XBOX >>> FAQ <<< Xbox

Die play and charge van MS zelf.
Ik ben het beu om te zoeken naar ne X.
op mijn +30 jaar game ervaring heb ik dees nog nooit meegemaakt

Ik doe zelfs al de moeite niet meer om er nog één te zoeken. (Zowel Xbox als PS zitten hier in hetzelfde schuitje)
Waarschijnlijk zal ik nog een goed jaar wachten, totdat ze effectief gewoon vrij te verkrijgen zijn.

De series S heb ik daarentegen wel al vaker in de winkel zien liggen.
 
Die play and charge van MS zelf.
Ik ben het beu om te zoeken naar ne X.
op mijn +30 jaar game ervaring heb ik dees nog nooit meegemaakt

Ik heb gewoon losse heroplaadbare batterijen gekocht. die play and charge van ms was precies overal uitverkocht. en de onofficiële waren brol (aldus de reviews).

Bedankt voor de feedback. Ik heb wat rondgezocht dan en uiteindelijk voor deze gegaan aangezien die wel redelijke reviews kreeg:

Ik doe zelfs al de moeite niet meer om er nog één te zoeken. (Zowel Xbox als PS zitten hier in hetzelfde schuitje)
Waarschijnlijk zal ik nog een goed jaar wachten, totdat ze effectief gewoon vrij te verkrijgen zijn.

De series S heb ik daarentegen wel al vaker in de winkel zien liggen.
Ik weet niet of het echt gewoon puur chance was bij mij, maar misschien dat je af en toe bij MM online kan kijken.
Bij mij toonde het alsof hij niet beschikbaar was, maar als je dan toch naar de productfiche doorklikte was hij plots wel te verkrijgen... (vandaag is dat precies niet het geval, maar je kan maar proberen af en toe)
 
Ik doe zelfs al de moeite niet meer om er nog één te zoeken. (Zowel Xbox als PS zitten hier in hetzelfde schuitje)
Waarschijnlijk zal ik nog een goed jaar wachten, totdat ze effectief gewoon vrij te verkrijgen zijn.

De series S heb ik daarentegen wel al vaker in de winkel zien liggen.
Bij mij hier van hetzelfde.
Misschien dit najaar.
Kheb gelukkig nog een one X
 
Geez, in mediamarkt België was 'm net op voorraad. Heb binnen de minuut geklikt op de tracklink van de bot en kon 'm al niet meer in de winkelmand doen...
 
Godver…
Weer te laat. Zowel op bol als op MM.nl waren er x’en.
Blijkbaar mag de werkende mens gene kopen 😅
 
Godver…
Weer te laat. Zowel op bol als op MM.nl waren er x’en.
Blijkbaar mag de werkende mens gene kopen 😅
Als je wil zoek ik wel eentje voor je ? Volg die telegram kanalen ook, en heb meestal m’n gsm bij de hand. Afhaling zou dan wel in Lokeren zijn.
 

Benieuwd!
Met de studios die ze in handen hebben, is 't alleszins niet onrealistisch om hard te maken.
Ze hebben er inderdaad wel veel op dit moment. Om een paar bekende op te noemen:
-Bethesda
-ID
-Arkane
-Obsidian
-Tango Gameworks
-343
-Coalition
-Double Fine
-Turn 10
Moet zeker haalbaar zijn om ons 3 a 4 nieuwe games per jaar te brengen.
 
Is die methode van Live Gold naar Gamepass Ultimate nog steeds mogelijk?
Geen idee, ik heb 3 maanden gratis gamepass gehad en heb hem toen niet meer verlengd. Op dit moment speel ik nog het meeste op de PS (met PSplus) en de games die gratis bij gamepass zitten heb ik al.
 
Terug
Bovenaan