XBOX >>> FAQ <<< Xbox

Merci. Maar dat doe ik altijd wel.
nu net dirt 5 aant afhalen. En nu is de download weer zo’n 80-90
Met soms drops naar 5 😡
Ik heb dat altijd bij COD,dat het zo tergend traag gaat v kbps tot 40 mb.. schommelt volle bak.
Terwijl ik updates Enzo aan heb staan altijd, en bij COD begint het altijd te updaten wanneer ik t spel opstart.raar.

De rest gaat altijd goed, heb Proximus is meestal rond de 90 mb...als ik iets afhaal.
 
Een denk vraagje.

Uit het standpunt van een collector, hoe interessant is GamePass Ultimate?
Mijn idee zou zijn om mij een Series X te kopen en 36 maand GPU voor €650 in totaal.
Op die manier kan ik voor dat geld 3 jaar lang alle nieuwe releases spelen van MS als ook wat extra stuf dat ze er in gooien af en toe.
Maar als collector, heb ik op dat moment niks... dus het idee zou zijn om de games die ik echt goed vond.
Nadien toch nog physical te kopen voor in de collectie, dit wrs used of via black friday deals of andere acties.
Is dit een dom idee? xD
Volgens mij doe ik mij nog altijd profijt tegenover geen GP te nemen en alles te kopen, daarom niet day one, maar wrs wel vroeger dan dat ik zou doen met GP
Dus ook duurder per game.
Denk dat ik op 3 jaar dat geld dat ik betaal voor de extra copie fysiek er dan wel makkelijk terug uit haal zeker?
Als ook, kan ik na 3 jaar misschien wel beslissen, als GPU duurder word of zo per maand, op GPU dan op te zeggen en vanaf dat punt
nog puur hetgeen ik echt wil fysiek te kopen. Tegen dan heb ik toch de meeste GP games gespeeld die ik wou spelen.
Benieuwd wat anderen doen, of wat hun mening/idee is.
 
Ik doe het ook ongeveer op die manier. Spellen die de moeite waard zijn durf ik later alsnog fysiek te kopen. Ik vermoed dat je enkel deftige spellen wil verzamelen? Op die manier filter je de meeste brol er wel van tussen. Ik heb zo bijvoorbeeld Slay the spire leren kennen op GP.
Daarna de fysieke versie voor zowel de Xbox als voor de switch gekocht 😬
 
Ik doe het ook ongeveer op die manier. Spellen die de moeite waard zijn durf ik later alsnog fysiek te kopen. Ik vermoed dat je enkel deftige spellen wil verzamelen? Op die manier filter je de meeste brol er wel van tussen. Ik heb zo bijvoorbeeld Slay the spire leren kennen op GP.
Daarna de fysieke versie voor zowel de Xbox als voor de switch gekocht 😬
Klopt, ik ben niet van zin alles nog te herkopen, enkel bepaalde franchises en goeie games die me echt aanstonden.
Bv; Halo, Gears 5, Tes 6 als die er ooit komt etc..

Slay the Spire nice!! Ik kende het spel van streams en dan nadien met een GP trial ook gespeeld zelf. Uiteindelijk ook de fysieke versie gekocht, maar voor switch. Echt een top spel voor portable in de zetel of opt wc te spelen xD
 
yeah SLAY THE SPIRE IS DE SHIT!

ahem..
DE. SHIT!
Is dit een dom idee? xD
Ken uzelf. Voor mij is dat zeker dom gezien ik meestal maar verslingerd geraak aan een game of 3 per jaar. En ik ook veel platformen heb en ook veel oude dingen herspeel. Als je iemand bent die maandelijks makkelijk 2 a 3games uitspeelt, zeker niet dom dan. Ik koop af en toe een maandje, komt hetzelfde uit als vroeger een game huren.
 
yeah SLAY THE SPIRE IS DE SHIT!

ahem..
DE. SHIT!

Ken uzelf. Voor mij is dat zeker dom gezien ik meestal maar verslingerd geraak aan een game of 3 per jaar. En ik ook veel platformen heb en ook veel oude dingen herspeel. Als je iemand bent die maandelijks makkelijk 2 a 3games uitspeelt, zeker niet dom dan. Ik koop af en toe een maandje, komt hetzelfde uit als vroeger een game huren.

Ik speel 3-4 games per maand ja, tenzij het eens een lange is. Maar 2-3 minstens elke maand toch wel ja.
 
Fun story, die link dat hier stond naar MM met Xbox... ik had daar eens op geklikt 3 uur terug om te kijken.
Op dat moment kon je effectief bestellen... ik dacht amai die staat al lang te koop dan. Bleek puur toeval te zijn.
Ik ging net kijken op de moment dat er weer nieuwe waren xD zijn al terug weg. Had beter ene besteld toen...
 
Een denk vraagje.

