Far Cry 6

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Far Cry 6

Ja Guapo zijn textures zijn inderdaad niet oké. Voor de rest is het me nog niet echt actief opgevallen.
 
Ps5 gfx zijn best goed,het verhaal zit ook wel goed maar het is en blijft een ubisoft game dus jammer genoeg ook niks nieuw al hoop ik dat het nog komt verder in de game.
 
Met HD textures af ziet alles er hier prachtig uit. Vreemd. Negeer mijn vorige opmerkingen over textures dus maar.
 
Ik heb meer de indruk dat ik gewoon Xbox one x aan t spelen ben ,dan series x . Tussenfilmpjes vallen meestal ook tegen.
Had m een dag voor release geïnstalleerd, en toen gelezen over dat HD texture pack.opnieuw geïnstalleerd en geen HD pack apart gezien.

Is 68 gig totaal en staat bij dat ge automatisch beste versie krijgt.
Is het op ps5 even veel ,of mis ik echt dat HD Textures pack.
Foto's online gezien dat ze dat HD apart moesten downloaden ,maar in vindt dat nergens in de store.

Heb de oplossing online gezien,maar niet te vinden ,hoe ze het uitleggen.lijkt er niet op te staan op Xbox.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb meer de indruk dat ik gewoon Xbox one x aan t spelen ben ,dan series x . Tussenfilmpjes vallen meestal ook tegen.
Had m een dag voor release geïnstalleerd, en toen gelezen over dat HD texture pack.opnieuw geïnstalleerd en geen HD pack apart gezien.

Is 68 gig totaal en staat bij dat ge automatisch beste versie krijgt.
Is het op ps5 even veel ,of mis ik echt dat HD Textures pack.
Foto's online gezien dat ze dat HD apart moesten downloaden ,maar in vindt dat nergens in de store.

Heb de oplossing online gezien,maar niet te vinden ,hoe ze het uitleggen.lijkt er niet op te staan op Xbox.
Naar de store gaan fc6 en daar meer info en daaronder bij add ons staat die. Ook gestart zonder en viel wel mee toch?
 
Naar de store gaan fc6 en daar meer info en daaronder bij add ons staat die. Ook gestart zonder en viel wel mee toch?
Gisteren stond dat er niet , nu juist wel gevonden.
Zonder gestart en het eerste wat ik dacht was,far cry 5 zag er beter uit.
Nu aan t downloaden, morgen zien wat het geeft.vandaag communi feest..gameloze dag.
 
ben er ook mee begonnen, maar geen idee hoe lang ik dit volhou
farcry 3 of farcry 6 same game, same shit
om ter grootst een map maken en dan vullen met overbodige zaken..
 
't is inderdaad wel een grote map. De mijne staat al vol icoontjes en er is echt veel te doen. Ge kunt het overbodig noemen, maar ik vind het waar voor uw geld.ge moet ook niet alles doen.
Persoonlijk breng ik ook variatie door verschillende speelstijlen uit te proberen.
En het verhaal is ook gewoon goed genoeg om verder te willenn doen.
 
Hier en daar zitten er grafisch toch rare dingen in hoor. Juan zijn grijze baard is gewoon de ene pixel na de andere en wat ik ook zo jammer vind is dat als je in een auto zit de spiegels gewoon geen weerspiegeling geven. Dat voor een game in 2021 op de PS 5 zou toch beter moeten. Verder weet ik niet waar eerst te beginnen. Heb al wel een aantal leuke dingen gespeeld en ik denk ook dat de map genoeg variatie brengt .
 
Vind de graphics toch persoonlijk wel zeer goed, bij momenten valt de mond toch eens open.

De zonsopgang, die boven de zee uitkomt 🤩
 
Het speelt wel enorm vlot tot nu toe.
Enkel als je bovenop een berg staat zie je op de baan beneden voertuigen random spawnen. :)

De 'Jewel' missies, allé de treasure hunts, vond ik wel tof, net als die cargo drops die je kan intercepten.
Maar of dit nog tof ga zijn achter de zoveelste keer.. geen idee.
Voorlopig amuseer ik me wel met de game, hopelijk is dit na x-aantal uur nog altijd zo.
 
Ik speel het op ps4 en vind het gelukkig niet zo chaotisch als far cry 5, waar elke 5 seconden de hel losbarst.
Een goede tip is: gewoon meerdere games spelen. Als je er één wat moe bent ga dan verder met een andere en
doe het rustig aan. Gewoon puur genieten :woohoo:
 
Het is idd leuk om wat stealth te spelen. Meestal bij de grote kampen barst de hel dan nog wel eens los en dan is het niet zo simpel om te overleven met de helikopters die er bij komen. Weet er trouwens iemand of je de snelheid van reloaden van je backpack kan versnellen ?
 
Domme vraag: Maar hoe kan ik een granaat/C4 of ander explosief gadget kopen/vinden? Dus onder uw gadgets waar je molotov/knife/ hebt.

Moet je dit vinden in één of andere lootbox want in de shop vind ik niets terug.
 
Terug
Bovenaan