Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Akkoord met uw sentiment. Ik heb wel uw Makila post hierboven nog wat ver-Makila'd, voor duidelijkheid enzo.Makila:
Ja kijk,
Trump zou misschien gewoon zeggen: "Geef Poetin eenstuk land en dan zijn we klaar." Hij denkt meer in deals dan in principes hé. Dus in die zin kan het snel gedaan zijn. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat
Poetin dan net denkt: "Ah, nu heb ik vrij
spel," en nog verder gaat.
Edit: Maar Makila, zeker blijven posten hé, je geeft het forum ook mee kleurik bedoel het niet gemeen. Maar je kan vaak gewoon zien zonder de naam te bekijken: dat is een post van Makila
![]()
You killed it.Akkoord met uw sentiment. Ik heb wel uw Makila post hierboven nog wat ver-Makila'd, voor duidelijkheid enzo.
Soms is het ook gewoon wat stillekes op dit forum, poog ik er wat beweging in te krijgen maar valt er eigenlijk niks extra meer te zeggen ..Makila kan altijd zo lekker overbodig dingen die reeds duidelijk zijn of iedereen weet nog eens duiden of napraten

Wat is rood en zit in nen hoek?
Ne kleuter met een scheermesje
BlijkbaarRed Sebastian

Fake news: Jezus spreekt geen Antwerps en zou ook nooit fouten maken tegen die/dat.Jezus: "Dees gelooft ge ni, da visclubke die ik 2000 jaar geleden heb opgericht, da bestaat nog altijd!!!"
Die denk jij...Fake news: Jezus spreekt geen Antwerps en zou ook nooit fouten maken tegen die/dat.
Op ne ouwe vlo?Dus, iemand onlangs nog gaan fietsen?

De mijne stinkt!Mijne vaatwas is kapot.
Dokter zegt dat ze er tegen vrijdag zou moeten door zijn.
De mijne stinkt!