XBOX >>> FAQ <<< Xbox

De xbox kun je volgens mij echt makkelijk scoren met die stockbots want die bleef echt een hele tijd beschikbaar. Kan ook niet anders als je kijkt naar de leden van de xbox stockbot en dan die van playstation : 1200 vs 24500 😵 Toont toch maar goed aan hoe onpopulair die console is in Europa algemeen denk ik.
Met de overname van Bethesda door Microsoft gaat dat wel veranderen denk ik.
Na Ghostwire geen Bethesda games meer op playstation. Geen Fallout, Elder Scrolls, Doom, Wolfenstein, Dishonored, Evil Within, etc..
Ze komen waarschijnlijk wel uit voor PC, maar ik vind zetel-gamen op mijn 55 inch tv leuker dan bureaustoel-gamen op mijn 20 inch monitor.
Voor mij was dit de reden om ook een Xbox Series X te kopen samen met een PS5.
 
deze ochtend ook een xbox gescoord maar ik heb nog een vraagje ivm de controller. Bij PS kan je een micro usbkabel aansluiten wanneer de batterij plat is en zo verder spelen. Hoe zit dit bij Xbox?
2 AA batterijen. Ge kunt wel zo een oplaadbare batterypack kopen,,,als je ze kan vinden.
Dit is de eerste Xbox die ik in huis heb, dus ik had zoiets van: uurggghh batterijen? Waarom niet zoals PS?
Maar het went snel. Ik heb een 4-tal oplaadbare AA-batterijen gekocht. Van zodra mijn batterijen plat zijn (ik schat zoiets van 20 a 30 speeluren) wissel ik ze gewoon en laad ze meteen op.
 
Na Ghostwire geen Bethesda games meer op playstation. Geen Fallout, Elder Scrolls, Doom, Wolfenstein, Dishonored, Evil Within, etc..
Dat is toch helemaal niet zo gecommuniceerd geweest, of ik moet iets gemist hebben. Tijdelijk exclusief of meteen in de gamepass, maar niet dat er geen Bethesda games meer op andere platformen zullen zijn. Microsoft zou zo ook redelijk wat inkomsten mislopen, denk ik.

https://www.videogameschronicle.com...is-complete-and-some-games-will-be-exclusive/
 
Dat is toch helemaal niet zo gecommuniceerd geweest, of ik moet iets gemist hebben. Tijdelijk exclusief of meteen in de gamepass, maar niet dat er geen Bethesda games meer op andere platformen zullen zijn. Microsoft zou zo ook redelijk wat inkomsten mislopen, denk ik.

https://www.videogameschronicle.com...is-complete-and-some-games-will-be-exclusive/
Ik acht de kans toch groot dat in de toekomst Bethesda games Xbox exclusive gaan worden. MS heeft Bethesda aangekocht omdat het op vlak van exclusives niet kon opboksen tegen Sony. Als zij alle games cross-platform blijven releasen gaan ze daar ook geen stap op vooruit.
 
Denk ook wel dat het uiteindelijk xbox exclusives gaan worden, maar sowieso dat ze zwaar inkomsten verlies doen, maja het is nu niet zo dat Microsoft het niet kan missen 😂 En ze moeten ergens beginnen... Xbox is vooral dominant in noord Amerika maar daarbuiten toch vooral playstation.
 
Geen Fallout en Elder Scrolls meer zou wel balen zijn, maar het is nu ook niet dat dit mij zou overhalen om een X-box te kopen... Ik denk eerlijk gezegd dat ze hierdoor minder geld gaan binnenhalen dan wanneer ze alles cross-platform zouden releasen.
 
Xbox is meer bezig met services, dan hun console. Dus ik zie ze Gamepass wel uitbrengen (met dan enkel hun eigen titels) op alle platformen na verloop van tijd. Of dat winstgevend genoeg zal zijn, don't know...
 
