Flauwe moppen

Als je natuurlijk van mening bent dat homos echt geen bestaansrecht hebben en dat dit een normale mening is die past en moet kunnen binnen de politiek dan ja...
Ik reageer hierop in het zwam topic want ik heb met onderstaande geen slechte bedoelingen.

Ik herinner nog in mijn jeugd reclame voor het wasmiddel 'Omo'.
Dan zongen ze in de reclame het volgende refrein iets in deze aard .. "Omo omo, IE doet het met Omo! .." (De was aldus he)

Ik kan nergens nog dat refrein vinden, ook niet op youtube, maar ik heb dat echt niet gedroomd. :unsure:

Die reclame was ook wel goed bedoeld, maar ja als je de link legt .. dan begrijp ik dat die reclame spoorloos verdwenen is.

Ter info: Ik ben pro gay.
 
Laatst bewerkt:
giphy.webp
 
Echt wel pijnlijk om te zien hoe snel de rente is gestegen. In de periode dat het zo laag stond had ik nog te weinig eigen middelen om iets als single te kopen.

Ik heb geen idee wat ik nu eigenlijk het beste doe. Nog even wachten tot er een lichte afkoeling komt van de woningprijzen? Hadden we maar een glazen bol 😅
Als we vooruitziend zouden zijn en iedereen zou de Euromillions winnen, dan krijgen we allemaal, onze inzet terug. :)
Ah neen want ze moeten er winst mee maken en die romen ze eerst af
 
  • Leuk
Waarderingen: Embo
Terug
Bovenaan