_Pe_
Well-known member
Amai.. Ben ik nog mis... Mijn excusesNee, het is echt wel Raidillon![]()

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Amai.. Ben ik nog mis... Mijn excusesNee, het is echt wel Raidillon![]()

Mclaren mag van mij wat meer vooraan in the pack zitten. Een rijder zoals Norris met zijn kwaliteiten verdient echt beter dan enkel onzichtbaar achteraan te moeten bengelen.Verontrustend voor Mercedes wel, met hun "North Star" update, dat Ferrari en McLaren nu beter waren en AM redelijk gewaagd waren.
Dit dus hé, waar ga je op den duur de lijn trekken? Wagens en piloten moeten conform het circuit rijden en niet andersom. Als je niet binnen de lijnen kan blijven dan beheers je het circuit niet. Punt.Dus circuit aanpassen is niet altijd perfecte oplossing.
Rijders moeten zich maar aanpassen aan de grenzen van het circuit.
Rijders moeten zich maar aanpassen aan de grenzen van het circuit.

Tsjah Verstappen wint alles tot 2026 lijkt me, als ze elke keer al een half jaar vroeger kunnen beginnen aan de auto van het volgende jaar...
Pit nog in de voorlaatste ronde om de snelste rond af te nemen van Perez, die wilt niets afgeven aan iemand anders.![]()

Mor alle, er is toch keiveel gebeurd deze race? Met momenten waren ze met 4-5 aan het vechten onder elkaar?Je zou bijna gaan hopen dat ze zeggen "vanaf nu allemaal identieke wagens en gaan met die banaan".
Want nu is het echt retesaai geworden. Ik heb vandaag -tegen beter weten in- met een half oog de helft van de GP gevolgd.
Ik denk dat ik dit seizoen niet meer kijk behalve als Max DNS is, of wanneer er felle regen valt. Dan heb je toch nog een beetje spanning.![]()
Geen spectaculaire zaken alleszins.Mor alle, er is toch keiveel gebeurd deze race? Met momenten waren ze met 4-5 aan het vechten onder elkaar?
Hoh, gewoon een grindbak leggen of een dikke gras strook. Ze zullen er wel met hun banden vanaf blijven.Indycar @ Cota eens bekijken.
Daar waren volgens mij ook track limits. Maar de piloten zeiden allemaal: flauwe zever
Aangezien niemand zich aan de limits hield hebben ze een straffen gegegeven.
Zouden de F1 piloten ook gewoon moeten doen. Dan maken ze misschien terug fatsoenlijke circuits.
Dat zijden de commentatoren van F1 TV ook. Zolang rijders de limiet kunnen opzoeken gaan ze dat doen, ook al betekent dat af en toe erover gaan met de vier wielen. Wanneer er een grindbak/grasstrook ligt, bereiken ze die limiet al veel sneller en blijven ze ook sneller op de track.Hoh, gewoon een grindbak leggen of een dikke gras strook. Ze zullen er wel met hun banden vanaf blijven.
En geen grindbak gaat niet voor F1 vind ik.Grindbak gaat niet door de MotoGP maar misschien gaan ze het nu wel overwegen om die daar tijdelijk te leggen (of tijdelijk wegdoen).
Grindbak gaat niet door de MotoGP maar misschien gaan ze het nu wel overwegen om die daar tijdelijk te leggen (of tijdelijk wegdoen).
Dat de F1 piloten gewoon doen wat de indycar piloten toen deden. Zijn denk ik nooit meer naar cota geweest.Hoh, gewoon een grindbak leggen of een dikke gras strook. Ze zullen er wel met hun banden vanaf blijven.
Het gehighlight stukje is dan het verschil in hoe we kijken en verklaart volledig waarom je het niets vondGeen spectaculaire zaken alleszins.
Gelukkig waren er nog de penalties en Max zijn stunt op het einde voor wat artificiele show.
En keiveel gebeurd aan de top? Met een half oog dan toch gemist precies.
Wat er gebeurt op plaatsen 5, 7, 9, 11, 16, 18, ... laat me eerlijk gezegd koud als er zo'n grote verschillen zijn met de top. Een de Vries, Sargeant of Zhou die daar wat zit te klooien in het middenveld of achteraan op meer dan een ronde? Who cares. Ik kijk ook niet naar wat er achteraan gebeurt in een wielerkoers of op een 5000m loopwedstrijd.
Als alles een beetje bij elkaar blijft, is het natuurlijk een ander verhaal. Dan heb je het gevoel dat alles op elk moment nog kan.
En nog hopelozer dan de individuele races is het driver's (en uiteraard constructor) kampioenschap zelf.
0 spanning wat betreft de winnaar. Enkel de derde "podiumplaats" kan eventueel nog spannend worden tussen Hamilton, Alonso en de Ferrari boys.
Neen, plezierig is het niet om naar te kijken. Geef me het '21 seizoen (en H1 '22) en ik ben een blij man.

Woops my bad. Dan moeten ze toch een soort van tussenoplossing kunnen vinden.Het is juist andersom,MotoGP heeft de grindbakken nodig.
Het is door de F1 dat ze verdwijnen.