Dat is toch helemaal niet zo gecommuniceerd geweest, of ik moet iets gemist hebben. Tijdelijk exclusief of meteen in de gamepass, maar niet dat er geen Bethesda games meer op andere platformen zullen zijn. Microsoft zou zo ook redelijk wat inkomsten mislopen, denk ik.

https://www.videogameschronicle.com...is-complete-and-some-games-will-be-exclusive/
Ik zou er toch niet teveel op hopen.
Ze hebben al jaren het onderspit moeten delven tegen Sony. Nu hebben ze een goeie exclusive binnen, dus je mag er zeker van zijn dat de grote toppers niet op PS gaan komen. Plus ze willen ook gewoon hun Game-Pass promoten.
Nu, zelfs al heb je geen Xbox of zware rig, kans is dat je nog altijd de nieuwe elder scrolls, doom of whatever kunt spelen via de cloud.
 
Xbox is meer bezig met services, dan hun console. Dus ik zie ze Gamepass wel uitbrengen (met dan enkel hun eigen titels) op alle platformen na verloop van tijd. Of dat winstgevend genoeg zal zijn, don't know...
Gamepass op Playstation? hmmm,,, Microsoft zal dat wel willen,,maar Sony gaat dat nooit toelaten.
 
Geen Fallout en Elder Scrolls meer zou wel balen zijn, maar het is nu ook niet dat dit mij zou overhalen om een X-box te kopen... Ik denk eerlijk gezegd dat ze hierdoor minder geld gaan binnenhalen dan wanneer ze alles cross-platform zouden releasen.
Dat sowieso.
 
Ik snap niet waarom Microsoft plots zijn games zou moeten uitbrengen op playstation?

Waarom komen Sony games dan niet uit op xbox (MLB the show niet meegeteld, wat MLB beheert dat).
Insomnia gekocht. Ik wacht op de Sunset overdrive 2 op xbox praat?

Veel xbox insiders (oa jef grub) hebben al aangegeven: Gamepass is de centrale strategie en ze willen gamepass op zoveel mogelijk toestellen.
Niet de games apart, gewoon gamepass.
Als dat ooit op playstation kan zal je Bethesda en andere games op playstation hebben. Zo niet pech voor Playstation users.
 
deze ochtend ook een xbox gescoord maar ik heb nog een vraagje ivm de controller. Bij PS kan je een micro usbkabel aansluiten wanneer de batterij plat is en zo verder spelen. Hoe zit dit bij Xbox?
Zo een batterij pack is het beste.

Zonder batterij ,kabel in de controller gaat ook.
Hebt ge wel ineens een bekabelde controller.😂
 
Zonet ook kunnen bestellen bij Mediamarkt, maar zou kunnen dat ik er toch heb naast gegrepen.
Eerst stond er "Niet beschikbaar", maar na doorklikken naar de productpagina stond hij plots wél als "Beschikbaar".
Dan maar besteld om te proberen en nu staat er "Levering binnen 1-3 dagen"

We zullen wel zien zekerst? :)

EDIT: net mail van Bpost dat ze hem vandaag al leveren :clap:
Welke battery packs raden jullie trouwens aan?
 
Laatst bewerkt:
Zonet ook kunnen bestellen bij Mediamarkt, maar zou kunnen dat ik er toch heb naast gegrepen.
Eerst stond er "Niet beschikbaar", maar na doorklikken naar de productpagina stond hij plots wél als "Beschikbaar".
Dan maar besteld om te proberen en nu staat er "Levering binnen 1-3 dagen"

We zullen wel zien zekerst? :)

EDIT: net mail van Bpost dat ze hem vandaag al leveren :clap:
Welke battery packs raden jullie trouwens aan?
Die play and charge van MS zelf.
Ik ben het beu om te zoeken naar ne X.
op mijn +30 jaar game ervaring heb ik dees nog nooit meegemaakt
 
Ik heb gewoon losse heroplaadbare batterijen gekocht. die play and charge van ms was precies overal uitverkocht. en de onofficiële waren brol (aldus de reviews).
 
Terug
Bovenaan