The Magical Taz
Well-known member
Max is echt wel aan het zagen.
Edit : en Lando ook.
Edit : en Lando ook.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sowieso debris.Debris of Pirelli kwaliteit?
ge moet het wel weten, je bent aan het neuten over de volgens iedereen buiten jij onterechte straf van Max, maar dan een gele vlag negeren is geen probleem?kijk de stewards maar eens biased tegen Verstappen zijn
doe keer normaal man. 't is gewoon commentaar op het feit dat er gisteren meteen op de stewards geneut werd op een straf voor Verstappen (waar ik echt niet de enige ben die mijn mening volgt, maar dat terzijde), dat deze stewards hier een bias hebben, terwijl ze met deze straf elke mogelijkheid op een W voor Norris afpakken. én Mclaren waarschijnlijk minstens 18 punten kosten in de strijd voor WCC.ge moet het wel weten, je bent aan het neuten over de volgens iedereen buiten jij onterechte straf van Max, maar dan een gele vlag negeren is geen probleem?
Lando heeft daardoor 0.6 seconden gewonnen. en op gele vlaggen negeren zijn ze gewoon altijd streng. Dat weet je als piloot.Ik vind het idd wel nooit 10 sec stop and go; +5 seconden had goed geweest
ps: Een geluk dat Max het ziet in zijn spiegel op een recht stuk, of er had niks gebeurd
't is gewoon commentaar op het feit dat er gisteren meteen op de stewards geneut werd op een straf voor Verstappen
Hoeveel veiliger is het eigenlijk als je 300 rijdt vs 320 bijvoorbeeld. Slaat nergens op.
Zou me ook verbazen dat al de rest wel in heeft gehouden.
Straf sowieso terecht.Ik vond een 10s stop and go toch ook heel zwaar eerlijk gezegd. Maar het was wel zichtbaar duidelijk dat hij een stuk had gewonnen op Max.
Een normale 10s was logischer geweest.
Straf sowieso terecht.
Maar zo zwaar... Met als kanttekeningen dat ze wat later de gele vlag daar weg halen, terwijl de situatie identiek was.
Paar racen geleden heeft Russel in de Q een straf gehad voor negeren gele vlag: reprimand
Toch wel heel scheef getrokken