FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit gaat Ricciardo zijn laatste race geweest zijn, de post-race interviews zeggen genoeg. En om eerlijk te zijn, ik ben er niet rouwig om. Was al lang niet meer op niveau en zelfs bij VCARB moest hij meestal afleggen tegen een Tsunoda. Dus vanaf USA eindelijk weer Lawson er in, zoals het hoort. Wel jammer om te zien hoe Ricciardo zijn carrière in 2018 eigenlijk volledig om zeep heeft geholpen en zijn periode bij McLaren was al helemaal de doodsteek op zich.

Laatst bewerkt:
Het is ook bullshit dat die driver of the day krijgt. Toont nogmaals hoe zinloos dat ding is.
Nja, een race waar de meeste op een safety car zaten te wachten die er nooit kwam.

Wat een zeikerd was Tsunoda alweer over de boordradio, toen die daar achter Ric zat en zat te miepen om 'm asap door te laten..
Hopelijk gaan ze die nooit bij RBR zetten

Het is ook bullshit dat die driver of the day krijgt. Toont nogmaals hoe zinloos dat ding is.
Nja, een race waar de meeste op een safety car zaten te wachten die er nooit kwam.
Precies de reden waarom ik een hekel heb aan dat DOTD gedoe, is gewoon een populariteitswedstrijd of om een rijder eens iets te gunnen.

Wat een zeikerd was Tsunoda alweer over de boordradio, toen die daar achter Ric zat en zat te miepen om 'm asap door te laten..
Een van de redenen waarom ik Yuki absoluut niet kan aanhoren en ik totaal geen fan van ben. Hadjar is er ook zo enen, maar dan nog erger met zijn baguette accent.

Idd, ipv te zagen, zorg ervoor dat je er vlak achter zit.

Saaie race voor de rest, povere strategie van Mercedes om Hamilton op de softs te zetten.

Geen Sargeant, Latifi, of Mazepin op de grid, dat scheelt in safetycars blijkbaar.

dat puntje dat Ricciardo daar "steelt" kan wel eens belangrijk worden.
Vreemde situatie.
Lijkt mij duidelijk dat dit op vraag van RedBull is? Wat tegen de regels is.... Teams mogen niet samenwerken. Maar eigenlijk heb ik dit in het verleden ook al een paar keer gezien.

Red Bull zal Lawson verder evalueren dit seizoen bij RB. Als die Tsunoda om de oren rijdt zit volgend jaar Perez in die RB en Lawson in de Red Bull. Dat is mijn verwachting. Tegen een bloedsnel McLaren met Norris & Piastri en een goed Ferrari met Leclerc en Hamilton ga je er met enkel Verstappen niet meer komen. Lawson had al dit seizoen in die Red Bull moeten zitten. Perez reed enkel P2 vorig jaar omdat die wagen zo dominant was. Het puntenverschil met Max was gigantisch!

Vreemde situatie.
Lijkt mij duidelijk dat dit op vraag van RedBull is? Wat tegen de regels is.... Teams mogen niet samenwerken. Maar eigenlijk heb ik dit in het verleden ook al een paar keer gezien.
tja, bewijs het maar eens he.
Ricciardo zal gewoon zeggen dat het zijn idee was, om eruit te gaan met "a bang".

we moeten toch zo snel mogelijk van dit soort circuits af?
Zelfs met een bandenvoordeel is inhalen uiterst lastig.
Breng alstublieft een Sepang terug op de kalender

we moeten toch zo snel mogelijk van dit soort circuits af?
Zelfs met een bandenvoordeel is inhalen uiterst lastig.
Breng alstublieft een Sepang terug op de kalender
Ze gaan alleen maar meer straatcircuits op de
kalender willen zetten, zie Madrid in 2026. Normaal gezien vind ik Singapore nog wel te pruimen, dit jaar echt een snoozefest.

Sepang zou wel zalig zijn, ook een Tilke-track maar wel een hele goede.

Colapinto bewijst dat Albon toch niet zo speciaal is en vooral heel zwakke teamgenoten had bij Williams. Ik denk dat die volgend jaar een serieus pakje slaag van Sainz gaat krijgen.
Colapinto heeft een puike race gereden, mocht Albon geen DNF hebben, had hij op zijn huidige elan in deze race al een pak slaag gekregen van een teamgenoot.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan