Far Cry 6

Far Cry 6

voor mij ziet het er verassend goed uit. Niet super lang geleden nog de Far Cry 3 remaster gespeeld en die zag er retelelijk uit. Het speelt echt als een actiefilm en je zit ook meteen in de actie, heerlijk tussendoortje nu. Het vloeiende van de controls en de framerate etc helpt daar toch serieus mee, vermoed ik.

het was ook snel gedownload en geïnstalleerd. ongeveer 40 minuten na aankoop was ik aan het spelen. In die tijd 2 keren champion geworden in Apex Legends, heerlijk dat je gewoon kan verder spelen terwijl dat in de achtergrond installeert.

Twijfel tussen de XSX en PS5 versie. Grafisch beter op XSX, PS5 heeft dan weer adaptive triggers.
De XSX heeft bijna nietmeer opgestaan sinds ik de PS5 heb, verdient mss nog eens aandacht :p.

Twijfel tussen de XSX en PS5 versie. Grafisch beter op XSX, PS5 heeft dan weer adaptive triggers.
De XSX heeft bijna nietmeer opgestaan sinds ik de PS5 heb, verdient mss nog eens aandacht :p.
jammer dak u nu kom vertellen dat die adaptive triggers in deze game zeer goed voelden voor mij, terwijl andere games mij nog niet konden ovrrtuigen van enige meerwaarde. ;-)

Die missie toch wel in totaal een keer of 8 mogen doen tot ik erdoor was.
Vooral op het einde aan de ingang. Maar op zich zeer leuke missie.
Het einde was idd zeer veel chaos.
Dankzij de backpack met rockets het wel gehaald :) Gisteren met ne vriend de 2de missie gedaan.
Toch ook wel 3 keer opnieuw moeten doen maar echt weel heel leuke missies. Hopelijk volgen er snel nieuwe :cool:

Is die locatie eigenlijk ook echt terug te vinden als je aan het free roamen bent of is dat enkel gemaakt om als missie te spelen?

Is die locatie eigenlijk ook echt terug te vinden als je aan het free roamen bent of is dat enkel gemaakt om als missie te spelen?
Zelf nog ni geweest tijdens free roaming maar deze moet wel toegankelijk zijn. Das veel te uitgebreid voor enkel een missie te doen.

Zelf nog ni geweest tijdens free roaming maar deze moet wel toegankelijk zijn. Das veel te uitgebreid voor enkel een missie te doen.
Ik dacht eerlijk gezegd dat deze niet mee in de gewone spelwereld lag maar kan me vergissen. Mij lijkt die map me iets te leeg om in de gewone spelwereld te zitten. Zeker als je ziet dat er nog een stuk of 6 van die maps gaan bijkomen. Maar nogmaals... kan me vergissen :-)

Ja, ik heb die missie toch ook een 10tal keer opnieuw moeten doen.
Ik ga toch eerst nog wat extra gear kopen denk ik voor ik aan de volgende begin.

Ja, ik heb die missie toch ook een 10tal keer opnieuw moeten doen.
Ik ga toch eerst nog wat extra gear kopen denk ik voor ik aan de volgende begin.
Ja en heel handig voor deze missies is echt verschillende guns met de juist munitie maken en ook uw gear kiezen waardoor ge sneller kunt lopen. Ik denk dat die "Parkour" heet en ook uw Supremo modden dat ge sneller kunt lopen.

Ik dacht eerlijk gezegd dat deze niet mee in de gewone spelwereld lag maar kan me vergissen. Mij lijkt die map me iets te leeg om in de gewone spelwereld te zitten. Zeker als je ziet dat er nog een stuk of 6 van die maps gaan bijkomen. Maar nogmaals... kan me vergissen :)
Je kan wel gelijk hebben hoor. Maar zou ergens wel jammer zijn.

Heb het dan toch maar voor de PS5 gekocht. Vind het grafisch ook niks tegenvallen eigenlijk.

Ook de missies zijn tot nu toe tof.

Je kan wel gelijk hebben hoor. Maar zou ergens wel jammer zijn.
Ja idd wel een gemiste kans. Langs de andere kant is het mss ook leuk om in een onbekende map te komen omdat we anders de regio al zouden kennen. Ik hoop wel dat er snel nieuwe maps bijkomen want nu gaat het snel vervelen vrees ik. En gezien dat de enigste manier is om dat geld te krijgen is het wel te hopen dat ze snel voor nieuwe maps zorgen.

Na toch al redelijk wat uurtjes gespeeld te hebben heb ik wat opmerkingen / vragen betreft het grafische gedeelte van het spel:

1) Heeft er nog iemand last van de bebaarde personages in het spel.
De baarden trekken echt op niets en zijn gewoon enorme pixels ipv haren.
In elke cutscene is het van dat.

2) Bij een ontploffing is het ook allemaal redelijk blokkerig

Iemand hier nog last van en iemand weet van dat er een patch zou komen ?

@Hunt85, Ik herken dat precies niet of ik ben er blind voor. Thans speel ik op een 190cm scherm op 3,5 meter afstand.

Ben wel blij dat ik het op PS5 heb, de adaptive triggers zijn wel leuk gedaan hier.

Ja ik heb een ook redelijke grote tv :-) en zit ook (veel te) dicht.
Een vriend van mij heeft dat ook en we spelen beide op PS5.

De adaptive triggers zijn idd zeer leuk. De eerste game eigenlijk waar ze echt een toevoeging brengen in de gameplay.
Krijg er bijna stijve vingers van na een paar uur spelen :)

Terug
Bovenaan