Flauwe moppen

Beste forumvrienden

Ik moet jullie met spijt mededelen dat ik binnenkort zal verhuizen naar Italië en meer bepaald naar Rome.
Hoewel het voor jullie wellicht een complete verrassing zal zijn, zat het er voor mij al heel lang aan te komen en ik heb me er dus volledig op voor kunnen bereiden.
De reden waarom ik ga verhuizen zal ik hieronder in deze tekst proberen uit te leggen: Ik word namelijk paus.

De reden waarom ik zonder twijfel paus zal worden is de volgende:
Want wie wordt er paus?
Antwoord: De beste onder de kardinalen.

En wie wordt er kardinaal?
Antwoord: De beste onder de bisschoppen.

En wie wordt er bisschop?
Antwoord: de beste onder de Dekens.

En wie is de beste onder de dekens?

:coolbrows:

1mei:

“Kameraden!!!” (Luid applaus),
“Kameraden, wij willen weg van de 5-daagse werkweek!!!” (Nog luider applaus)
“Kameraden, ik zeg nog meer: ook met de 4-daagse werkweek nemen we geen genoegen!!!” (Machtig applaus).
“Kameraden, we willen ook geen 3-daagse en ook geen 2-daagse werkweek!!!” (Stormachtig applaus).
“Wat we willen, kameraden is de EENDAAGSE werkweek!!!” (Oorverdovend aanhoudend applaus).
Tot er helemaal achteraan ene rechtstaat: “het zal toch niet de maandag zijn zeker?”

In het serieuze topic waar de vraag wordt gesteld of je uw donut/koffiekoek met de glazuurkant naar boven of naar onder opeet postte ik dat Tesla rijders hun Snickers ondersteboven opeten omdat ze dan de dikke geaderde structuur direct op hun tong voelen.

Bericht werd verwijderd wegens niet serieus.

Speciale manier van de mod om te zeggen dat hij met een Tesla rijdt.

Speciale manier van de mod om te zeggen dat hij met een Tesla rijdt.
Hoe zorg je ervoor dat ne mod privé informatie over zich of haarzelf te grabbel gooit over zijn of haar seksuele voorkeurlocaties? :unsure:
Post gewoon dat Tesla een k*t of kl*t*merk is. :tongue:

Wat zijn seksuele voorkeurlocaties?
Bvb de achterbank van een model 3.

En wat hebben ze te maken met de Tesla die je krijgt als je mod wordt?
Zie hierboven.

Maar het echte antwoord is gewoon dat nooit iemand @makila snapt, dus move along.
giphy.gif

Wat een flauwe mop zeg!

Maar even serieus? De begrijpbare en/of serieuze conversaties van of met den Makila die is men massaal in koor morgen alreeds vergeten. De niet zo serieuze of niet begrijpbare, die weet men over een paar jaar nog altijd. Dat is id een feit ;)
Begrijpelijk. Begrijp me niet verkeerd, ik beoogde een briljante, begrijpbare en bescheiden bijdrage, geen begripsverwarring tussen begrijpende breinen. Boodschap begrepen? Betwijfelbaar.

Bekijk het zo: Het belachelijke blijft, maar de begrijpbare blijft beperkt, ook al is de begrepene boos.
Begrijpe wie begrijpen kan 🤷‍♂️. Ben je bereid voor een bewuste babbel die zich begeeft buiten je begripsbubbel?

Makila kan altijd zo lekker overbodig dingen die reeds duidelijk zijn of iedereen weet nog eens duiden of napraten, en dan afsluiten met "maar het kan natuurlijk ook <omgekeerde theorie van de uitleg> zijn.".

Ik geef een fictief maar illustratief voorbeeld:

Topic: Denk je dat Trump de oorlog in Oekraïne sneller zou beëindigen?

Makila:
Ja kijk, Trump zou misschien gewoon zeggen: "Geef Poetin een stuk land en dan zijn we klaar." Hij denkt meer in deals dan in principes, hé. Dus in die zin kan het snel gedaan zijn. Maar het kan natuurlijk ook zijn dat Poetin dan net denkt: "Ah, nu heb ik vrij spel," en nog verder gaat.

Edit: Maar Makila, zeker blijven posten hé, je geeft het forum ook mee kleur :love: ik bedoel het niet gemeen. Maar je kan vaak gewoon zien zonder de naam te bekijken: dat is een post van Makila :p

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan