XBOX >>> FAQ <<< Xbox

Als je de EA pass hebt, krijg je dan ook de nieuwe BF wanneer hij uit is?

Nee, maar als hij niet verkoopt zal die er wel snel opstaan.
Idd, EA heeft 2 subscription formules:
- EA Play Pro: de hele EA catalogus + de nieuwste games
- EA Play: de hele EA catalogus + die games uit Pro nadat ze +- een jaar oud zijn

EA Play zit in Gamepass, EA Pro niet.
Jedi Fallen Order zat bv bij Gamepass op het moment dat het spel een jaar uit was.
Play pro is dit ook niet enkel een formule op pc?
 
Heb net 3 jaar Xbox live gekocht, op live kaarten ( goedkoopste zonder slechte reviews).
En omgezet naar ultimate , 146€ voor 3 jaar gamepass Ultimate.werkt perfect nog het omzetten.
 
Laatst bewerkt:
Mensen. Hoe kan ik de downloadsnelheid verhogen of stabieler maken?
Ik ken geen reet van IT dus be gentle 😊
Nat is open
Maar mss iets met de drs veranderen?
 
Begin met een test aan de modem waar internet binnenkomt, als het daar wel snel is, dan zit het probleem ergens anders.
Dan zou ik zorgen dat je een goede bekabeling hebt liggen. Beste is CAT 6 kabels trekken.
Als het bij modem al traag uitkomt dan ligt waarschijnlijk aan je abonnement of modem zelf en zou ik eerst daar kijken en dan naderhand eventueel de kabels veranderen.
 
Mensen. Hoe kan ik de downloadsnelheid verhogen of stabieler maken?
Ik ken geen reet van IT dus be gentle 😊
Nat is open
Maar mss iets met de drs veranderen?
Kijk zeker wanneer je spel/update download, dat je alle games afgesloten hebt. Anders ist hier ook maar 40mb/s ipv 140mb/s
 
Kijk zeker wanneer je spel/update download, dat je alle games afgesloten hebt. Anders ist hier ook maar 40mb/s ipv 140mb/s
Merci. Maar dat doe ik altijd wel.
nu net dirt 5 aant afhalen. En nu is de download weer zo’n 80-90
Met soms drops naar 5 😡
 
Merci. Maar dat doe ik altijd wel.
nu net dirt 5 aant afhalen. En nu is de download weer zo’n 80-90
Met soms drops naar 5 😡
Ik heb dat altijd bij COD,dat het zo tergend traag gaat v kbps tot 40 mb.. schommelt volle bak.
Terwijl ik updates Enzo aan heb staan altijd, en bij COD begint het altijd te updaten wanneer ik t spel opstart.raar.

De rest gaat altijd goed, heb Proximus is meestal rond de 90 mb...als ik iets afhaal.
 
Een denk vraagje.

Uit het standpunt van een collector, hoe interessant is GamePass Ultimate?
Mijn idee zou zijn om mij een Series X te kopen en 36 maand GPU voor €650 in totaal.
Op die manier kan ik voor dat geld 3 jaar lang alle nieuwe releases spelen van MS als ook wat extra stuf dat ze er in gooien af en toe.
Maar als collector, heb ik op dat moment niks... dus het idee zou zijn om de games die ik echt goed vond.
Nadien toch nog physical te kopen voor in de collectie, dit wrs used of via black friday deals of andere acties.
Is dit een dom idee? xD
Volgens mij doe ik mij nog altijd profijt tegenover geen GP te nemen en alles te kopen, daarom niet day one, maar wrs wel vroeger dan dat ik zou doen met GP
Dus ook duurder per game.
Denk dat ik op 3 jaar dat geld dat ik betaal voor de extra copie fysiek er dan wel makkelijk terug uit haal zeker?
Als ook, kan ik na 3 jaar misschien wel beslissen, als GPU duurder word of zo per maand, op GPU dan op te zeggen en vanaf dat punt
nog puur hetgeen ik echt wil fysiek te kopen. Tegen dan heb ik toch de meeste GP games gespeeld die ik wou spelen.
Benieuwd wat anderen doen, of wat hun mening/idee is.
 
Ik doe het ook ongeveer op die manier. Spellen die de moeite waard zijn durf ik later alsnog fysiek te kopen. Ik vermoed dat je enkel deftige spellen wil verzamelen? Op die manier filter je de meeste brol er wel van tussen. Ik heb zo bijvoorbeeld Slay the spire leren kennen op GP.
Daarna de fysieke versie voor zowel de Xbox als voor de switch gekocht 😬
 
Terug
Bovenaan