FIA Formula One 2023

Wie wordt wereldkampioen in 2023 ?

• Totaal aantal stemmers
    73
  • Opiniepeiling gesloten .
Verschillende persmensen die in Spa aanwezig zijn, zeggen "halverwege kemmel"

Da's een eindje van raidillon

Man wat ben ik die tracklimits beu.
Jaja, same rule for everyone.

Zitten de piloten al zelf hun collega's te verklikken vr wat penalty's enzo. Topsituatie.

DOE ER IETS AAN GVD

Er zijn sinds gisteren toch genoeg beelden online te vinden.
Het was een heel stuk verder dan de raidillon. Ik zou inderdaad zeggen halverwege kemmel.

Ongeval is toch een eind op Kemmel straight gebeurd? Denk niet meteen dat de radaillon daar mee aan de oorzaak ligt.
]
Ja, maar het is wel degelijk een eindje ver op de Kemmel gebeurd. Er zijn beelden van.

Er zijn sinds gisteren toch genoeg beelden online te vinden.
Het was een heel stuk verder dan de raidillon. Ik zou inderdaad zeggen halverwege kemmel.

Toen ik een tijdje geleden vertelde dat ik het belachelijk vond dat zware crashes gewoon niet meer getoond werden was ik plots de sensatiezoeker. Sommigen vroegen zich hardop af waarom ik in godsnaam iemand wilde zien verongelukken in een auto. Nu lijkt het er op dat ik 1 van de weinigen ben die niet heb zitten zoeken om de crash van van't Hoff te zien.

"Ben" mag ik niet meer zeggen. Ik was 1 van de weinigen die de crash heeft zitten opzoeken. Ondertussen heb ik dat wel gedaan. Ik wilde weten waar het nu precies was en wat Stroll dan zit te zagen over de Radillon.
Waar het precies was kan ik nu wel zeggen. Halverwege Kemmel is schromelijk overdreven. Het is net na die rechtse kink net voor ze het rechte stuk naar Les Combes opgaan. Het is dus helemaal vooraan Kemmel. En het hele ongeval is begonnen met iemand die de linkse bocht bovenaan de Radillon gemist heeft, tegen de muur gegaan is en terug op het circuit terecht gekomen is. Daar is dan iemand op gereden en die is dan een stuk verder geschoven en is op zijn beurt ook weer op het circuit blijven staan. Dan is volgens mij van''t Hoff daar op gereden en ook die is dan weer een stuk verder geschoven. Die stond dan al vlak achter die rechtse kink, ook in het midden van het circuit. En daar is dan opnieuw iemand op gereden.
Halverwege Kemmel lijkt me schromelijk overdreven dus. Het ongeval is dus wel degelijk begonnen op de Radillon.[/QUOTE]

Van Perez vind ik het wel jammer. Wat De Vries betreft, hoop ik dat dat nog een tijd zo blijft, weg ermee.
Perez is wel zeker van zijn zitje, Verstappen die denkt - hihihi I am the boss! :tongue:
De Vries moet wél vrezen voor zijn zitje. Hij is toch echt niet goed genoeg?

Stroll wordt ook gewoon telkens weggereden door Alonso. Misschien moeten ze hem vervangen door Stoffel, die heeft daar ook ervaring mee. :oi22:

Perez is wel zeker van zijn zitje, Verstappen die denkt - hihihi I am the boss! :tongue:
De Vries moet wél vrezen voor zijn zitje. Hij is toch echt niet goed genoeg?

Stroll wordt ook gewoon telkens weggereden door Alonso. Misschien moeten ze hem vervangen door Stoffel, die heeft daar ook ervaring mee. :oi22:
Waarom zou Perez zeker zijn van zijn zitje?

Slechts 5 sec op P2, spannende race /s

Ik snap Ferrari niet vandaag. In F3 en F2 vandaag was het wel duidelijk dat de tire def zeer hoog was. Ferrari wist dat blijkbaar weer niet, pitten Leclerc en Sainz zeer vroeg onder SC en steken er mediums op. En voor halverwege race "tire deg higher than expected, what do you think about 3 stops?".

Niet dat ze zouden gewonnen hebben, maar komaan zeg.

Sainz zijn race weer gefnuikt door het team, die zal opnieuw zeer content zijn.. Leuk om de verbetering van de nieuwe McLaren wagen te zien, op Silverstone zou Piastri die ook moeten hebben. Toch wel leuke paar leuke gevechten gezien in het middenveld en spijtig van Hulk, die had nog wel een mooie race kunnen rijden.

Leuk om de verbetering van de nieuwe McLaren wagen te zien, op Silverstone zou Piastri die ook moeten hebben.

Verontrustend voor Mercedes wel, met hun "North Star" update, dat Ferrari en McLaren nu beter waren en AM redelijk gewaagd waren.

]

Toen ik een tijdje geleden vertelde dat ik het belachelijk vond dat zware crashes gewoon niet meer getoond werden was ik plots de sensatiezoeker. Sommigen vroegen zich hardop af waarom ik in godsnaam iemand wilde zien verongelukken in een auto. Nu lijkt het er op dat ik 1 van de weinigen ben die niet heb zitten zoeken om de crash van van't Hoff te zien.
je mag mij gerust quoten, maar je moet hem natuurlijk ook wel lezen.

dat heb ik van die mensen hun commentaren bij andere berichten over de crash of bij Stroll zijn comments.
daar hoef ik de beelden niet voor te zien.

Man wat ben ik die tracklimits beu.
Jaja, same rule for everyone.

Zitten de piloten al zelf hun collega's te verklikken vr wat penalty's enzo. Topsituatie.

DOE ER IETS AAN GVD

Als ik het goed heb gezien,hebben ze de laatste bocht al (iets) ruimer gemaakt,je ziet nog de oude groene markeringen en nog rijden ze er meerdere malen over.
Dan hangt het volgens mij toch ook voor een groot deel af van de piloten,ze zullen altijd de limieten opzoeken,hoe breed/hoe smal de baan ook mag zijn.Hetzelfde in de MotoGP.
Dus circuit aanpassen is niet altijd perfecte oplossing.
Rijders moeten zich maar aanpassen aan de grenzen van het circuit.

Over het verklikken/gezeur geef ik u welk gelijk.
Nu komen Hamilton/Norris naar buiten als zagers maar iedereen zal zijn duit op dat gebied in't zakje doen.
Vettel zijn "gezeur" kwam ook altijd aan bod,terwijl anderen het mogelijk niet minder deden.
Perceptie.

Over het dodelijk ongeval in Spa
Heb uit nieuwsgierigheid gezocht naar beelden en het is zeker en vast niet halverwege Kemmel straight,het is zoals hier iemand al aanhaalde,in die snelle rechtse knik bij het opkomen van de Kemmel.Dus zal de Raidillon toch zijn invloed gehad hebben imo
Iemand mist zijn punt van insturen,spint andere moeten uitwijken of vertragen en degene die achterna komen merken het niet of te laat op en het is gebeurd.
Natuurlijk ook de weersomstandigheden hebben enorme invloed gehad op dit ongeval.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan