Far Cry 6

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Far Cry 6

Man wat erger ik mij aan de controls in deze game… R3 voor melee werkt gewoon niet, of pas na 5x drukken… idem om te healen/reloaden… dat rijden met een auto?? WTF! 1x gas geven en hij blijft zelf gas geven? Remmen lukt dan gewoon niet?
*dingdong*
error - error
Your fingers are too fat. Please clear your finger from the R2 zone. :p

Voorlopig ook nog geen problemen gehad met besturing.
Tof spel als je van het typische base-clearing houdt uit vorige farcry's.
Grafisch vind ik hem wat tegenvallen (PS5). Dan ziet een AC Valhalla of Watchdogs Legion er toch beter geupdate uit.
 
Ik heb de XOne versie en heb sinds de laatste grote patch een vervelend probleem.

Als ik nu down to sight wil aimen, verschijnt de graphic van mijn scope (of reflex sight) pas later.
En als ik schiet zonder die graphic, schiet de kogel ergens helemaal anders heen.

Na 1 seconde, misschien 2, reset zich dat en kan ik gewoon schieten.

Maar het is wel ongelooflijk vervelend om plots een wapen te trekken op een vijand en dan 2sec niet kunnen schieten.
Nog mensen met dit probleem?
 
Voor die laatste amigo,heb al die shrinks maar kan ze niet neerzetten in die grot.
1ste keer stond er duw x ,werkte niet.
2 de keer start op laatste shrink op nieuw doen en nu gaat t nog niet.terwijl ik alles gedaan heb,zelfs guide gevolg v ellende.
1 bug festijn deed game.
 
Die trophy van de insurgency leaders is toch maar meh.
Heb je die intussen al? Tijdens de laatste missie moet je op zoek gaan naar dat ene ventje met een geel symbooltje. Da's de insurgent leader. Die neerschieten, en daarna jezelf laten neerschieten (of van een hoog gebouw springen, of een granaat). Daarna respawnen zowel jij als de insurgent leader. Paar keer herhalen en de trophy is binnen.
 
Heb je die intussen al? Tijdens de laatste missie moet je op zoek gaan naar dat ene ventje met een geel symbooltje. Da's de insurgent leader. Die neerschieten, en daarna jezelf laten neerschieten (of van een hoog gebouw springen, of een granaat). Daarna respawnen zowel jij als de insurgent leader. Paar keer herhalen en de trophy is binnen.
Ok, zal het eens proberen .
Is de enige trophy die ik moet hebben, maar kan mij niet meer oppeppen om daar nog al die tijd in te steken.
Zeker niet nu ik met bf2042 begin.
 
Heb je die intussen al? Tijdens de laatste missie moet je op zoek gaan naar dat ene ventje met een geel symbooltje. Da's de insurgent leader. Die neerschieten, en daarna jezelf laten neerschieten (of van een hoog gebouw springen, of een granaat). Daarna respawnen zowel jij als de insurgent leader. Paar keer herhalen en de trophy is binnen.
Idd, heb ik ook zo gedaan
 
Ben net begonnen aan deze, Farcry 5 vind ik tot nu toe toch beter.
Er is gewoon teveel precies en al die kleren en aanpassingen aan de wapens hoeft voor mij ook absoluut niet.

Zal hopelijk beteren als ik er iets langer mee bezig ben.

Speel op PS5 en op grafisch vlak ben ik nu ook niet omver geblazen
 
Ben net begonnen aan deze, Farcry 5 vind ik tot nu toe toch beter.
Er is gewoon teveel precies en al die kleren en aanpassingen aan de wapens hoeft voor mij ook absoluut niet.

Zal hopelijk beteren als ik er iets langer mee bezig ben.

Speel op PS5 en op grafisch vlak ben ik nu ook niet omver geblazen
Was er ook mee begonnen maar snel weer naast mij gelegd , zegt mij niet veel meer zulke games.
Net hetzelfde met Assassin Creed games vroeger zot gespeeld maar nu komt de verveling snel naar boven mss met wat ouder te worden?

