DogFacedGod
Well-known member
Doohan schat ik toch niet zo hoog in, hij komt natuurlijk wel uit het juniorprogramma. Het is dat Victor Martins het zo slecht doet dit seizoen in F2, anders was die wel een serieuze kanshebber.
Ik vind het nog steeds jammer dat Pourchaire geen echte kans gekregen heeft, die is nog altijd maar 20.
Er is een gerucht voor Pourchaire naar Audi en gezien Sainz nu gekozen heeft...
Ik vind dat er de laatste jaren niemand echt uit springt bij F2 en F3.
Volgend jaar rijdt Bearman bij Haas, en eigenlijk bakt die er niks van dit jaar. Hij heeft regelmatig ook gewoon pech, maar het is echt niet alleen daar aan te wijten.
Piastri is voor mij de enige die sinds de lichting Norris/Russell/Albon heeft kunnen overtuigen. Al zou ik Lawson wel graag bij VCARB zien, misschien zelfs in de plaats van de toch wel uitgebluste Ricciardo... Die zit nu op zijn 35 bij het B-team van RB zonder toekomstperspectief.
Bortoleto maakt toch indruk. Tweede plek in F2 in zijn junior jaar na F3 kampioen te zijn.
Antonelli is stukken performanter voor zijn eerste F2 jaar dan zijn teamgenoot Bearman.
Drugovich loopt ook nog rond op een grid maar iemand die pas in zijn derde seizoen F2 pas er bovenuitstak (Pourchaire was 2de in zijn 2de seizoen...). Dat begint toch al heel moeilijk te worden.
Ik vind het eerder vreemd dat Tsunoda nog op een grid loopt
. Die haalt toch geen consequente resultaten in mijn ogen maar dat zal dankzij Honda zijn. Ofwel drinken ze ook verschrikkelijk veel Red Bull in Japan
.
Laatst bewerkt: