Far Cry 6

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Far Cry 6

Joeri

Hoofdredacteur
Crowdfunder FE
Platinum Trophy
far6azkey.jpg


release: 7 oktober 2021
genre: FPS
dev: Ubisoft Toronto

Far Cry in de Caraïben.

Welcome to Yara, a tropical paradise frozen in time. As the dictator of Yara, Anton Castillo is intent on restoring his nation back to its former glory by any means, with his son, Diego, following in his bloody footsteps. Their oppressive rule has ignited a revolution.

 
Laatst bewerkt:
HZD2 zag er nu ook niet echt revolutionair uit, op de graphics na dan. En ook Far Cry 6 is meer van hetzelfde.
 
Verschijnt 7 oktober.




 
 
zalig die guns: eentje met een motor, een ander met cd-werper. HEY MACARENA.
Meer van hetzelfde? Natuurlijk, anders was het geen FarCry meer he. Als ze het onder de naam FarCry uitbrengen heb ik liefst dat ze wat in dezelfde lijn uitbrengen en niet zoals bij AC, waar de laatste AC helemaal niet meer op de Assassin style van de eerste lijkt. Had wel gehoopt dat hij nog voor de vakantie uitkwam, dat is wel een bummer.
 
Ik ben grote fan van de serie, heb de vorige versies met veel plezier gespeeld.
Maar van deze ben ik voorlopig nog wat afwachtend.


Ik vond de graphics bij de vorige precies beter, maar kan maar een indruk zijn.
 
Bij Far Cry heb ik vaak het gevoel dat het te veel van hetzelfde is, zowel in de game zelf, maar ook doorheen de gamefranchise zelf, alsof enkel de setting wat verandert. Zeker niet slecht, maar het is wat te safe en te weinig creativiteit om er een echte topper van te maken. Dat is wel bij meer Ubigames het geval.

Omwille van die reden is de 4 nog altijd mijn laatste game die ik speelde, deels doordat de setting me ook wat minder ligt bij de spellen die zouden volgen.
 
Misschien eens spelen, maar enkel voor de setting dan. Vorige afgezet na 2u, was precies veel te groot, weet niet.. zij me echt niets.
 
De 5 heb ik overgeslagen, naar deze ben ik wel benieuwd.
heb deze al in preorder staan, samen gekocht met valhalla op ubi store aan 70€ voor beiden
 
Deze ga ik ook zeker spelen, Far Cry 5 geskipt omdat het me niks zei, en ook New Dawn niet gespeeld.
 
Voor het eerst in de geschiedenis van Far Cry ben jij de schurk. Kruip in de huid van de legendes zelf: Vaas Montenegro, Pagan Min en Joseph Seed - allemaal gespeeld door de originele cast.

Duik in de verwrongen geesten van deze iconische schurken, onthul hun achtergrondverhalen, vecht tegen hun innerlijke demonen en herenig je met bekende gezichten. Dit alles in een nieuwe Far Cry-gameplayervaring waarin je zult moeten sterven... en het opnieuw proberen. Kun jij ontsnappen aan de geest van een schurk?

 
Terug
Bovenaan