Gisteren nog eens verder gedaan, en zoals gewoonlijk gaat het me weer niet lang boeien. Ga van punt a naar punt b.... doet mij enorm aan FC3 denken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deze doet mij vooral aan just cause denken, maar dat komt wellicht door de context. Er zijn veel verschillen, maar ook wel wat overeenkomsten.Heb eerlijk gezegd nooit Just Cause gespeeld. Is dat iets gelijkaardig dan Far Cry ?
Ik heb de ultimate edition gekocht voor de PS5 en de standaard editie voor de pc .ik heb het via ubi connect abonnementje.
het spel crasht meer dan dat ik het kan spelen
ben ik blij dat ik hier geen 60 euro aan uitgegeven heb

Ik heb de ultimate edition gekocht voor de PS5 en de standaard editie voor de pc .
Ben nu volop bezig op PS5 maar op pc draait het ook wel vlot zonder enige problemen.
Mss moet je je RTX 3090 vervangen. Ruilen?![]()

Die bug heb ik ook. In die cutscenes heb ik het gevoel dat het beeld een klein beetje happert.Uitgespeeld, enige bug dat ik tegengekomen ben is dat de cutscenes het scherm voor 1/3 soortement blurry waren, alsof mijn grafische kaart problemen gaf (maar is niet zo), kwam niet voor bij cinematic scenes. Ik vind het jammer dat de skill tree volledig weg is en vervangen is door gear en weapon mods, maar gelukkig hebben we wel een pak meer gear/weapons/mods dan ooit tevoren. Toch mag het nog iets meer uitgebreid worden.
De map zelf vind ik fantastisch. Denk dat dit de grootste map ooit is in een Far Cry spel en ik vind de overgang van jungle naar urban mooi. In de vorige FCs waren het altijd povere steden, maar het voordeel daarvan is dat er wel zo een pak meer jungle is en dat de jungle heel onveilig kon aanvoelen. Dat gevoel had ik jammer genoeg niet echt in FC6. Ze hebben ook weer hetzelfde probleem herhaald als in FC5: jagen op dieren voelt iets té optioneel aan. In FC3/4/Primal was het ook optioneel maar maakte het spel enorm aangenamer als je je gerief upgraded. In FC5 was het nog enkel goed voor geld te verzamelen. In FC6 kun je er buffs mee krijgen, maar ze hadden het beter ook toegepast voor gear aan te schaffen/craften.
De bossfights in FC5 vond ik uitermate slecht gedaan (voelde totaal niet episch aan en eerder lui). In FC6 is het zeker niet slechter of even slecht, maar weinig beter. Het was okay, maar het miste wat pit. De de outposts van FC6 zijn de FND bases, maar in vergelijking met de vorige FC games zijn er wel bitter weinig. Ze hebben wel de checkpoints toegevoegd die je ook kan overnemen, maar die zijn klein bier en bieden. Er hadden gerust een pak meer FND bases toegevoegd mogen worden.
En Ubisoft pls, New Game Plus. Ik ben dol op de gear/wapens die ik vrij vroeg in het spel verzamelde en doorheen heel het spel droeg. Let me carry them over!
.
.
Wildlands en Breakpoint heb ik ook gespeeld maar dat vond ik toch iets te repetitief eerlijk gezegd.Ik denk da ik soms meer ghost recon aan het spelen ben dan far cry
Ben idd ook eens 1 keer even door de map gezakt maar duurde niet lang.Tot nu toe 1 bug zat opeens in een tank gehurkt en kon er nergens meer uit.

In samenwerking mogen we een Far Cry 6-statue weggeven.
![]()
Win een statue van Far Cry 6!
Far Cry 6 ligt sinds kort in de winkelrekken en zoals gewoonlijk is het weer dolle pret met de typische Far Cry-actie. Ook onze redacteur was zeer te spreken over de game. Zijn uitgebreide review vind je achter deze link. Via deze wedstrijd die we in samenwerking met Ubisoft opzetten, kan je...www.beyondgaming.be
Ik dacht dat je toch PS5 games op de PS4 kunt spelen (streamen?) maar weet er het fijne niet vanVraagje, mits de zoon een PS4 Pro bezit en we beneden een PS5 hebben staan. Vroeg ik me af of ik beter een PS4 editie van Far Cry zou aanschaffen In plaats van een PS5 editie. Heeft er iemand een idee wanneer je een PS4 editie zou draaien op een PS5 dat de laadtijden ook korter zijn ?
Ik dacht dat er gratis update is voor ps5, dus beter ps4 versie kopen.Vraagje, mits de zoon een PS4 Pro bezit en we beneden een PS5 hebben staan. Vroeg ik me af of ik beter een PS4 editie van Far Cry zou aanschaffen In plaats van een PS5 editie. Heeft er iemand een idee wanneer je een PS4 editie zou draaien op een PS5 dat de laadtijden ook korter zijn ?
Dan zal het wel een PS4 editie moeten zijn, volgens mij is het niet mogelijk een PS5 editie op een PS4 te laten draaien.Maakt niet uit voor Far cry,dus gewoon kopen op de ps5 en uwe zoon kan hem spelen op de 4.