FIA Formula One 2024

Wie wordt wereldkampioen in 2024 ?

• Totaal aantal stemmers
    74
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Op deze manier zie ik Max geen WDC worden, ongelooflijk wat hij hier doet, zelf al beweegt LH terwijl hij remt, dat was een divebomb dat nooit ging lukken lol.

Best dat Verstappen niet meer op het podium geraakt anders ging dat maar een grimmige sfeer zijn op dat podium :p.
Hamilton gaat tenminste nog sfeer geven :p.

gaat duidelijk mijn petje te boven… Waarom moet Norris de winst aan Piastri laten, gezien de huidige championship stand ?!

Max maakt toch gigantisch veel fouten onder druk. Vijf races na elkaar minstens 1 fout.

McLaren is gewoon triestig

Max loopt al het hele weekend gefrustreerd rond. Team was ook niet best met pitstops. De updates deden het ook niet. Duidelijk dat Newey's vertrek al meteen zichtbaar wordt.
McLaren.... no words...

Begrijp ook niet wat McLaren bezielde. Norris de undercut geven en dan Piastri 2 ronden later laten pitten. Wtf? Oo

Enigste verklaring lijkt me dat Piastri slechter is met bandenmanagement en ze zo laat mogelijk zijn stop willen laten doen waarbij er een afspraak was de positie later te switchen.

Verstappen is sowieso al een ettertje via de team radio, maar als hij echt onder druk staat is hij ronduit toxisch. Verdient een goeie klets rond zijn oren van zijn mama.
Maar wat een zalig weekend was het al bij al, in F2 waren de races om van te smullen en bij F1 drama dat je op voorhand nooit kon verzinnen.

Verstappen tja. Winnaarsmentailiteit zeker 😂 maar ging er idd wel over

Snap nu ook niet dat em het niet gewoon rustig aan doet en gewoon P3 pakken.

Zijn race werd idd wel tactisch serieus verprutst. Kon eigenlijk meedoen voor de overwinning. Pace op hards was waanzinnig goed. 0,5sec sneller dan de McLarens op het einde van de stint met hards.

1ste stint op mediums was wel matig

Amai, wa hebben we vandaag toch weer allemaal gezien zeg ?! Ben wel heel blij voor Oscar met zijn eerste win, maar wat een absurde manier waarop. En dat had zoals zo vaak gewoon volledig vermeden kunnen worden als ze bij de pitstops gwn de volgorde hadden aangehouden.

En Max tjah, bewijst weer eens waarom ik daar toch altijd een hekel ga aan hebben. Het zit eens dik tegen en hij reageert weer als een klein kind. De frustratie is te begrijpen maar tis de waarop weer. Nuja, Max, het zal nog veel gaan voorvallen ventje. Dus wen er maar aan.

Bon, die legende van perfecte robot en vroeg verklaarde GOAT mag duidelijk weer worden opgeborgen.

Ik dacht toch dat die na zijn eerste WDC iets meer kalmte en maturiteit had.

De vriendschap gaat getest worden als het kampioenschap in de balans ligt.

bon, blijkbaar was er geen F1 op Tipik, dus waar kan ik nu in godsnaam de F1 bekijken, ze doen zelfs geen uitgestelde uitzending. Onnozele 21 juli

Tja, McLaren toch een heel slechte beurt als team, quasi op hun knieën smeken bij Norris om toch Piastri opnieuw voor te laten.

Deze 1/2 en de 1ste win van Piastri hadden altijd dik feest moeten zijn, nu is het toch wel een beetje een zuur feestje.

Kris en Gert vonden dat er na de race niks aan de hand was tss Piastri en Norris, ik zag dat toch anders. Gewoon een vriendelijk tikje en quasi geen woord in de green room, erg hartelijk was dat toch niet voor hun 1ste 1/2 en de eerste win van Piastri.

En de conversaties tussen Max en zijn engineer zijn toch net schitterend? Ik ben blij dat er piloten als Max op de grid staan, zorgt tenminste voor spanning en sensatie.

Verstappen is sowieso al een ettertje via de team radio, maar als hij echt onder druk staat is hij ronduit toxisch. Verdient een goeie klets rond zijn oren van zijn mama.
Maar wat een zalig weekend was het al bij al, in F2 waren de races om van te smullen en bij F1 drama dat je op voorhand nooit kon verzinnen.
Tja, het zou me verwonderen dat het allemaal gevoelige prinsesjes zijn die daar werken en daar niet met zijn karakter om zouden kunnen gaan. Voor Max is maar één plaats goed: de eerste. Ik kan dat best begrijpen dat zo’n dingen in the heat of the moment gezegd worden.
Als je dat al toxisch noemt… ik denk dat veel mensen beroepsmatig al wat andere dingen over zich heen krijgen die er, in tegenstelling tot het Redbull team, er niet kunnen aan doen…

Het enige wat we de laatste jaren hebben is dat de kijker nu heel veel van die communicatie te horen krijgt. Dat kan ons beeld ook wat beïnvloeden natuurlijk. De FOM kan daar laten uit horen wat ze willen.
Bon, die legende van perfecte robot en vroeg verklaarde GOAT mag duidelijk weer worden opgeborgen.

Ik dacht toch dat die na zijn eerste WDC iets meer kalmte en maturiteit had.

De vriendschap gaat getest worden als het kampioenschap in de balans ligt.
Een collega die in zijn vrije tijd racer is zei me naar aanleiding van het eerste conflict tussen Lando en Max een paar races terug: “Op de racetrack heb je geen vrienden”

Een collega die in zijn vrije tijd racer is zei me naar aanleiding van het eerste conflict tussen Lando en Max een paar races terug: “Op de racetrack heb je geen vrienden”
100%, maar er is een groot verschil tussen hard racen en de ‘yield or crash’ divebombs van Verstappen.

Plus na de race sta je weer naast elkaar. Rosberg en Hamilton waren ook dikke buddies. En zoals Verstappen nu weer deed… Vriend of vijand, dat is gewoon erover.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan