Party/Festival Gentse feesten

Horse

Well-known member
Wie is er al geweest? Gisteren was DJ Rakesh belachelijk goed in Charlatan. Wel raar dat dat plein om 9u ‘s morgens nog vol stond. Zelfs op Aalst carnaval zie je dat niet.

Mardigras is echt wel tof om zien. Sfeer in het kwadraat. Aanrader!

Ps: die Rus is grappig 😄
 
Frites Atelier ontdekt. Blijkbaar zit Sergio Herman daar ook voor iets tussen. Heerlijke frietjes 👍
 
Frites Atelier ontdekt. Blijkbaar zit Sergio Herman daar ook voor iets tussen. Heerlijke frietjes 👍
Ja, die zijn er al even recht over de Groetenmarkt. Is inderdaad concept van Sergio Herman.
Ben vooral fan van de zelfgemaaktste sausjes.
Frietjes en stoofvlees ça va… maar die sausjes zijn overheerlijk!
 
Straks bij Patrick Foley’s rib eye steak smullen , en natuurlijk Irich pinten zuipen .:tongue:
 
4 nachten geweest, vanaf 3u is het wel aangeraden om daar weg te gaan want dan is de combo crapuul en alcohol wel enorm aanwezig.
 
Het kan wel respectvoller dan dit.
Hmmm crapuul , Juist daarom da ze met de mooiste vrouwen aan hun zijde rondlopen zeker:woohoo: , niet zo met van die vet konten in legging .:puke:
 
Als ik het over crapuul heb, dan heb ik het over de talloze vechtpartijen die je kan aanschouwen na 3u.
Sint-Baafs tot aan Citadel is een twintig minuten wandelen, toch 4 vechtpartijen gezien.

Niet meteen zeker waar Pieterman op doelt want er waren geen vrouwen aan hun zijde.
 
Wie gaat er dit jaar? Wij gaan vanavond eens zien maar buiten Vive La Fete werkelijk geen idee wat we kunnen verwachten. Volgende week zaterdag of zondag misschien eens Charlatan binnen stappen ^^
 
Wie gaat er dit jaar? Wij gaan vanavond eens zien maar buiten Vive La Fete werkelijk geen idee wat we kunnen verwachten. Volgende week zaterdag of zondag misschien eens Charlatan binnen stappen ^^
Alle dagen natuurlijk. Toch een deel vette namen dit jaar. :D
 
Ik ga volgende week woensdag wel naar Minami Deutsch, al weet ik niet of dat optreden echt een deel is van de gentse feesten eigenlijk :unsure:
Verder probeer ik zo ver weg als mogelijk te blijven van die drukte.

Mijn vriendin ging wel nog eens gaan met ons zoontje, heb gezegd dat ze alleen mocht gaan :unsure:
 
Terug
Bovenaan