Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
.
maar ging er idd wel overDe F1 werd vandaag uitgezonden op LaTrois.bon, blijkbaar was er geen F1 op Tipik, dus waar kan ik nu in godsnaam de F1 bekijken, ze doen zelfs geen uitgestelde uitzending. Onnozele 21 juli
Tja, het zou me verwonderen dat het allemaal gevoelige prinsesjes zijn die daar werken en daar niet met zijn karakter om zouden kunnen gaan. Voor Max is maar één plaats goed: de eerste. Ik kan dat best begrijpen dat zo’n dingen in the heat of the moment gezegd worden.Verstappen is sowieso al een ettertje via de team radio, maar als hij echt onder druk staat is hij ronduit toxisch. Verdient een goeie klets rond zijn oren van zijn mama.
Maar wat een zalig weekend was het al bij al, in F2 waren de races om van te smullen en bij F1 drama dat je op voorhand nooit kon verzinnen.
Een collega die in zijn vrije tijd racer is zei me naar aanleiding van het eerste conflict tussen Lando en Max een paar races terug: “Op de racetrack heb je geen vrienden”Bon, die legende van perfecte robot en vroeg verklaarde GOAT mag duidelijk weer worden opgeborgen.
Ik dacht toch dat die na zijn eerste WDC iets meer kalmte en maturiteit had.
De vriendschap gaat getest worden als het kampioenschap in de balans ligt.
100%, maar er is een groot verschil tussen hard racen en de ‘yield or crash’ divebombs van Verstappen.Een collega die in zijn vrije tijd racer is zei me naar aanleiding van het eerste conflict tussen Lando en Max een paar races terug: “Op de racetrack heb je geen vrienden”