Far Cry 6

Shooter PC PS5 PS4 XBOX Far Cry 6

Ik kocht vorig jaar een Ryzen 5000 series CPU met dan tijdelijk een Far Cry 6 code er bij, althans daar kon ik mij ergens voor aanmelden. De game werd dan een aantal maanden uitgesteld … iemand al een code ontvangen? Of iemand die weet waar die actie precies zal terug te vinden zijn einde van de week?
Ik had toevallig enkele weken geleden nog is gekeken op de site en daar stond nog steeds dat we een code krijgen als de game uit is.
heb gekeken op amdrewards.com
 
Ik ga er vanavond aan beginnen se. Heb hem in de Game Mania gekocht. Daar kreeg je de Yara editie en een mooie steelcase gratis bij en nog een extra code voor wat content. Ik ga er me wel mee amuseren denk ik.
 
You gotta love Cortez. 😁 Mijn favo character.

Bezig met het eiland (begin story) te verkennen te voet of te paard. Zalig gewoon om alles op het gemakje te doen. No rush 😆

Goe beeld op de ps5 maar af en toe last van screen tearing. (Sony, waar blijft die update voor VRR) 😤
 
Heeft iemand hier het ook bij Game Mania gekocht. Ik heb met de content codes wat problemen. Heb de Yara versie
 
Welke probs heb je ? Je content komt pas vrij na het completen van het start eilandje.
Cheerz
 
Toffe game, wel nog zo heel ver. Maar waar de vorige games vol zitten met icoontjes op de map is het hier wat anders.
Is het de bedoeling om zelf zo veel mogelijk om op ontdekking te gaan of betert dit nog? Vroeger had je die torens die je kon activeren en waardoor je dan allemaal icoontjes zag verschijnen. Hier blijkbaar geen torens meer.
 
Toffe game, wel nog zo heel ver. Maar waar de vorige games vol zitten met icoontjes op de map is het hier wat anders.
Is het de bedoeling om zelf zo veel mogelijk om op ontdekking te gaan of betert dit nog? Vroeger had je die torens die je kon activeren en waardoor je dan allemaal icoontjes zag verschijnen. Hier blijkbaar geen torens meer.
Torens zijn er idd niet meer denk ik.
Van wat ik er tot hier toe van heb begrepen moet je enemy camps ontdekken en die innemen.
Een map vol icoontjes heb ik ook niet gezien idd maar denk dat je met npc moet praten en dat zij dan info geven over wat waar op uw map ligt.
Ik hoop in ieder geval dat die de mechanic in de game is want dan moet je iets meer gaan ontdekken.

Gisteren een eerste groot kampje gedaan om het begin eiland en volledig in stealth. Echt wel leuk eigenlijk.
 
Welke probs heb je ? Je content komt pas vrij na het completen van het start eilandje.
Cheerz
Ik heb inderdaad gelezen dat je de content pas krijgt na het begineiland.
Met de code op PSN in te geven kan ik hem inwisselen maar als ik het dan wou downloaden kreeg ik de melding "er kan niet gevonden worden wat u zoekt" .
Ik zal nog even afwachten. Mss krijg ik de content toch. Ik weet ook niet juist waar ik nu al zou kunnen nazien of de content effectief is gedownload. Straks nog eens deftig zien.
De code die ik eerst moest inwisselen op de site van Ubisoft lukt tot hier toe niet. Heb deze gisteren ingegeven en dan bleef de website maar laden en ik heb nog altijd geen mail gekregen met de code in.
 
Heel mooie game en bolt best goed (niet dat ik een zwakke pc heb, maar toch...).

Het is en blijft natuurlijk Far Cry, en of dat goed of slecht is laat ik in het midden. Ik amuseer me er voorlopig mee en hoop op de nodige versnellingen in het verhaal moest m'n interesse wat af beginnen nemen.
 
Kan niet voor PS5 spreken, maar op PC ziet het er een pak beter uit dan je van de trailers kan afleiden.
Mij houden 2 dingen tegen om deze game te halen, de GFX (ik speel dit soort games daarvoor en het goed verhaal).

En dat het een UBI game is..
 
Je weet wat je kan verwachten, he. Als je de vorige Far Cry games de moeite vond, dan zou ik hem halen. Anders niet.
 
Hoe slecht zijn sommige textures...? :unsure: Ik heb het HD texture pack en alles op ultra settings maar de graphics vallen mij toch dik tegen. Net als de lip sync, 30fps cutscenes... Het meeste kan wel gepatcht worden maar toch. Ubi being Ubi. Zal eens proberen om dat HD texture pack af te zetten, hopelijk lost dat iets op. Anders toch aan het twijfelen om te refunden.
 

Bijlagen

  • yuirjdkynoo71 (1).jpg
    yuirjdkynoo71 (1).jpg
    165,9 KB · Weergaven: 29
Terug
Bovenaan