Flauwe moppen

Ergens te lande in een vampieren cafe.
Er komt een vampier binnen en vraagt een pintje warm bloed.Met veel goesting drinkt hij deze op.
Een tweede vampier komt binnen en eveneens een glasje warm bloed met een rietje.
Een derde vampier komt binnen en vraagt aan de ober een warm glasje water.Grote stilte in het cafe.De vampier gaat in een hoekje van het cafe zitten en ontvangt met enige argwaan het warm glasje water.De vampier graait in zijn zakken en haalt daar een tampon uit en zet hem een theeke.
Is al gepost op pagina 2 door @Lt. ZweedVoet .
 
Kherson vorig jaar was ook traag begonnen, bijkomend merk ik vandaag geen echt nieuws van het front.
Stilte voor de storm?
Morgen ineens Prigozjin op de TV samen met Zelensky luid brullend dat Poetin geprobeerd heeft hem te vermoorden maar dat hij zijn voorzorgen had genomen en dat hij als wraak nu strijd met Oekraïne tegen de gemeenschappelijk vijand? :coolbrows:
 
Zat er man in het café waarop zijn vrouw hem belde. Ze vroeg hem om binnen tien minuten naar huis te komen of anders zou de maaltijd die ze voor hem bereid had aan de hond geven.
Waarop haar man antwoordde: "Schat ik ben binnen vijf minuten thuis, dat kan ik onze hond echt niet aandoen."
 
In bepaalde staten in Amerika is het illegaal om abortus te plegen, ook al ben je zwanger geraakt na een verkrachting.

Heel erg als je erover nadenkt.

Dat wil zeggen dat wanneer uw gevangenisstraf er eindelijk opzit, je nog eens alimentatie mag beginnen betalen ook.
 
Men mag van mij ook grapjes maken over vakbondsleden, ook al is dat ook beschermd door de antidiscriminatiewet. Maar als iemand grapjes maakt en daarna bezig is over dat ze terug werkkampen moeten oprichten maar nu specifiek voor vakbondsmilitanten, dan gaat dat te ver en zijn die grapjes ook niet meer ontschuldig.
Ik snap het probleem :unsure:
 
Komt een stotteraar de dierenwinkel binnen en vraagt :

-Heb jij een p-p-p-p papegaai te koop?
*ja zeker meneer
-p-p-p-p praat die ook?
*die praat ja, hij staat vanachter in de winkel ga maar eens kijken.

Man loopt naar achter en ziet de papegaai

- oh jij kan p-p-p-p praten?.
* absoluut en ook een stuk beter dan jij.

:unsure:
 
Mag ik mijn GSM gebruiken tijdens het rijden?
Het is te zien wat je bedoelt met een G.S.M.? :oi22:

Mag ik seks hebben terwijl ik rijd?
Ja dat mag - in de wegcode staat hier niets over
 
Mag ik mijn GSM gebruiken tijdens het rijden?
Het is te zien wat je bedoelt met een G.S.M.? :oi22:

Mag ik seks hebben terwijl ik rijd?
Ja dat mag - in de wegcode staat hier niets over
Waarom een 'frown'? Want ik heb die grap niet verzonnen, die las ik hier gewoon in de krant hoor. ;)
Ik heb die (misschien wel jammer genoeg), niet zelf verzonnen (voor de afwisseling).
 
Wat bazel jij toch een stuk 😂
Deels maar ook weer niet helemaal. Ze waren deze week weer bezig met mensen te beboeten voor bellen achter het stuur en één van de vragen van lezers was of seksuele handelingen dan wel mogen (Jan Modaal stelt gewoon zo'n vragen hoor). En de expert zei daarop al lachend: Ja daar staat niets van in de wegcode.

Ik bazel enorm veel maar dit komt dus effectief van de krant.

Ik heb het al terug gevonden - de laatste vraagstelling :oi22:
Zo vermijd je een boete tijdens extra strenge controles van politie
 
Laatst bewerkt:
Wist je dat een push up bh een beetje zoals een zak chips is?

Eens je dat open doet merk je dat het half leeg is.
 
Terug
Bovenaan