Party/Festival Gentse feesten

Waar blijft het artikel met de officiele muziek-crew gentse feesten tips?

Vanavond boomtown voor Dans Dans en Echt, en de laatste zondag No Prisoners (Pieter-Paul Devos en vrienden) in de charla. Daarnaast nog niet echt iets op de radar.
 
Wie gaat er dit jaar? Wij gaan vanavond eens zien maar buiten Vive La Fete werkelijk geen idee wat we kunnen verwachten. Volgende week zaterdag of zondag misschien eens Charlatan binnen stappen ^^
binnen een paar uur daar tot zondag, crashen bij vrienden. Geen idee wie er komt maar is altijd dikke sfeer :love: .
 
Gentse feesten nog nooit naar de affiche gekeken. Wij gaan eigenlijk altijd naar dezelfde plaatsen en zien wel wie er afkomt.

Enkel voor De Kreuners eens specifiek naar een plaats gegaan.
 
Waar blijft het artikel met de officiele muziek-crew gentse feesten tips?

Vanavond boomtown voor Dans Dans en Echt, en de laatste zondag No Prisoners (Pieter-Paul Devos en vrienden) in de charla. Daarnaast nog niet echt iets op de radar.
De laatste zondag is toch age of love in Charlatan?
 
Gentse feesten nog nooit naar de affiche gekeken. Wij gaan eigenlijk altijd naar dezelfde plaatsen en zien wel wie er afkomt.

Enkel voor De Kreuners eens specifiek naar een plaats gegaan.
Wanneer en waar spelen de Kreuners misschien? Gaat wel een MASSA volk zijn
 
Wanneer en waar spelen de Kreuners misschien? Gaat wel een MASSA volk zijn
Nergens. Andere jaren was dat op het Sint-Baafsplein.
Plein werd dan ook afgesloten als het vol was.

Ik geloof dat paar jaar geleden de organisatoren de instructies gekregen hebben om zulke grote namen als De Kreuners en Clouseau voortaan niet meer te boeken.
 
Gentse feesten nog nooit naar de affiche gekeken. Wij gaan eigenlijk altijd naar dezelfde plaatsen en zien wel wie er afkomt.

Enkel voor De Kreuners eens specifiek naar een plaats gegaan.
goh ja, maar sommige dingen zijn wel handig dat je op voorhand weet.
bvb Stake speelt deze week op Boomtown, plein zal wel volzet zijn dan.
 
Ligt dat nu aan mij of is er nog nooit een kolkende menigte uit de bol gegaan op Polé Polé ? Eerste vijf rijtjes voor het podium hier en daar een dansmove, voor de rest is het muzak en passant richting een ander plein.
 
tegenwoordig valt dat dik tegen ja. vroeger was dat nog een groot podium over 't water, met live "wereldmuziek" bands (waar ze soms met 20 op't podium stonden), en toen was dat toch wel vaker feest ja. maar nu is dat idd gewoon 50% achtergrond-muziek-dj's, en 50% ik-kom-hier-mijn-tijd-verdoen-hiphoppers.
die eerste 50% is nog cava aan't begin van den avond als ge uw programma wilt plannen, voor de rest weet ik eigenlijk ook niet wat nut dat nog heeft.

wat mij deze eerste avond wel opviel: hoeveel jonge mensen al zo vroeg gepiekt hebben dat ze om half één al van hunne piek aan't vallen zijn
kan aan mij liggen, maar :baard::baard: in onze jongen tijd waren we dan nog maar opgewarmd...
 
Samen met Boomtown was dat voor mij meestal de enige reden om naar Gent af te zakken.
Toen Boomtown nog tussen de bomen op de Oude Beestenmarkt plaatsvond, vond ik hun programma veel aantrekkelijker. Ze hadden toen ook een volledige 10-daagse.
Goed dat ze op de Kouter hebben kunnrn blijven bestaan, maar heb daar nooit dezelfde sfeer ervaren als toen.
 
Terug
Bovenaan