Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iets van Tommy dan, zou mooi zijnIk hoop toch op iets van zijn kledinglijn. Kan ik eindelijk met wat swagger gaan werken.
Zoals niet allemaal de laatste seconde uit rijden?Ze gaan toch, zeker op zo'n korte banen, een oplossing moeten zoeken voor die queueing in Q1... Vettel ligt eruit omdat hij er in zijn snelle ronde niet door geraakte..
En Schumacher en Mazepin een penalty geven, is nutteloos. Ze staan laatste op de grid.
DRS ging idd niet open. Wel zotte lap van Lewis.DRS van Max werkte geloof ik niet optimaal in sector 3.
FE heeft 2 oefensessies van elk een uur. F1 heeft er 3. F1 heeft wel meer voorprogramma (ik denk dat FE enkel die jaguar dinges heeft, en qua deelnemers maakt dat ook niet veel verschil). maar ze hebben ook geen slicks, maar "all weather" banden. maakt nog een wereld van verschil.Zoals niet allemaal de laatste seconde uit rijden?
De oplossing is gewoon eerder ne snelle ronde rijden. Als ge inderdaad de extra tiende van een seconde wil winnen door later buiten te komen en een fractie meer grip te hebben weet ge dat het risico van verkeer er is. Dan moet niemand bleiten als ie gehinderd werd vind ik (op enkele opzichtige gevallen na dan).
Ik vraag me trouwens af hoeveel ze gemiddeld winnen met zo lang te wachten. Op een stoffige baan als Zandvoort zou dat wel eens redelijk veel kunnen zijn. In de Formule E verschiet ik altijd van het nadeel dat de eersten hebben in de kwalificatie, maar daar zijn ook minder oefensessies om het rubber op de baan te krijgen. En meestal gladde stratencircuits. Dus dat is lastig vergelijken.
Ze hebben toch al die delta laps? Of bedoel je nog iets anders?FE heeft 2 oefensessies van elk een uur. F1 heeft er 3. F1 heeft wel meer voorprogramma (ik denk dat FE enkel die jaguar dinges heeft, en qua deelnemers maakt dat ook niet veel verschil). maar ze hebben ook geen slicks, maar "all weather" banden. maakt nog een wereld van verschil.
vandaag was de track progression in Q1 ongeveer 1 seconde. da's dus op 18 minuten, waarbij een aantal wagens geen laatste run hebben gedaan.
ja, Zandvoort was stoffig, maar geen Bahrein toestanden. ik denk dat je op een gewone baan mag rekenen op ongeveer een halve seconde.
en als je ziet dat het verschil tussen pole en p2 vandaag nog geen 4 honderdsten was, denk ik dat het wel degelijk verschil maakt.
een oplossing lijkt mij bvb eerder een delta-tijd instellen voor je in- en out-lap. zit je erover, wordt je flying lap geschrapt.