Uit het standpunt van een collector, hoe interessant is GamePass Ultimate?
Mijn idee zou zijn om mij een Series X te kopen en 36 maand GPU voor €650 in totaal.
Op die manier kan ik voor dat geld 3 jaar lang alle nieuwe releases spelen van MS als ook wat extra stuf dat ze er in gooien af en toe.
Maar als collector, heb ik op dat moment niks... dus het idee zou zijn om de games die ik echt goed vond.
Nadien toch nog physical te kopen voor in de collectie, dit wrs used of via black friday deals of andere acties.
Is dit een dom idee? xD
Volgens mij doe ik mij nog altijd profijt tegenover geen GP te nemen en alles te kopen, daarom niet day one, maar wrs wel vroeger dan dat ik zou doen met GP
Dus ook duurder per game.
Denk dat ik op 3 jaar dat geld dat ik betaal voor de extra copie fysiek er dan wel makkelijk terug uit haal zeker?
Als ook, kan ik na 3 jaar misschien wel beslissen, als GPU duurder word of zo per maand, op GPU dan op te zeggen en vanaf dat punt
nog puur hetgeen ik echt wil fysiek te kopen. Tegen dan heb ik toch de meeste GP games gespeeld die ik wou spelen.
Benieuwd wat anderen doen, of wat hun mening/idee is.
Ik vind het sowieso de moeite
Je gaat ook sneller games proberen die je anders niet probeert
De spellen die ik echt wil zoals gears die koop ik
MS is op dit moment echt goed bezig ….
Gamepass ultimate wat daar niet allemaal inzit en de studio’s die ze in handen hebben en nog gaan kopen
Het ziet er allemaal veelbelovend uit
 
Vraagje om zeker te zijn:
Ik heb een Xbox series x met Gamepass ultimate.
Als ik voor mijn zoontje nu ook een Xbox Series X koop , kan hij dan ook de GamePass games spelen en kunnen we dan online tegen/met elkaar spelen?

Volgens mij moet ik dan zijn Xbox als MIJN home Xbox instellen?

Klopt dit of gaat hij zelf ook Gamepass moeten kopen?
 
Vraagje om zeker te zijn:
Ik heb een Xbox series x met Gamepass ultimate.
Als ik voor mijn zoontje nu ook een Xbox Series X koop , kan hij dan ook de GamePass games spelen en kunnen we dan online tegen/met elkaar spelen?

Volgens mij moet ik dan zijn Xbox als MIJN home Xbox instellen?

Klopt dit of gaat hij zelf ook Gamepass moeten kopen?

Je kan die 2 consoles idd ‘linken’ met elkaar. U zoon moet dus geen GP voor zichzelf kopen.
 
Ik vind het sowieso de moeite
Je gaat ook sneller games proberen die je anders niet probeert
De spellen die ik echt wil zoals gears die koop ik
MS is op dit moment echt goed bezig ….
Gamepass ultimate wat daar niet allemaal inzit en de studio’s die ze in handen hebben en nog gaan kopen
Het ziet er allemaal veelbelovend uit
Heb het ondertussen 3 dagen geleden aangekocht. €136 betaald voor 3 jaar GPU, dus ik ben nu wel een tijdje zoet!
Ga inderdaad wel nog steeds games fysiek kopen, maar enkel de grote kleppers dan. En kan ze nu ook eerst testen en later voor prijsje kopen.
 
Vraagje om zeker te zijn:
Ik heb een Xbox series x met Gamepass ultimate.
Als ik voor mijn zoontje nu ook een Xbox Series X koop , kan hij dan ook de GamePass games spelen en kunnen we dan online tegen/met elkaar spelen?

Volgens mij moet ik dan zijn Xbox als MIJN home Xbox instellen?

Klopt dit of gaat hij zelf ook Gamepass moeten kopen?
De Xbox met de abonnementen op ,moet ge als gast zetten.werkt perfect .
 
Heb het ondertussen 3 dagen geleden aangekocht. €136 betaald voor 3 jaar GPU, dus ik ben nu wel een tijdje zoet!
Ga inderdaad wel nog steeds games fysiek kopen, maar enkel de grote kleppers dan. En kan ze nu ook eerst testen en later voor prijsje kopen.
Nice! Ga je je niet beklagen, ik heb een series S gekocht toen ik voor 90 eur 3 jaar GPU kon kopen :)
 
Heb het ondertussen 3 dagen geleden aangekocht. €136 betaald voor 3 jaar GPU, dus ik ben nu wel een tijdje zoet!
Ga inderdaad wel nog steeds games fysiek kopen, maar enkel de grote kleppers dan. En kan ze nu ook eerst testen en later voor prijsje kopen.
zo heb ik dat toen ook gedaan met de gamepass die nu in november afloopt
Dan ga ik die opnieuw verlengen en de echte must have of eventuele limited of collector, ja die koop ik en de andere die ik wil ook nadien voor een hele lage prijs
Ik vind dat je veel krijgt bij een gpu, je hoeft bijna niets meer aan te kopen
 
Terug
Bovenaan