Far Cry 6

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Far Cry 6

Vraagje, mits de zoon een PS4 Pro bezit en we beneden een PS5 hebben staan. Vroeg ik me af of ik beter een PS4 editie van Far Cry zou aanschaffen In plaats van een PS5 editie. Heeft er iemand een idee wanneer je een PS4 editie zou draaien op een PS5 dat de laadtijden ook korter zijn ?
De laattijden zullen veel korter zijn wanneer je de ps4 versie op de ps5 speelt en grafisch zal er wel een versx
 
Gisteren de nieuwe Spec Op Cocodrillo gespeeld met ne kameraad. Heel leuke misse maar precies wel wat gemakkelijker dan de vorige twee. Of misschien is dat omdat we betere gear hebben ondertussen :)
Wel leuke map. Straks eens op mastery proberen spelen.

Vind nog iemand het enorm idioot dat wanneer je in iemand anders zijn wereld zit met coop je niet in de black market shop kan ?
Je moet elke keer de sessie verlaten om in uw eigen wereld in de black market te kunnen. Zal wel aan mij liggen maar vind dat echt irritant.
 
Dan gaan we voor een PS4 exemplaar, bedankt voor de feedback.
Heb ook spijt dak de ps5 versie heb, blijkbaar speelt mijn zoon het ook graag ma die heeft nog een gewone ps4. Mocht er hier iemand zijn die wil wisselen mijn ps5 game tegen de ps4 versie :unsure:
 
Gekocht op pc omdat ik dacht dat er crossplay co-op was. Direct gedownload om te kijken, maar Ubisoft doet er niet aan mee. Een keer gedownload betekent ook geen refund. Belachelijk. Kan dus geen co-op spelen met kameraad op PS4 tenzij ik het opnieuw koop.

Ubisoft, ik kots op u en uw refund policy.
 
Ik verdedig Ubisoft hier niet (ze mogen dat zelf doen) maar tis ook beke uw eigen schuld é, van da nie te checken vooraleer te kopen. :unsure:
 
Ik verdedig Ubisoft hier niet (ze mogen dat zelf doen) maar tis ook beke uw eigen schuld é, van da nie te checken vooraleer te kopen. :unsure:
Dat kan ik niet ontkennen. Maar dan nog, ik zou het gewoon moeten kunnen refunden. Stel dat mijn neefje perongeluk op mijn account een deluxe versie van €100+ koopt en download, dan is dat gewoon weggesmeten geld.
 
Ja ma da's opnieuw bij u é, zelf sla ik mijn creditcard gegevens nooit op uit veiligheid. :D

Maar ik ben het wel zeker mee eens dat hun "refund" policy belachelijk is. Dat ze wat van Steam leren.
 
Ja ma da's opnieuw bij u é, zelf sla ik mijn creditcard gegevens nooit op uit veiligheid. :D

Maar ik ben het wel zeker mee eens dat hun "refund" policy belachelijk is. Dat ze wat van Steam leren.
Ik wist ze niet dat ze refunds deden voor games, welke reden kan je opgeven als je een refund wilt ?
 
Eh, ik heb het eigenlijk niet gecheckt toen ik dat postte en me enkel gebaseerd op een reddit post over steam refunds van vorig jaar, maar hier is in ieder geval de link met info over steam refunds: https://store.steampowered.com/steam_refunds/

Peins dat ge enkel ne reden moet opgeven als uw refund request buiten de tijdslimiet valt.
 
Steam refund altijd, voor welke reden dan ook, als de aankoop niet ouder is dan 14 dagen en je niet meer dan twee uur gespeeld hebt. Soit, we zullen het terug over Far Cry 6 hebben :) hoe is de co-op?
 
Dat kan ik niet ontkennen. Maar dan nog, ik zou het gewoon moeten kunnen refunden. Stel dat mijn neefje perongeluk op mijn account een deluxe versie van €100+ koopt en download, dan is dat gewoon weggesmeten geld.
heb je het gevraagd?
ik heb verleden jaar just dance 2021 gekocht via de store in de veronderstelling dat de nieuwe ps5 cam hierop werkte ... was uiteraard niet zo en heb zonder probleem refund gekregen.
je kan het altijd vragen eh, die kunnen ook wel zien dat je er nog geen 200u op gespeeld hebt
 
heb je het gevraagd?
ik heb verleden jaar just dance 2021 gekocht via de store in de veronderstelling dat de nieuwe ps5 cam hierop werkte ... was uiteraard niet zo en heb zonder probleem refund gekregen.
je kan het altijd vragen eh, die kunnen ook wel zien dat je er nog geen 200u op gespeeld hebt
Ja hoor, is omdat ik het via de Ubisoft Store zelf gekocht heb. Als ik dat bijvoorbeeld via Epic gedaan had was er niets aan de hand geweest. Stom, maar dan weet ik dat ook weer.
 
Man wat erger ik mij aan de controls in deze game… R3 voor melee werkt gewoon niet, of pas na 5x drukken… idem om te healen/reloaden… dat rijden met een auto?? WTF! 1x gas geven en hij blijft zelf gas geven? Remmen lukt dan gewoon niet?
 
Man wat erger ik mij aan de controls in deze game… R3 voor melee werkt gewoon niet, of pas na 5x drukken… idem om te healen/reloaden… dat rijden met een auto?? WTF! 1x gas geven en hij blijft zelf gas geven? Remmen lukt dan gewoon niet?
Oei, dat zijn eigenlijk allemaal zaken waar ik tot hier toe geen problemen mee heb. Op welk platform speel je ?
 
Terug
Bovenaan