marcel
Well-known member
eerder naar AlfaNah...![]()

mannen, leer het eens:
ALFA Romeo
ALPHA Tauri
ze zullen het wel aan Bottas laten om eerst zijn aankondiging te doen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eerder naar AlfaNah...![]()

De Vries gaat Gio vervangen.Het ligt er wel vingerdik op dat de carousel in gang is geschoten.
Mijn pronostiek:
Russell naar Mercedes
Bottas naar Alpha
Albon naar Williams
De Vries weet ik niet zo... Misschien als ze Latifi zijn geld niet meer nodig hebben (waar naar gehint werd eerder dit seizoen) dat die mee in de Williams kan... Langs de andere kant is Latifi zeker geen ramp, en lijkt me elke extra cent welkom...
Acht marshalls staan errond, en Vettel is aan het blussen. 

banaanbocht? welke bedoel je?
edit: Rode Vlag nr 3.
wat een autocorrectMax leek in ieder geval toch veel veel sneller als de rest op meerdere ronden.Van die FP resultaten valt echt nog niets af te leiden. Kan alle kanten uit morgen.
Als het nog altijd dezelfde marshalls als in de jaren ‘70 zijn dan begrijp ik het wel dat de piloten zelf moeten duwen.tbh, de marshalls op Zandvoort hebben niet de beste reputatie.
in de jaren '70 is daar iemand gestorven, omdat de marshalls zijn wagen niet durfden blussen (een andere piloot heeft het in zijn eentje moeten doen)
en enkele jaren geleden hadden ze het brilliante idee tijdens een DSC wedstrijd om een wagen te slepen. dwars over het circuit. met een koord langer dan het circuit breed is. zónder safety car. was geen succes.

Er komt een plaatsje vrij bij Williams![]()
Watch Toto Wolff confirming open seat at Williams 2022 | Streamable
Watch "Toto Wolff confirming open seat at Williams 2022" on Streamable.streamable.com![]()

Ik hoop toch op iets van zijn kledinglijn. Kan ik eindelijk met wat swagger gaan werken.Ben benieuwd wat Lewis "cadeau" gaat doen aan de bezoekers van Spa als compensatie...
In beste geval ne cheque in uw mailbox![]()