Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is al iedere keer één van de beste races van het seizoen. Dus inderdaad.Ik vind al bij al LV toch een genietbare race, na alle kritiek en bedenkingen toen ze de race aankondigden.
"No, definitely not,” Norris replies quickly when asked whether he thinks Verstappen would have won this title had he been driving the McLaren.
![]()

Dit is toch sarcastisch bedoeld hoop ikIs al iedere keer één van de beste races van het seizoen. Dus inderdaad.

Ik vond het nog cava, Gemiddelde race waar er paar leuke dingen zijn gebeurd.Ik blijf het een belachelijke show vinden op een circuit zonder echte uitdaging én gewoon niet leuk om naar te kijken qua omgeving (vooral veel fel licht en betonnen en stalen afsluitingen, enkel de luchtshots zijn spectaculair), maar op zich snap ik wel dat mensen het een "leuke" race vinden. Er wordt heel dicht op elkaar geracet, vaak in treintjes, en dat oogt best spectaculair.
Alleen vonden volgens mij de Amerikanen er niks aan, er is geen enkele crash of safetycar geweest, bummer...
tja, Hungaroring en Monaco zijn 100% uitdaging. zijn dat dan betere races?Daar zijn de meningen toch over verdeeld.
Hier zit toch 0,0 uitdaging in.
Dit circuit mogen ze van mij meteen inruilen voor Sepang, Hockenheim, Istanbul en zo zijn er nog veel andere.
met de gemiddelde ticket prijs voor deze GP is dit ook geen gewoon F1-publiek he. zeker als je er de prijzen van overnachtingen en eten etc bij rekent. die zitten daar voor het entertainment, niet voor de sport.Publiek is toch vreemd daar, rare ambiance in de VS. Je zou de Hollanders bijna missen met hun oranje rookbommen.
Redbull heeft geen illegale remmen gehad. Dat is bevestigd door de FIA.En volgens u zou Max met vingers in de neus kampioen zijn geworden met de McLaren?
Waarop baseer je je,grootste talent in de "beste" wagen automatisch kampioen ?
Red Bull was dominant het eerste deel van het seizoen,daarna opeens geruchten over illegale remmen en dan opeens zijn ze wel te pakken.
Gerucht mag dan wel ontkracht (ze hebben toch iets moeten aanpassen dacht ik ) zijn opeens was hun dominantie weg.![]()
was die dominant? was die vorig jaar zo dominant? of is het gewoon Max dat van een goede auto een beest maakt?Spijtig dat Hamilton zo ver startte op de grid, had anders waarschijnlijk wel gewonnen.
Proficiat aan Verstappen, maar mensen vergeten toch snel dat die Red Bull in de eerste 6-7 races superdominant was. Als je rechtstreekse concurrent dan met de snelste wagen maar 2 overwinningen haalt, werd het hem ook niet super moeilijk gemaakt.
Al bij al wel een verdiende titel, volgend jaar hopelijk een 4-way battle voor de titel, met een Ferrari dan die er mee aan de haal gaat.
Spijtig dat Hamilton zo ver startte op de grid, had anders waarschijnlijk wel gewonnen.
Proficiat aan Verstappen, maar mensen vergeten toch snel dat die Red Bull in de eerste 6-7 races superdominant was. Als je rechtstreekse concurrent dan met de snelste wagen maar 2 overwinningen haalt, werd het hem ook niet super moeilijk gemaakt.
Al bij al wel een verdiende titel, volgend jaar hopelijk een 4-way battle voor de titel, met een Ferrari dan die er mee aan de haal gaat.
Euhm Perez was vorig jaar vice-kampioen na een ongelooflijk slecht seizoen, zegt toch genoeg imo.was die dominant? was die vorig jaar zo dominant? of is het gewoon Max dat van een goede auto een beest maakt?
Ik denk persoonlijk meer het 2de. Anders was Perez altijd en overal 2de