Far Cry 6

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Far Cry 6

Season pass content spreekt mij wel aan

Vaas als mijn favoriet, gevolgd doos Joseph en dan Pagan Min

Gold Edition voor mij
 
Komt hier wel binnen, ziet er wel amusant uit.
Hoop wel dat je ook iets anders dan die haan als sidekick kan nemen.
Weet niet waarom maar die stoorde mij :unsure: .
 
Als ze het onder de naam FarCry uitbrengen heb ik liefst dat ze wat in dezelfde lijn uitbrengen en niet zoals bij AC, waar de laatste AC helemaal niet meer op de Assassin style van de eerste lijkt.
Niet akkoord.

Als je de vergelijking doortrekt in Far Cry, dan lijken de recente versies ook totaal niet meer op het eerste deel.
Het eerste deel was een prachtige game, moeilijk, realistisch (naar moeilijkheid toe), prachtige gfx, enz.

Vanaf deel 3 hebben ze de repetitieve gameplay (kampen overnemen, dingen verzamelen, onnozele side missies,...) geïntroduceerd. Deel 3 viel nog te pruimen. Alles daarna was gewoon dezelfde game met een andere skin.

't Is uitgemolken tot en met. Als je houdt van zo'n type brainless action game, zoveel te beter. Maar ik vind het spijtig dat deel 1 nooit een waardige opvolger gekregen heeft.

Zelfs de 'hallucinerende' missies komen telkens terug. Is het niet van een bloem, 't is van drugs of een muziekdoos.
 
thumbnail_image002.png


 
Nu ik na 1.5 maand ghost uit heb twijfel ik toch om deze aan te kopen ( gezien er voor mij toch niks speciaal meer uit komt in oktober ) of deathloop 2dehands twijfel nog.
 
Komende week is het zover. Ik heb de yara editie gepreorderd en das iets wat ik normaal bij andere games nooit doe.
Ben benieuwd...
 
8 oktober zal @coltie dit streamen via Twitch. Voor wie dan interessse heeft om zo eens de gameplay te bekijken :)

 
Terug
Bovenaan