Pieterjan94
Well-known member
Wat doet ne Waal na een heerlijke vrijpartij?
De babyfoon terug aanzetten
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is echt wel een afgezaagde mop.
Ik vind het eerder een aangebrande mop.Dat is echt wel een afgezaagde mop.

Hoe zorg je ervoor dat ne mod privé informatie over zich of haarzelf te grabbel gooit over zijn of haar seksuele voorkeurlocaties?Speciale manier van de mod om te zeggen dat hij met een Tesla rijdt.

En wat hebben ze te maken met de Tesla die je krijgt als je mod wordt?Wat zijn seksuele voorkeurlocaties?
Bvb de achterbank van een model 3.Wat zijn seksuele voorkeurlocaties?
Zie hierboven.En wat hebben ze te maken met de Tesla die je krijgt als je mod wordt?
Begrijpelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik beoogde een briljante, begrijpbare en bescheiden bijdrage, geen begripsverwarring tussen begrijpende breinen. Boodschap begrepen? Betwijfelbaar.Wat een flauwe mop zeg!
Maar even serieus? De begrijpbare en/of serieuze conversaties van of met den Makila die is men massaal in koor morgen alreeds vergeten. De niet zo serieuze of niet begrijpbare, die weet men over een paar jaar nog altijd. Dat is id een feit![]()
. Ben je bereid voor een bewuste babbel die zich begeeft buiten je begripsbubbel?Als em zijne post laat staan zijt ge toch ook altijd in 't ijle aan het raaskallen?Seg @makila ge moet uwe post wel niet weghalen hé, nu ben ik helemaal in het ijle aan het raaskallen.
That's just bonkersZou Dizzee Rascal daar dan zijne naam gehaald hebben?
Proud to kal raas!!Als em zijne post laat staan zijt ge toch ook altijd in 't ijle aan het raaskallen?
ik bedoel het niet gemeen. Maar je kan vaak gewoon zien zonder de naam te bekijken: dat is een post van Makila