FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
vu3frGq.jpg

:rofl:

De Turkse GP staat terug op de kalender, voor 3 oktober, ter vervanging van Singapore.
beetje een logistieke nachtmerrie op dit moment, want dat wordt een triple-header: Rusland - Turkije - Japan.

Ik snap ook niet dat er nu ineens halverwege het seizoen de regels worden aangepast, telkens op vraag van Mercedes.

Het is toch al sinds 2007 achter de schermen en sinds invoering van de V6 Hybrid rommel dat Mercedes het voor het zeggen heeft :rofl:.

Om dan nu ineens hiermee af te komen is ook laat he.

De Turkse GP staat terug op de kalender, voor 3 oktober, ter vervanging van Singapore.
beetje een logistieke nachtmerrie op dit moment, want dat wordt een triple-header: Rusland - Turkije - Japan.
Gaat nog mee vallen hoor. Sochi ligt aan de Zwarte zee, dus nog relatief dichtbij Turkije.

Iedereen blij dat we van Sochi af zijn, maar Igora Drive lijkt mij nu niet meteen een circuit dat racen in F1 bevordert.

en met 4,086 km is het het 2de kortste circuit op de kalender. met 15 bochten.
plus dat het in oktober al kan sneeuwen in St Petersburg.

ik denk dat we Sochi nog gaan missen.

Het zal morgen afhangen van al dan niet regen.
Zeker voor Hamtilon. RBR toch sneller en Norris en Perez niet achter hem met softs.

Verstappen al gans het weekend sneller, morgen pakt die gewoon terug de win als er niets speciaal gebeurd. Hamilton begint hem al te nijpen denk ik!

Norris terug zeer indrukwekkend! Ricciardo.. pff. Komaan, don’t let me down!

Perez toch ook wel goed bezig, denk wel dat RedBull hem nog een jaar langer zal houden. Want in de race doet hij het toch ook meestal zeer goed, en als hij nu nog wat beter qualified..

Ik hoop trouwens dat Mercedes volgend jaar voor Russel kiest, die is zoveel beter dan Bottas, en dan hebben ze toch een topper als Hamilton zou stoppen. Of daar lijkt het toch op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan