Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Idem. Al jaren wat fan geweest van hem door zijn charisma maar dat is sinds dit jaar echt verdwenen.Vreemd genoeg ben ik alle sympathie die ik voor Norris had gaandeweg volledig verloren. Denk dat het begonnen is sinds Hongarije. Dieje kerel kan ook zo zeiken over de boordradio, niet normaal -.- Ook in de media merkte op dat Norris wel houdt van aandacht en naast zijn schoenen begint te lopen. Is precies ook altijd aanwezig bij elk decadent feestje in Monaco.
De laatste 5 races ook nimmer gezien gehad, enkel Monza nog uitgesteld bekeken gehad toen ik hoorde dat Leclerc gewonnen had. Zandvoort geen millimeter van dat asfalt gezien gehad
Ik hoop zo hard dat Verstappen het WK voor rijders binnenhengelt. Dat Piastri maar snel boven zichzelf uitstijgt, dat is toch een totaal ander karakter wat meer likable is in vergelijking met Norris.
Wat een schertsvertoning van Red Bull. Hoe die met hun rijders omgaan is echt beneden alle peil.Ricciardo officieel buiten. Lawson neemt zijn plaats in.
eigenlijk frappant dat mensen, zo kort na de Verstappen-periode, niet alleen al vergeten zijn hoe dominant hij zijn, maar ook hoe arrogant hij was. zeker in het begin, maar nu nog altijd.Ach, zeiken kon zelfs Vettel als de beste toen hij nog vooraan mocht meedoen, zo zijn ze quasi allemaal als er iets te winnen valt.
eigenlijk frappant dat mensen, zo kort na de Verstappen-periode, niet alleen al vergeten zijn hoe dominant hij zijn, maar ook hoe arrogant hij was. zeker in het begin, maar nu nog altijd.
Dat snapt niemand. Had die toch gewoon in Singapore afscheid laten nemen.Kon Red Bull nu niet gewoon duidelijk zijn in Singapore dat het DR zijn laatste race ging zijn? Wat is nu de waarde van dit 3 dagen later te laten weten via een social media bericht? Had die man toch een waardig afscheid gegund?
Echt degoutant hoe ze daar met hun rijders omgaan, ik ben nooit fan geweest en zal het ook nooit worden.
Het is maar wat je verstaat onder 'back'.Toyota is back!
"Renault stopt eind 2025 met de productie van F1-motoren. Het maakt dus niet de overstap naar de nieuwe generatie F1-motoren in 2026"Renault heeft voorlopig nog een eigen team waar ik niet mee weet wat ze er nog mee willen gaan doen, maar zie ik dan ook meer naar zoiets evolueren.
Qua structuur en chaos nog altijd hetzelfde als het Franse moederbedrijfZelf geen idee in hoeverre Alpine F1 nog Renault F1 is.