Flauwe moppen

Zo ook het zoeken van de G-spot
IMG-20230407-WA0025.jpg
 
Maar dien auto staat scheef, dus het is waarschijnlijk een vrouw. En dat langs achter inrijden wil zeggen dat we het over de "mannelijke G-spot" hebben.
Hou5rt.gif
 
Maar dien auto staat scheef, dus het is waarschijnlijk een vrouw. En dat langs achter inrijden wil zeggen dat we het over de "mannelijke G-spot" hebben.
Hou5rt.gif
Ik zeg niet “de achteringang gebruiken”. Gewoon de normale ingang, maar dan langs achter benaderen.
Ja, dat gaat ook, Lint.
 
MOOI STEL POTEN roept een man, als hij een vrouw ziet dansen op een tafel.

"oh wauw dank je, vind je echt"? zegt de vrouw.

"Jawel hoor, elke andere tafel had nu al in elkaar gezakt" zegt de man.
 
Een naakte vrouw staat te liften
Er stop een mannelijke fietser en die zegt 'spring maar op de buis'
De vrouw doet dat en de man fietst verder
Na een paar minuten zegt de vrouw 'hebt u niet gezien dat ik naakt ben?'
De man antwoord: 'hebt u niet gezien dat ik op een damesfiets rij?'
 
Mensen die de booking tool niet gebruiken om meeting rooms te reserveren. 😬 50% van de tijd moet ik iemand vragen om uit de meeting room die ik had gereserveerd te gaan.
Dat is toch logisch? Op booking(.com) reserveer ik hotels (en reizen). Geen meetings.

"huh booking tool, wat is dat nu weer... pff kzal maar een andere kamer zoeken zeker"
👴🧓
Voila Unsure geeft mij gelijk! :unsure:
 
Dat is toch logisch? Op booking(.com) reserveer ik hotels (en reizen). Geen meetings.


Voila Unsure geeft mij gelijk! :unsure:
"huh booking tool, wat is dat nu weer... pff kzal maar een andere kamer zoeken zeker"
👴🧓

In veel bedrijven zitten de meeting rooms gewoon mee in Outlook (of welke mail & calendar tool ze ook gebruiken), zodat ge ze gewoon mee in uw meeting kunt zetten.
De beschikbaarheidskalender van die dingen zit daar dus gewoon in hé.
 
Ergens te lande in een vampieren cafe.
Er komt een vampier binnen en vraagt een pintje warm bloed.Met veel goesting drinkt hij deze op.
Een tweede vampier komt binnen en eveneens een glasje warm bloed met een rietje.
Een derde vampier komt binnen en vraagt aan de ober een warm glasje water.Grote stilte in het cafe.De vampier gaat in een hoekje van het cafe zitten en ontvangt met enige argwaan het warm glasje water.De vampier graait in zijn zakken en haalt daar een tampon uit en zet hem een theeke.
 
Terug
Bovenaan