter nog, maar lijkt me toch helemaal ok de specs van deze phone
 
Hmm de batterij is volgens CNET wel niet de beste blijkbaar... Met heavy use, en multitasking ziet hij toch wat af blijkbaar

We zien wel
 
Op youtube zijn er dus mensen die hem al zouden hebben... En ik lees hier dat vele laadblokken niet zouden werken hiermee, ik weet niet of dit klopt, maar vermoedelijk zouden ze gewoon niet reageren op het merendeel van de 'priezen'

Hoe makkelijk is het om toch op een buitenlandse google site iets te bestellen en naar BE te laten sturen? Ik wil gerust kijken met iemand om samen aan te kopen en de verzendkosten te delen ofzoiets, ik wil dus graag 2 * een 30 watt stekker kopen via Duitse shop, kost 29 incl verzending naar DE, en met kabel 10 eur erbij ofzo, dus als iemand dit weet hoe dit te doen zonder al te veel extra kosten, laat maar weten, dan doen we een gezamenlijke aankoop hiervoor indien jullie ook graag een stock google laadblok willen aankopen aan die prijs + verzending.

Ik ken via via wel iemand in DE, mss lukt het zo, maar dat is helemaal nog niet zeker... Laat hier dus alvast weten als er animo is voor zulke aankoop...

Grtz

Edit, als iemand via de Franse of Duitse store aankoopt (onder andere voor die gratis Bose headset) laat me aub weten hier of via pm, dan bestel en betaal ik graag 2 laadblokken mee en regelen we dat wel

Ik zal ook een zoekertje plaatsen in gezocht
 
Laatst bewerkt:
Ik heb al besteld via de Duitse store en laat het doorsturen via mailboxde. Al vaak gebruikt en werkt goed. Ben gegaan voor de pixel 6.
Ik zou eventueel nog de nieuwe pixel stand bestellen op die manier, maar is momenteel nog niet beschikbaar. Eventueel kan er dan nog een ladder bij.
 
Ik heb al besteld via de Duitse store en laat het doorsturen via mailboxde. Al vaak gebruikt en werkt goed. Ben gegaan voor de pixel 6.
Ik zou eventueel nog de nieuwe pixel stand bestellen op die manier, maar is momenteel nog niet beschikbaar. Eventueel kan er dan nog een ladder bij.
En ga je die bose headset er ook bijhebben? Is dit een vast doorstuur adres, of hoe mag ik het noemen? Dus stel dat je die wireless stand koopt (had gezien dat deze idd nog niet te verkrijgen valt) kan je me iets laten weten dan bestel ik, als ge dat ok vindt, wat materiaal bij ofzo...

Van waar ben je ergens? Dilbeek hier
 
Die Bose headset ben ik niet zeker. Waarschijnlijk zal ik dat moeten regelen via vrienden in Duitsland. Mailboxde is inderdaad een doorstuuradres.

Ik zal laten weten als ik er nog iets ga bestellen.

Zelf ben ik uit Gent, maar kom wel regelmatig in de buurt van Dilbeek
 
Nice, hopelijk kan ik dan meebestellen

FYI, voor de mensen die bij fnac hebben besteld, hij staat nu in verwerking sinds deze morgen, hopelijk dus morgen geleverd

En kan denk ik nog altijd besteld worden de reguliere 6,de pro is al uitverkocht daar
 
Achja, dan maar zo besteld. Ben benieuwd wanneer die aankomt
Bij u al een tracking??

Edit, met dat ik het plaats komt er een bpost tracking binnen :clap:

Its happening

En op een video was te zien dat het besturingssysteem 13GB in beslag nam, zowel op de reguliere als op de pro, dat is de helft van mijn samsung note 10 aan 26GB, nice
 
Laatst bewerkt:
Ik moest die gestures wel uitzetten, ik weet niet of dit eigen is aan pixel reeks, maar was bijvoorbeeld helemaal vanonder naar boven slepen voor het home screen, wel vond ik van linkerrand naar rechts swipen (terug naar vorige pagina)handig,is kijken of ik enkel dit kan aanzetten,maar de 3 knopjes om te navigeren zijn toch een blijvertje
 
Dit is mijn eerste berichtje dat ik typ, met de nieuwe Google pixel zes. Ik bedoel hiermee enkel via de stem. Dit gaat wel zeer vlot... Ik weet alleen nog niet hoe je tekst corrigeert.
 
Ik moest die gestures wel uitzetten, ik weet niet of dit eigen is aan pixel reeks, maar was bijvoorbeeld helemaal vanonder naar boven slepen voor het home screen, wel vond ik van linkerrand naar rechts swipen (terug naar vorige pagina)handig,is kijken of ik enkel dit kan aanzetten,maar de 3 knopjes om te navigeren zijn toch een blijvertje
Ik heb nu de pixel 4 XL, een ik vind die gestures wel goed werken. Home screen is een korte swipe naar boven, te beginnen helemaal onderaan het scherm. App drawer is iets hoger op het scherm en korte swipe naar boven. En voor de notifications een swipe naar beneden, een tweede keer om ook aan schermverlichting en zo te geraken.
Terug naar vorige gaat zowel van de linker- als de rechterrand van het scherm.
Die 3 kopjes om te navigeren gebruik ik al lang niet meer (staat uit bij mij)
 
Bij u al een tracking??

Edit, met dat ik het plaats komt er een bpost tracking binnen :clap:

Its happening

En op een video was te zien dat het besturingssysteem 13GB in beslag nam, zowel op de reguliere als op de pro, dat is de helft van mijn samsung note 10 aan 26GB, nice
Heb gekozen om hem te laten leveren in de winkel.. maar hij is nog niet binnen. Mischien morgen
 
Echt wel goede phone, beetje alles aan t goed zetten zo, alleen stoort mij die google search bar mateloos, je kan die niet wegkrijgen van de startpagina en neemt onnozel veel plaats in, ik wil namelijk de basisapps, telefoon sms en browser enzo helemaal beneden, maar dat ding neemt 25%+ in van het geheel
 
Terug
Bovenaan