Geef mij dan gewoon een leuke single player van een 10u-20u lengte kan ik meer van genieten.
 
Ben net begonnen aan deze, Farcry 5 vind ik tot nu toe toch beter.
Er is gewoon teveel precies en al die kleren en aanpassingen aan de wapens hoeft voor mij ook absoluut niet.
Dit soort games voelen het eerste uur altijd wat overweldigend aan. Gewoon efkes focussen op de story missies, de rest komt vanzelf wel. Niet direct álles willen doen. Je moet niet eens alles doen, zelfs niet voor de trophies.
 
Far cry 6.

ja als superfan van de series, allemaal gespeeld te hebben (behalve nr 2 niet uitgespeeld),
toch weer in huis gehaald.

raar, maar deze keer ben ik niet "hooked".

de 5e had nog dat america fuck yeah gehalte, die montana setting lag me echt wel.
maar nu , dat gringo mexico gedoe is net niet mijn ding precies.

ook dat gedoe met die kledij en outfits, pff... ik snap het wel: ze moeten vernieuwen want anders krijgen ze kritiek dat het altijd hetzelfde is. maar dat hoefde niet echt voor mij, en ook dat gedoe met die L1 en R1 knop tegelijk in te duwen, zo'n spervuur creeëren.... moeilijk te mikken, en nogal dwaas imo.

ook het menu van het spel, wat is daar mee, je moet nu precies het bolletje doen bewegen zoals je met een muis cursor moet doen??? precies een cheap PC to PS4/5 port van de jaren stilletjes.
 
moet mijn mening herzien: wat dieper in het spel , en far cry 6 is toch wederom een pareltje; al zitten er zoals gezegd enkele storende zaken in. Maar verhaal en meesleep is weer top notch.

wel weet ik niet hoe je een bal kan gooien om enemys te distracten. heb nogtans al al mijn buttons op de ps4 controller geprobeerd....
iemand?
 
moet mijn mening herzien: wat dieper in het spel , en far cry 6 is toch wederom een pareltje; al zitten er zoals gezegd enkele storende zaken in. Maar verhaal en meesleep is weer top notch.

wel weet ik niet hoe je een bal kan gooien om enemys te distracten. heb nogtans al al mijn buttons op de ps4 controller geprobeerd....
iemand?
Typisch mij heb het al verkocht maar nu heb ik wel tijd en goesting om verder te doen :unsure:
 
Daarnet, update gehad maar er is blijkbaar iets misgelopen en nu kan ik het spel helemaal niet meer starten [ps5]

Nog mensen met dit probleem ?
 
Daarnet, update gehad maar er is blijkbaar iets misgelopen en nu kan ik het spel helemaal niet meer starten [ps5]

Nog mensen met dit probleem ?
Update ,op Xbox gehad..eerst 3x dat er iets mis was en opnieuw moest installeren.
4 de keer starten de game gewoon,beter is het er niet op geworden.zelfde zever.

Ik vraag me af of ze eigenlijk wel iets kunnen uitbrengen waar geen miserie mee is, tegenwoordig gewoon iedere game heeft problemen.
 
Danny Trejo update nu beschikbaar.

The one and only Danny Trejo comes to Yara to make his world-famous tasty tacos to feed the hungry. But Antón's forces decide to blow up his plans and now he is PISSED! Team up and fight with Danny Trejo, first with a free story mission and then with our last extra spicy Special Operation, Malagua. Double trouble Dannys are better than one.

 
hoe kan ik hogere life bar hebben?

in alle vorige far cry's moest je dit unlocken door met die POINTS in je menu dit te gaan unlocken.
zit nu halverwege het spel, en zit nog steeds maar aan 2 life bars.

ook die chain takedowns zijn nog steeds niet ge unlocked.... hoe doe ik dit?
 
Terug
Bovenaan