Far Cry 6

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Far Cry 6

hoe kan ik hogere life bar hebben?

in alle vorige far cry's moest je dit unlocken door met die POINTS in je menu dit te gaan unlocken.
zit nu halverwege het spel, en zit nog steeds maar aan 2 life bars.
Over welke "life bars" heb je het? Je health staat onderaan je scherm, in het midden, en dat zijn 7 streepjes. Kun je niet aanpassen.
Je bent wellicht in de war met de "heat meter".

Far_Cry_6_beginners_guide_tips_tricks_Polygon_52.jpg


Clipboard01.jpg
 
Over welke "life bars" heb je het? Je health staat onderaan je scherm, in het midden, en dat zijn 7 streepjes. Kun je niet aanpassen.
Je bent wellicht in de war met de "heat meter".

Bekijk bijlage 6471

Bekijk bijlage 6472
lol ja, je hebt gelijk !!

zo verwarrend zeg, in al die vorige far cry 's waren dat je health , en hier opeens helemaal anders.

thanks!

edit: nu moet ik wel zeggen, dat vroegere systeem met PERKS UNLOCKEN was ook niet super, want dan had je als nadeel dat je alle perks had unlocked net op het einde van de game, waar niet veel meer te beleven is.
 
Hoe kom je eigenlijk aan een rocket launcher?

Want ik kom zot van die tanks en helicopters en dat ik dan moet wachten tot mijn metertje weer vol is van dat ding op mijn rug waarmee ik raketten kan schieten.

En hoe doe je dat dom gasmasker af? Bij headgear kan ik dat niet afzetten.. Gewoon kiezen tussen een krokodillekop en dat masker.
 
Hoe kom je eigenlijk aan een rocket launcher?

Want ik kom zot van die tanks en helicopters en dat ik dan moet wachten tot mijn metertje weer vol is van dat ding op mijn rug waarmee ik raketten kan schieten.

En hoe doe je dat dom gasmasker af? Bij headgear kan ik dat niet afzetten.. Gewoon kiezen tussen een krokodillekop en dat masker.
Ik heb zo een grenade launcher gekocht bij die vrouw waar je die special ops missies kan doen.
Super aankoop, haalt helis zo uit de lucht.
 
Doet wat denken aan Blood Dragon.

6 december. €19.99.

Lost Between Worlds is a new expansion for Far Cry 6 coming out on December 6 that transports players to an otherworldly dimension full of fractured worlds called rifts, each a twisted slice of Yara full of surprises, dangers, and diverse gameplay challenges. Playing as Dani Rojas, players will scramble down an active volcano in one rift, navigate a submerged version of Esperanza prowled by sharks in another, and race to stay ahead of a deadly lightning storm in a third, to name just a few. Along the way, they will unlock new weapons and abilities as they fight crystalline enemies in their quest to collect lost shards and earn powerful gear that will bring them closer to escape. Across multiple runs, players will choose different paths from rift to rift and develop an uneasy alliance with Fai, the strange, sardonic artificial intelligence whose spacecraft created the rifts.



De gewone game kreeg vandaag trouwens "new game+" en een demo.

 
Terug
Bovenaan