FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nooit echt begrepen.
Albon rijdt zeer slecht in RedBull.

Gaat naar Williams, met in de andere Williams steeds een natte dweil : 'Kijk eens hoe goed Albon is!'.

Serieus... Uiteraard wordt die compleet ingemaakt door Sainz.

Vreemd genoeg ben ik alle sympathie die ik voor Norris had gaandeweg volledig verloren. Denk dat het begonnen is sinds Hongarije. Dieje kerel kan ook zo zeiken over de boordradio, niet normaal -.- Ook in de media merkte op dat Norris wel houdt van aandacht en naast zijn schoenen begint te lopen. Is precies ook altijd aanwezig bij elk decadent feestje in Monaco.

De laatste 5 races ook nimmer gezien gehad, enkel Monza nog uitgesteld bekeken gehad toen ik hoorde dat Leclerc gewonnen had. Zandvoort geen millimeter van dat asfalt gezien gehad :p

Ik hoop zo hard dat Verstappen het WK voor rijders binnenhengelt. Dat Piastri maar snel boven zichzelf uitstijgt, dat is toch een totaal ander karakter wat meer likable is in vergelijking met Norris.

Vreemd genoeg ben ik alle sympathie die ik voor Norris had gaandeweg volledig verloren. Denk dat het begonnen is sinds Hongarije. Dieje kerel kan ook zo zeiken over de boordradio, niet normaal -.- Ook in de media merkte op dat Norris wel houdt van aandacht en naast zijn schoenen begint te lopen. Is precies ook altijd aanwezig bij elk decadent feestje in Monaco.

De laatste 5 races ook nimmer gezien gehad, enkel Monza nog uitgesteld bekeken gehad toen ik hoorde dat Leclerc gewonnen had. Zandvoort geen millimeter van dat asfalt gezien gehad :p

Ik hoop zo hard dat Verstappen het WK voor rijders binnenhengelt. Dat Piastri maar snel boven zichzelf uitstijgt, dat is toch een totaal ander karakter wat meer likable is in vergelijking met Norris.
Idem. Al jaren wat fan geweest van hem door zijn charisma maar dat is sinds dit jaar echt verdwenen.

Ach, zeiken kon zelfs Vettel als de beste toen hij nog vooraan mocht meedoen, zo zijn ze quasi allemaal als er iets te winnen valt.

Ach, zeiken kon zelfs Vettel als de beste toen hij nog vooraan mocht meedoen, zo zijn ze quasi allemaal als er iets te winnen valt.
eigenlijk frappant dat mensen, zo kort na de Verstappen-periode, niet alleen al vergeten zijn hoe dominant hij zijn, maar ook hoe arrogant hij was. zeker in het begin, maar nu nog altijd.

Norris verliest bvb populariteit omdat hij Piastri maar met tegenzin liet winnen in Hongarije, maar Verstappen gunde Perez nog geen plaats als het voor Perez om de 2de plaats in het kampioenschap ging, en het voor Verstappen zelfs niet meer om een podium ging.
En dan heb je Vettel's multi-21 bvb nog.
of de hele Hamilton - Rosberg periode.

Het is gewoon eigen aan dat niveau. op uw gemak rondrijden voor P8 is nog gezellig en tof, maar als er een titel op het punt staat, dan moet alles perfect zijn, en elk detail kan het fout doen lopen.

eigenlijk frappant dat mensen, zo kort na de Verstappen-periode, niet alleen al vergeten zijn hoe dominant hij zijn, maar ook hoe arrogant hij was. zeker in het begin, maar nu nog altijd.

Verstappen heeft vanaf dag 1 al die over mijn lijk mentaliteit. (you hate it or you love it) Aan zijn persoon is weinig veranderd, buiten dat hij volwassener begint om te gaan mss met bepaalde situaties.

Norris voelde toch aan dat de lolbroek van een paar seizoenen geleden ingeruild is voor iemand die 2 gezichten durft te vertonen. Lachen voor de camera maar toch een mes in iemand zijn rug durft te steken voor eigen gewin.

Stom voorbeeld mss: maar na de race van baku onder VSC steekt verstappen voorbij met een duimpje richting Norris. Norris direct op de boordradio dat je niet mag inhalen onder VSC.

Ik wil gewoon ook maar zeggen dat de gunfactor richting Norris bij mij aan het wegebben is.

Kon Red Bull nu niet gewoon duidelijk zijn in Singapore dat het DR zijn laatste race ging zijn? Wat is nu de waarde van dit 3 dagen later te laten weten via een social media bericht? Had die man toch een waardig afscheid gegund?

Echt degoutant hoe ze daar met hun rijders omgaan, ik ben nooit fan geweest en zal het ook nooit worden.

Kon Red Bull nu niet gewoon duidelijk zijn in Singapore dat het DR zijn laatste race ging zijn? Wat is nu de waarde van dit 3 dagen later te laten weten via een social media bericht? Had die man toch een waardig afscheid gegund?

Echt degoutant hoe ze daar met hun rijders omgaan, ik ben nooit fan geweest en zal het ook nooit worden.
Dat snapt niemand. Had die toch gewoon in Singapore afscheid laten nemen.

Niet te snappen maarja.

Ergste was dat iedereen inclusief Daniël het gewoon wíst. Het was alleen niet officieel.
Jammer dat de honeybadger op zo'n manier de sport moet verlaten

Toyota is back!
Het is maar wat je verstaat onder 'back'.

"Toyota have insisted they have “no plan” to return to F1 as a power unit supplier or as a full-time F1 team, despite their new technical partnership with Haas.
...
Toyota will assist Haas in a number of technical areas over the next few years, while Ferrari will continue to remain a key partner.
Toyota Gazoo Racing's general manager of motorsport engineering Masaya Kaji has outlined they don’t plan to return to F1 either as an engine supplier or fully-fledged team.
..."

Toch wel frappant. De automerken lijken de commerciële voordelen in de huidige F1 toch wel in te zien dat het belangrijk is om erin aanwezig te zijn op een of andere manier. Maar de kosten die het met zich meebrengt om dat dan ook als daadwerkelijke leverancier van motoren te doen willen ze dan weer liever niet. En dan komen ze met een technische samenwerking op een of andere manier. Ford bij Red bull, Toyota bij haas. Renault heeft voorlopig nog een eigen team waar ik niet mee weet wat ze er nog mee willen gaan doen, maar zie ik dan ook meer naar zoiets evolueren.

Renault heeft voorlopig nog een eigen team waar ik niet mee weet wat ze er nog mee willen gaan doen, maar zie ik dan ook meer naar zoiets evolueren.
"Renault stopt eind 2025 met de productie van F1-motoren. Het maakt dus niet de overstap naar de nieuwe generatie F1-motoren in 2026"

Zelf geen idee in hoeverre Alpine F1 nog Renault F1 is.

Zelf geen idee in hoeverre Alpine F1 nog Renault F1 is.
Qua structuur en chaos nog altijd hetzelfde als het Franse moederbedrijf 🤣

Ik vermoed dat ze er ook vanaf willen. Ik denk dat ze dat ook wel zullen verkopen. Denk dat ze daar wel gegadigden zullen vinden. Een Andretti die op een andere manier wil binnen geraken ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan