Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hier ook nog eens op terug komen: vandaag 0 punten.
Voor Williams of HAAS zou ik dit begrijpen
Maar voor Ferrari is dit toch gewoon extreem vroeg?
Voor dat team is dit gewoon uzelf verplichten om in 2022 kampioen te worden
Medelijden omdat hij weer veel sneller dan verwacht door zijn banden zit, fouten begint te maken en door een flatspot nóg vroeger moet binnen komen.... mjah. Hamilton had hier altijd als eerste Mercedes in de pit moeten duiken. Ze hadden beter alle focus op hem gezet.het is weer vooral zo'n race waar ik medelijden krijg met Bottas. alle focus zit op Hamilton, en er wordt gewoon niet naar hem geluisterd.

Indien Hamilton als eerste gepit had dan was Max zeker voorbij hem geweest. En op het einde van de race waren Hamilton zijn banden nog 2 ronden ouder geweest. Dat was dus een heel slechte beslissing geweest.Hamilton had hier altijd als eerste Mercedes in de pit moeten duiken. Ze hadden beter alle focus op hem gezet.![]()
Maar hoelang zit Bottas nu bij Mercedes? Hoe vaak zit die niet sneller dan verwacht door zijn banden?Medelijden omdat hij weer veel sneller dan verwacht door zijn banden zit, fouten begint te maken en door een flatspot nóg vroeger moet binnen komen.... mjah.
Ja ze zouden idd beter moeten weten. Hun strategisch team zit er toch ook wel vaker naast de laatste tijd...Maar hoelang zit Bottas nu bij Mercedes? Hoe vaak zit die niet sneller dan verwacht door zijn banden?
En nog steeds verwachten ze dat niet...
Bottas is als eerste binnen geroepen om Max te verplichten van te pitten. Beide Mercedes piloten waren aan het klagen over graining van de voorbanden dus die wilden binnen, maar konden niet binnen omdat Max dan op kop zou rijden. Bottas als eerste binnen roepen was de juiste beslissing.Mercedes heeft het hier toch weg gegeven.
Zo slechte strategie met Hamilton.
Waarom Bottas als eerste binnenroepen. En waarom dan niet direct de rond erna Hamilton binnenroepen.
Amai... dat vind ik een nogal boude uitspraak eerlijk gezegd.Bottas toont hier toch ook weer eens dat hij een slechte racer is.
Klopt.Klopt wel. Maar hij zit daar over de radio te roepen dat hij had gezegd dat het een 2-stopper zou worden maar dat ze nooit naar hem luisteren. Maar volgens mij heeft Perez ook maar 1 keer gepit en daar hangt hij ook achter.
Dan moet Bottas ook maar 8 ronden verder rijden hé. Dat is net Perez zijn troef. Bandenmanagement.