FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Respect, enige manier om dat voor elkaar te krijgen moet 2 dagen complete afzondering geweest zijn. Wil wel graag de ontgoocheling op zijn gezicht zien vanavond, priceless.
Daar ben ik mee gestopt, ik ga gewoon naar huis of als het echt niet anders kan ergens afgezonderd zitten met EarPods
Heb zo enkele plezante vrienden die dan snel hln of fb gaan zoeken om alles te spoilen :(

Zou het wel jammer vinden voor Gio. Die heeft toch een beetje naam gemaakt door z'n topstarts. En die Alfa stelt al jaren weinig voor.

Al met al een weekend om snel te vergeten, maar desondanks liep Verstappen in op titelrivaal Hamilton. Marko: “We voelden ons hier zeer sterk, maar beter een paar punten inlopen dan helemaal niets. We nemen de punten, maar niet met trots.”

En dan toch nog proberen een extra half punt los te krijgen voor Max zijn snelste ronde 🤦‍♂️

w6dx81d.png

Er is hier een collega die uitgesteld gaat kijken vanavond omdat hij dit weekend niets kon volgen. Hij is er in geslaagd geen enkele info over de GP binnen te krijgen. Ik weet ff niet of ik daar nu iets van moet zeggen, want hij wil natuurlijk geen spoilers :unsure:
Ik had ook uitgesteld gekeken. Maandagavond. Elke keer het nieuws was op de radio, de radio afgezet, niet op Instagram gekeken,….

Ik zette het maandagavond op en zag dat het 4 uur duurde. Ik zei nog tegen mijn vriendin amai lang. Zullen wel wat rode vlaggen zijn, ben benieuwd.

Mijn vriendin al naar boven want zag dat uiteraard niet zitten om 4 uur lang F1 te zien.

…… tja sloeg dat tegen zeg. :unsure:

Ene kant blij dat het uitgesteld was, waardoor ik tenminste kan doorspoelen. Maar zo zuur want zag er echt wel naar uit.

Niets maar hij is 41 jaar. Dan is het tijd hé. Dat Alonso nog rondrijdt, vind ik ook ergens belachelijk.
Nu goed zolang ze zich er goed bij voelen is het goed zeker?

Niets maar hij is 41 jaar. Dan is het tijd hé. Dat Alonso nog rondrijdt, vind ik ook ergens belachelijk.
Nu goed zolang ze zich er goed bij voelen is het goed zeker?
Tussen Kimi en Alonso is toch nog wel een groot verschil.

Kimi die komt daar gewoon wat voor de hobby rondbollen precies. Alonso die rijdt nog echt met het mes tussen de tanden.

Alonso zit dan ook gemakkelijker in die positie. Kimi kan met die Alfa Romeo zo veel met het mes tussen de tanden rond rijden als hij wilt, veel gaat hij niet kunnen doen.

niet vergeten dat Alonso bij Mclaren ook meer rondreed als stand-up comedian dan als F1-piloot he

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan