Flauwe moppen

IMG-20230112-WA0004.jpg
 
Een oudere dame komt gisteren tijdens de hevige sneeuwbuien aan de autokeuring
Keurder: Mevrouw waar is uw wagen?
Oudere dame: Het was te gevaarlijk op de weg, dus ik heb mij aan de kant gezet, en ik ben (verder) te voet naar de keuring gekomen! Goed hé!
Keurder: U bent afgekeurd! Next!
 
De oudste vraagstukken aan het oplossen voor school: Jean heeft 6 dozen van 10 eieren. Hij geeft 3 dozen aan Eva. Hoeveel eieren heeft hij nog over?

Aja 60 eieren he. Er staat niet bij dat er eieren in die dozen zaten he. Trouwens het zou wel dom zijn om die weg te geven he. 😆
Deze past hier beter
 
Deze past hier beter
Ja hij begint de weg van zijn pa op te gaan. :unsure:
Vrijdag riep hem: papa, brand. Papa, brand. De diepvries brandt. Brandt.

Ik kom in de berging gelopen: waar is die brand?
- Er is geen brand. Maar kijk daar op de diepvries, op de deur staat er: Brandt.
- Ja dat is het merk he, flauwe plezante :unsure:
 
Lol, die VR bril van Apple. Vanaf 3,5k dollar :laugh:
Tomski: Hey Makila je gaat naar Disney World?
Makila: Ja prijskaartje 5000€
Tomski: Wablief! Gij zijt stapelgek! Wie geeft er nu zoveel geld uit aan een idioot reisje?

Makila: Zeg mag ik eens iets vragen? Die skibril op uwe kop. Wat is dat voor een beest?
Tomski: Dat is gene skibril! Dat is ne Vr-bril vision pro! Leuk gadget hé! Daar heb je tenminste IETS aan! Uw reis komt en gaat!

Ieder zijn ding zeker?
 
Tomski: Hey Makila je gaat naar Disney World?
Makila: Ja prijskaartje 5000€
Tomski: Wablief! Gij zijt stapelgek! Wie geeft er nu zoveel geld uit aan een idioot reisje?

Makila: Zeg mag ik eens iets vragen? Die skibril op uwe kop. Wat is dat voor een beest?
Tomski: Dat is gene skibril! Dat is ne Vr-bril vision pro! Leuk gadget hé! Daar heb je tenminste IETS aan! Uw reis komt en gaat!

Ieder zijn ding zeker?

Gij snapt deze thread toch niet zo goed hè? :shutup:
 
Twee vagina's op wandel door de woestijn.
Vraagt de ene aan de andere, "Hebt gij ook zo droge lippen?"
 
Ik heb dat gewoon zo bekeken. Mensen spenderen duizenden euro's aan vakantie. En dat is ook maar iets van een 10 - 21 dagen en dan is het geld ook ribbedebie.

Als ik aan airco mijn geld spendeer. Dan is het na die 10 dagen ook ribbedebie. MAAR het jaar erop en daarop en daarop en de nog waarschijnlijk 20 jaar later of zelfs meer. Rendeert die airco nog altijd. Terwijl ik voor de vakantie van het jaar erop, weer op zoek mag om geld aan de kant te houden om daaraan te spenderen.
Iedereen doet wat hij/zij het leukste vindt he. Ieder zijn/haar eigen keuze.

De ene krijgt een orgasme van elk jaar op vakantie te gaan, de andere staat met zijne wiener of haar tetten voor den airco! Zalig toch? :tongue:
 
Terug
Bovenaan