Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn sinds gisteren toch genoeg beelden online te vinden.Verschillende persmensen die in Spa aanwezig zijn, zeggen "halverwege kemmel"
Da's een eindje van raidillon
]Ongeval is toch een eind op Kemmel straight gebeurd? Denk niet meteen dat de radaillon daar mee aan de oorzaak ligt.
Ja, maar het is wel degelijk een eindje ver op de Kemmel gebeurd. Er zijn beelden van.
Verschillende persmensen die in Spa aanwezig zijn, zeggen "halverwege kemmel"
Da's een eindje van raidillon
Er zijn sinds gisteren toch genoeg beelden online te vinden.
Het was een heel stuk verder dan de raidillon. Ik zou inderdaad zeggen halverwege kemmel.
Perez is wel zeker van zijn zitje, Verstappen die denkt - hihihi I am the boss!Van Perez vind ik het wel jammer. Wat De Vries betreft, hoop ik dat dat nog een tijd zo blijft, weg ermee.

Waarom zou Perez zeker zijn van zijn zitje?Perez is wel zeker van zijn zitje, Verstappen die denkt - hihihi I am the boss!
De Vries moet wél vrezen voor zijn zitje. Hij is toch echt niet goed genoeg?
Stroll wordt ook gewoon telkens weggereden door Alonso. Misschien moeten ze hem vervangen door Stoffel, die heeft daar ook ervaring mee.![]()
Dat heb ik wel nog opgezocht vanmorgen. En inderdaad, het is Radillon.

Leuk om de verbetering van de nieuwe McLaren wagen te zien, op Silverstone zou Piastri die ook moeten hebben.
je mag mij gerust quoten, maar je moet hem natuurlijk ook wel lezen.]
Toen ik een tijdje geleden vertelde dat ik het belachelijk vond dat zware crashes gewoon niet meer getoond werden was ik plots de sensatiezoeker. Sommigen vroegen zich hardop af waarom ik in godsnaam iemand wilde zien verongelukken in een auto. Nu lijkt het er op dat ik 1 van de weinigen ben die niet heb zitten zoeken om de crash van van't Hoff te zien.
dat heb ik van die mensen hun commentaren bij andere berichten over de crash of bij Stroll zijn comments.Verschillende persmensen die in Spa aanwezig zijn, zeggen "halverwege kemmel"
Man wat ben ik die tracklimits beu.
Jaja, same rule for everyone.
Zitten de piloten al zelf hun collega's te verklikken vr wat penalty's enzo. Topsituatie.
DOE ER IETS AAN GVD