XBOX >>> FAQ <<< Xbox

Is die methode van Live Gold naar Gamepass Ultimate nog steeds mogelijk?
Denk het wel, moet volgende week het ook opnieuw doen.
Het is in plaats v een € nu eenmaal de prijs v ultimate v een maand.

Xbox live omzetten ultimate.... Dan geeft Google toch posts v zeer recent , dat het nog steeds werkt.
 
Denk het wel, moet volgende week het ook opnieuw doen.
Het is in plaats v een € nu eenmaal de prijs v ultimate v een maand.

Xbox live omzetten ultimate.... Dan geeft Google toch posts v zeer recent , dat het nog steeds werkt.
Heb het vorige week nog op die manier gedaan. Wel als nieuw lid, dus had er nog 3 maand extra bij voor €1 :biglaugh:
 
Back4blood (Left4Dead opvolger) day 1 gamepass
Stalker 2 idem
Hades idem (13/8)
Yakuza LAD ook GP

bring it on :love:

edit: FLIGHT SIM OOK HNNNGgggg
 
Laatst bewerkt:
jSqa8DO.jpg
 
Het enige wat ik jammer vond was geen nieuws van een mogelijke Evil Within 3.
Ik hoop dat die er toch nog zal komen na de kleine cliffhanger van deel 2.
 
De spellen van Microsoft en al hun studio's zelf blijven altijd op Gamepass staan, terwijl een groot deel third party spellen er enkele maanden op staan, als ik het goed heb?

Nu is aangekondigd dat Hades ook naar Gamepass komt. Dat zal dan ook gedurende enkele maanden zijn? Of zijn er ook third party spellen waar Microsoft betaald heeft om ze op Gamepass te houden?
 
De spellen van Microsoft en al hun studio's zelf blijven altijd op Gamepass staan, terwijl een groot deel third party spellen er enkele maanden op staan, als ik het goed heb?

Nu is aangekondigd dat Hades ook naar Gamepass komt. Dat zal dan ook gedurende enkele maanden zijn? Of zijn er ook third party spellen waar Microsoft betaald heeft om ze op Gamepass te houden?
Niemand weet het. Het is wel vaker dat high profiles games na heel wat maanden eraf gaan. Sommige lijken er ook nooit af te gaan.
Er zit niet echt een systeem in.
 
Die third party games, dat is zo'n beetje als bij PlayStation Now. Sommigen lijken er inderdaad voor onbepaalde duur op te staan, andere dan weer voor enkele maanden of en half jaar. Ik denk dat velen bvb verrast waren dat enkele Final Fantasy en Kingdom Hearts games alweer weg zijn van GP.

Het nadeel is dat je inderdaad weinig zicht hebt hoelang die spellen er opstaan, tot een week of twee voor ze verdwijnen... Bij PS Now krijg je voor die premium titels direct een einddatum als ze op het platform verschijnen.
 
Terug
Bovenaan