FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Idd mooi teamwork, maar Lewis was niet op de afspraak. Toen Max nog 5 sec achter Bottas hing, hing Lewis op minder dan 2 sec achter Max. Maar toen Max werd opgehouden door Bottas was Lewis in geen velden of wegen te bekennen. Op dat moment had hij onder de achtervleugel van Max moeten hangen.
Dat moment was zowat de enige kans van Lewis. Prachtig parcours, maar inhalen is onmogelijk, tenzij je tegenstander op een heel andere strategie zit en zijn banden helemaal versleten zijn.
Ligt gewoon aan het verkeer. Gap vooraan gaat nu echt wild op en neer. De ene ronde meer dan 4s, de andere net boven de 2s.
Eens voorbij T3 kunt ge nauwelijks iemand voor laten, tot na scheivlak (en dan moeten ze echt wel snel zijn), en ge kunt daar dus vast zitten tot T11. Verliest ge een hoop tijd mee.

Idd. Zalig. Je kan er veel van zeggen van de Hollanders, maar die steunen hun kampioenen toch echt wel enorm!

Stel u voor dat Verstappen niet wint, dan staat ge daar met u live gezongen Wilhelmus

*edit* en dit vind ik dan weer teleurstellend. Koning en koningin aanwezig, en van wie krijgt de Nederlandse winnaar van de Nederlandse GP? CEO van Heineken...

Dat ze maar wat meer oude circuits onder het stof vandaan halen....

In S1 waren ze trouwens 8 seconden sneller dan in de jaren 80. Die sector is niet zo heel veel aan gewijzigd.

In S1 waren ze trouwens 8 seconden sneller dan in de jaren 80. Die sector is niet zo heel veel aan gewijzigd.
Zo speciaal vond ik die race vandaag niet. Kzou zelf zeggen dat ik de regen van Spa mooier vond :lol:

behalve dan T3 die van een nauwe hairpin tot een snelle banked bocht veranderd is. Tarzan trouwens ook licht gebanked nu, en natuurlijk begin je aan een hogere snelheid doordat de laatste bocht nu helemaal vol gas is.

Zo speciaal vond ik die race vandaag niet. Kzou zelf zeggen dat ik de regen van Spa mooier vond :laugh:

behalve dan T3 die van een nauwe hairpin tot een snelle banked bocht veranderd is. Tarzan trouwens ook licht gebanked nu, en natuurlijk begin je aan een hogere snelheid doordat de laatste bocht nu helemaal vol gas is.

Wat is dat nu weer voor reactie?

Je kan toch niet zeggen dat deze race spannend was… Was duidelijk van vrijdag al dat Max de betere wagen had en betere was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan