D
Deleted member 14
Guest
Ik zeg gewoon eindelijk, heb er niks tegen.Hoe kan je nu iets tegen Kimi hebben...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zeg gewoon eindelijk, heb er niks tegen.Hoe kan je nu iets tegen Kimi hebben...
De Kimi van toen hij bij Mclaren reed en in 2007 zijn toch zijn beste jaren geweest. Zelfs Alonso en Schumacher hadden hun handen ermee vol.
Bij mij was het ook zo maandagavond.. ja man. Wat een farce was dat..Er is hier een collega die uitgesteld gaat kijken vanavond omdat hij dit weekend niets kon volgen. Hij is er in geslaagd geen enkele info over de GP binnen te krijgen. Ik weet ff niet of ik daar nu iets van moet zeggen, want hij wil natuurlijk geen spoilers![]()

Mixed feelings, maar begrijpbaar. Nu hopen dat volgend jaar Alfa Romeo niet plots top is..Kimi heeft zijn pensioen aangekondigd na dit seizoen.
![]()
Ofwel plaatst de MaFIA een 2e sensor ofwel laten ze zoals gewoonlijk Mercedes gaan...
Dat herinner ik mij toch anders?Niet vergeten dat Alonso bij Mclaren ook meer rondreed als stand-up comedian dan als F1-piloot he
De fans hun geld terug geven gaat zeker niet gebeuren, maar er wordt wel overwogen de F1 race in België later dit jaar nogmaals te organiseren
Het idee wordt geopperd door enkele F1 rijders.
![]()
Lewis Hamilton: “Organiseer dit jaar nog een gratis F1-race op Spa-Francorchamps” - F1journaal.be - Dagelijks Formule 1 nieuws
Lewis Hamilton vindt dat de Formule 1 de mogelijkheid moet onderzoeken om nog voor het einde het jaar een gratis race te organiseren op Spa-Francorchamps, dat staat te […]f1journaal.be
Op zich géén slecht idee, maar het moet wel passen in de agenda ..

Jaja daar dacht ik ook al aan. Zoals gezegd: het moet passen in de agenda. Er zijn ook nog maar 4 maanden over dit jaar.Ik denk dat F1 rijders geen besef meer hebben van seizoenen
Race in Spa in november, stel je voor.

Nah...Bottas naar Alpha