Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit dus... DRS wordt al jaren gezien als het heiligmakend middel in de F1. Hoera, er wordt weer ingehaald. Ik vind het maar flauwe zever. Waarom zou je in godsnaam nog proberen om een mooi, gewaagd inhaalmaneuvre te doen ? Veel beter om gewoon te wachten tot de volgende DRS zone, vleugeltje open en rustig voorbij je tegenstander zeilen. Idem dito voor verdedigende acties. Waarom zou je in godsnaam nog proberen om je positie te verdedigen ? Je hebt toch geen schijn van kans. Veel beter om de andere wagen gewoon te laten presteren en zelf proberen om gewoonweg je eigen rondetijden zo scherp mogelijk te houden.Mede door die DRS
Was er een aantal jaar terug geen fan vote?
Dat er in de Formule E een rijder een boost kreeg. Misschien is dat weer een idee.
.Mja, Monaco is nu natuurlijk wel a-typisch hé, daar gaan ze Max ook wel nog lang kunnen ophouden.Senna die in Monaco de veel snellere Williams van Nigel Mansell achter zich wist te houden is ook zo’n moment. Die kwam ook nog volledig geradbraakt uit de auto, die is toen echt helemaal tot het uiterste gegaan.
Tegenwoordig komen ze precies allemaal zo fris als een hoentje terug uit de wagen. De piloten van nu zijn veel fitter itt die van de jaren 80/90, maar zo’n zaken zoals Senna maakt het allemaal toch veel heroïscher.
Tegenwoordig komen ze precies allemaal zo fris als een hoentje terug uit de wagen. De piloten van nu zijn veel fitter itt die van de jaren 80/90, maar zo’n zaken zoals Senna maakt het allemaal toch veel heroïscher.

Serieuze vraag: wat is er beter aan de DRS van RedBull? Ik zie ook wel dat ze alles en iedereen inhalen, maar dacht dat DRS een in het reglement bepaald oppervlak van de achtervleugel was die open mag gaan, en ja eens dat open staat is dat gewoon een gat, en een gat kan je toch niet finetunen?
Ik denk dat ze een superieure ophanging hebben, wagen heeft enorm veel tractie uit bochten.
the-race.com
Newey in full force.![]()
Gary Anderson explains Red Bull's 'triple DRS' trick - The Race
Red Bull is optimising its Drag Reduction System like no other Formula 1 team - and it's giving it a huge straightline advantage.the-race.com