Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Precies de reden waarom ik een hekel heb aan dat DOTD gedoe, is gewoon een populariteitswedstrijd of om een rijder eens iets te gunnen.Het is ook bullshit dat die driver of the day krijgt. Toont nogmaals hoe zinloos dat ding is.
Nja, een race waar de meeste op een safety car zaten te wachten die er nooit kwam.
Een van de redenen waarom ik Yuki absoluut niet kan aanhoren en ik totaal geen fan van ben. Hadjar is er ook zo enen, maar dan nog erger met zijn baguette accent.Wat een zeikerd was Tsunoda alweer over de boordradio, toen die daar achter Ric zat en zat te miepen om 'm asap door te laten..
Hopelijk gaan ze die nooit bij RBR zetten
Idd, ipv te zagen, zorg ervoor dat je er vlak achter zit.Wat een zeikerd was Tsunoda alweer over de boordradio, toen die daar achter Ric zat en zat te miepen om 'm asap door te laten..
Hopelijk gaan ze die nooit bij RBR zetten
Vreemde situatie.dat puntje dat Ricciardo daar "steelt" kan wel eens belangrijk worden.
tja, bewijs het maar eens he.Vreemde situatie.
Lijkt mij duidelijk dat dit op vraag van RedBull is? Wat tegen de regels is.... Teams mogen niet samenwerken. Maar eigenlijk heb ik dit in het verleden ook al een paar keer gezien.
Ze gaan alleen maar meer straatcircuits op dewe moeten toch zo snel mogelijk van dit soort circuits af?
Zelfs met een bandenvoordeel is inhalen uiterst lastig.
Breng alstublieft een Sepang terug op de kalender
Colapinto heeft een puike race gereden, mocht Albon geen DNF hebben, had hij op zijn huidige elan in deze race al een pak slaag gekregen van een teamgenoot.Colapinto bewijst dat Albon toch niet zo speciaal is en vooral heel zwakke teamgenoten had bij Williams. Ik denk dat die volgend jaar een serieus pakje slaag van Sainz gaat krijgen.