FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
1 aanval van Max en Valtteri breekt al. Normaal verdedig ik Valtteri graag maarddiitt jaar zakt hij toch echt wel door het ijs.
Wel een mooie race voor Paul Ricard normen. Ik heb echt een hekel aan dit circuit.

Typisch Hamilton wel. Heel de race twijfel zaaien over z'n banden, maar op 't einde gwn niet meer te pakken.

1 aanval van Max en Valtteri breekt al. Normaal verdedig ik Valtteri graag maarddiitt jaar zakt hij toch echt wel door het ijs.
Wel een mooie race voor Paul Ricard normen. Ik heb echt een hekel aan dit circuit.
In his defence: hij zei effectief al 20 ronden dat hij het niet ging halen op die banden. Maar hij is nog stééds niet gepit...

Ze gaan Bottas niet eens voor de Fast Lap laten gaan... Serieus...

En zelfs Hamilton kan niet verdedigen tegen Max.
Dus imo kan je Bottas niks verwijten

In his defence: hij zei effectief al 20 ronden dat hij het niet ging halen op die banden. Maar hij is nog stééds niet gepit...
Klopt wel. Maar hij zit daar over de radio te roepen dat hij had gezegd dat het een 2-stopper zou worden maar dat ze nooit naar hem luisteren. Maar volgens mij heeft Perez ook maar 1 keer gepit en daar hangt hij ook achter.

Verdiende overwinning van Max trouwens. De beste vandaag heeft gewonnen .

Ze gaan Bottas niet eens voor de Fast Lap laten gaan... Serieus...

En zelfs Hamilton kan niet verdedigen tegen Max.
Dus imo kan je Bottas niks verwijten
Dat van Bottas en due fast lap snap ik ook niet echt.
Waarom Lewis niet verdedigde lijkt me duidelijk. Max kon op het ideale moment zijn aanval inzetten. Daar was geen verdedigen meer aan.

Maar Perez zijn eerste stint was gewoon 10 ronden langer, dus veel minder oude banden op't einde.
het is weer vooral zo'n race waar ik medelijden krijg met Bottas. alle focus zit op Hamilton, en er wordt gewoon niet naar hem geluisterd.
met dezelfde strategie als Verstappen had hij misschien ook voor P2 of P1 gereden.
nu laat Mercedes zelfs na om een puntje van Max af te snoepen door Bottas gewoon koppig een 2de stop te weigeren.

toch een paar races op rij dat Mercedes het laat liggen..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan