FIA Formula One 2021

Wie wordt wereldkampioen in 2021 ?

• Totaal aantal stemmers
    72
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Norris ging het duel niet aan in 't begin. Had er wsl ook niet veel verhaal tegen gehad. Sterke race wel.

Perez kwam een ronde te kort. Bij een foutloze pitstop had hij volgens mij wel gewoon 3de geweest. Bottas gaf me geen top indruk. Maar deed uiteindelijk wat hij op z'n minst moest doen zeker.

Is 3 jaar dacht ik? Dus tegen dat hij weer mee kan, is hij terug weg..
:unsure:

Let’s hope not!

Beetje mindere race vandaag voor mij, ik had precies meer van Perez verwacht. Ook Norris legde zich direct neer bij P5, nu, is ofc wel mooi resultaat voor McLaren. Dus beter de safe optie kiezen dan perse hoger te willen eindigen.
als ge na 48 ronden (op 71) gedubbeld wordt, zit er niet veel meer in dan 5de he

Ik bedoelde dat hij al na 5? ronden zich gewoon liet passeren, en even later nog eens. Zonder zelf echt te verdedigen.

Maar zoals gezegd hun goed recht, want wrs toch bijna niet haalbaar om hier P4 te halen bv.

ja, maar als ge op 48 ronden gaat gedubbeld worden, weet ge op 5 ronden al dat ge het tempo niet gaat kunnen volgen he.
ge kunt dan beter uw eigen race rijden, dan iets proberen forceren wat niet gaat lukken.

Zucht. Die FIA mannekes kunnen nog eentje zagen hoor.. Wat is het volgende? Als je een burnout wil doen, mag hij maar 1,3s duren?

Stop eens met al die regels man.
Maar is dat ook niet zo'n beetje standaard?

Als er iemand donuts draait na een race komt er ook altijd een waarschuwing: dat mag niet eh mannekes, niet meer doen eh. Dan houden ze zich enkele weken rustig en iedereen is het weer vergeten. Als er dan enkele maanden later weer donuts komen kan de FIA weer opnieuw met het vingertje zwaaien.

Intussen vind de FIA het misschien stiekem prima, maar moest het ooit mislopen kunnen ze zeggen dat ze herhaaldelijk gewaarschuwd hebben.

Nu, ge hebt gelijk hoor, ze moeten daar gewoon niet over zagen.

Als er iemand donuts draait na een race komt er ook altijd een waarschuwing: dat mag niet eh mannekes, niet meer doen eh. Dan houden ze zich enkele weken rustig en iedereen is het weer vergeten. Als er dan enkele maanden later weer donuts komen kan de FIA weer opnieuw met het vingertje zwaaien.

Niet echt :)
Er zijn voor elke race 1 of enkele plaatsen die specifiek aangeduid zijn om donuts te doen. Dat is al vrij lang zo en ik kan me ook niet herinneren wanneer daar voor het laatst tegen gezondigd is en/of iemand voor op de vingers getikt.

Wat Max zondag betreft is het iets waziger: er staat eigenlijk enkel in de regels dat de winnaar mag vieren, maar da op een veilige manier moet doen. Nu vond ik dat hij zodanig off-line stond dat er geen gevaar was en het dus wat mierenneuken is van de FIA, maar ze hadden waarschijnlijk dit voorval in gedachten, ook op de Red Bull Ring, enkele jaren geleden:

Niet echt :)
Er zijn voor elke race 1 of enkele plaatsen die specifiek aangeduid zijn om donuts te doen. Dat is al vrij lang zo en ik kan me ook niet herinneren wanneer daar voor het laatst tegen gezondigd is en/of iemand voor op de vingers getikt.

Wat Max zondag betreft is het iets waziger: er staat eigenlijk enkel in de regels dat de winnaar mag vieren, maar da op een veilige manier moet doen. Nu vond ik dat hij zodanig off-line stond dat er geen gevaar was en het dus wat mierenneuken is van de FIA, maar ze hadden waarschijnlijk dit voorval in gedachten, ook op de Red Bull Ring, enkele jaren geleden:
Ahzo, dat verklaart. Hoewel ik mij precies kan herinneren dat de commentator al vaker gezegd heeft dat de betreffende rijder daar wel een opmerking over ging krijgen.

Max ging trouwens niet alleen gans van de rijlijn, hij had na de pitstop van Hamilton ook nog eens een half circuit voorsprong. Al weet ik niet of daar nog veel gedubbelden tussen zaten. Het voorval uit het filmpje zal inderdaad wel de reden zin waarom ze er zo kort op zitten, bedankt om het te delen.

Max ging trouwens niet alleen gans van de rijlijn, hij had na de pitstop van Hamilton ook nog eens een half circuit voorsprong. Al weet ik niet of daar nog veel gedubbelden tussen zaten.

Ja, er zaten 2 gedubbelden niet ver achter hem, je ziet die ook het recht stuk opkomen terwijl hij daar gaat stilstaan.
Allez, niet dat ik een probleem heb met wat hij deed hoor. Ik vind ook dat het wat zeuren voor niets is...

Het voorval uit het filmpje zal inderdaad wel de reden zin waarom ze er zo kort op zitten, bedankt om het te delen.

Np (y)

2 jaar naast Hamilton, en hetzelfde mogen als Bottas. 1 jaar, ok nog, maar 46 GP's zijn er wel héél veel om een mening te vormen.
don't get me wrong: Russel verdient een goed zitje, en hij deed het geweldig in een Mercedes die niet aan hem was aangepast. Maar in die ene race moest niks, en mocht alles.
Ik hoop echt dat hij meer gaat mogen en meer steun gaat krijgen als Bottas
ik zou, als ik hem was, echt voor een langer contract als Hamilton gaan, dan ben je nog zeker van je zitje als Lewis weg gaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan