FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het ligt er wel vingerdik op dat de carousel in gang is geschoten.

Mijn pronostiek:
Russell naar Mercedes
Bottas naar Alpha
Albon naar Williams

De Vries weet ik niet zo... Misschien als ze Latifi zijn geld niet meer nodig hebben (waar naar gehint werd eerder dit seizoen) dat die mee in de Williams kan... Langs de andere kant is Latifi zeker geen ramp, en lijkt me elke extra cent welkom...
De Vries gaat Gio vervangen.

Chandhok heeft het net over een gerucht dat Alfa zou overschakelen naar Mercedes.
dat zou al helemaal crazy zijn, want zowel Alfa als Ferrari zijn onderdeel van FCA (de vroegere FIAT-groep)
dan zou je als moederbedrijf dan zeggen dat uw eigen motoren niet goed genoeg zijn, en dat je liever met die van een directe concurrent rijdt....

tenzij Alfa verdwijnt, en het terug gewoon Sauber wordt (zoals ook al gefluisterd)

Hopelijk niet teveel gele/rode vlagen in Zandvoort, want die Marshalls daar hebben er precies geen zin. Vettel met een probleem, die moet zelf alles maar oplossen. :thinking: Acht marshalls staan errond, en Vettel is aan het blussen. :rofl:

Edit. Ok, blijkbaar mogen ze de AM niet aanraken...half uur al rode vlag. :cautious:

Laatst bewerkt:
tbh, de marshalls op Zandvoort hebben niet de beste reputatie.
in de jaren '70 is daar iemand gestorven, omdat de marshalls zijn wagen niet durfden blussen (een andere piloot heeft het in zijn eentje moeten doen)
en enkele jaren geleden hadden ze het brilliante idee tijdens een DSC wedstrijd om een wagen te slepen. dwars over het circuit. met een koord langer dan het circuit breed is. zónder safety car. was geen succes.

Heeft geluk dat het niet op zondag gebeurt.
Maar 2x een probleem met een Mercedes... klikt niet goed.
Hebben ze de motor snel snel moeten aanpassen nadat RBR geklaagd heeft?:unsure:

Zal wel te maken hebben met vibraties in de banaanbocht?

tbh, de marshalls op Zandvoort hebben niet de beste reputatie.
in de jaren '70 is daar iemand gestorven, omdat de marshalls zijn wagen niet durfden blussen (een andere piloot heeft het in zijn eentje moeten doen)
en enkele jaren geleden hadden ze het brilliante idee tijdens een DSC wedstrijd om een wagen te slepen. dwars over het circuit. met een koord langer dan het circuit breed is. zónder safety car. was geen succes.
Als het nog altijd dezelfde marshalls als in de jaren ‘70 zijn dan begrijp ik het wel dat de piloten zelf moeten duwen.

Don Toto :rofl:

Lijkt ook al te impliceren dat hij mogelijks een woordje te zeggen heeft in de beslissing van Alfa Romeo. Tegenwoordig zijn er maar een paar teams waar hij niets heeft te zeggen precies...

Ben benieuwd wat Lewis "cadeau" gaat doen aan de bezoekers van Spa als compensatie...

In beste geval ne cheque in uw mailbox :laugh:

Hij doet tenminste iets. Maar haters will be haters. Het zal waarschijnlijk wel niet genoeg zijn 🙄.
Het is niet zo dat ik van de andere piloten iets hoor...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan