Flauwe moppen

Omdat ik vind dat er met alles gelachen mag worden;

Dennis komt terug thuis van zijn vriend en hij kijkt ietwat bezorgd.
'Wat is er ?' vraagt zijn moeder.
'Ik denk dat Jeroen een homo is' zegt Dennis.
'Maar waarom zeg je nu zoiets !?' vraagt zijn moeder.
'Nou,zijn lul smaakt naar stront' zegt Dennis.
 
Stront smaakt niet flauw. En dit is het flauwe moppen topic.
Afgekeurd dus.
Ik heb nog nooit stront geproefd, maar ik ben blij dat je een ervaringsdeskundige bent !!
Het is wel nog mogelijk dat lul+stront wel flauw smaakt. Probeer eens een laat ons het resultaat weten.
Bedankt!!!
 
Ik heb nog nooit stront geproefd, maar ik ben blij dat je een ervaringsdeskundige bent !!
Het is wel nog mogelijk dat lul+stront wel flauw smaakt. Probeer eens een laat ons het resultaat weten.
Bedankt!!!
Ik denk dat het een basisvereiste is als mod om veel te weten over lullen en stront.
 
Jama wat is het nu, eerst mocht @Bernie.be zijn mop niet posten omdat stront niet flauw is, en dan doet ge er zelf zout op ... iets dat specifiek zaken minder flauw maakt.
42d711dd-b7c9-4526-a432-8f59c09427be_text.gif



Ik denk dat het een basisvereiste is als mod om veel te weten over lullen en stront.
Ik denk alleen over die van @Loser.
 
Laatst bewerkt:
Mijn grootvader is teruggekomen van de tweede wereldoorlog met één been





We weten nog steeds niet van wie dat been was....
 
Wel een misleidende foto bij dat artikel. Die mensen op de foto weten allemaal hoe ze hun PC moeten aanzetten, dat zullen wel geen ambtenaars zijn.
Jawel. Er is daar nog ene die niet op de foto staat die nu in de cafetaria koffie zit te drinken en die vanochtend eerst alle computers heeft aangezet. Om 16.30u mag hij terug alle computers gaan afzetten.
 
Terug
Bovenaan