XBOX >>> FAQ <<< Xbox

ik post ook indien er nog meer zijn
Het is echt een kwestie van geluk
thx, kheb ook een een Dreamland mijn nummer kunnen opgeven voor me te contacteren bij nieuwe stock.
Ik was de enige op de lijst, dus ik wacht vooral op nieuwe stock in die winkel xD
 
thx, kheb ook een een Dreamland mijn nummer kunnen opgeven voor me te contacteren bij nieuwe stock.
Ik was de enige op de lijst, dus ik wacht vooral op nieuwe stock in die winkel xD
in houthalen wilden ze geen lijst opmaken, zo zie je maar dat het overal verschillend is
 
in houthalen wilden ze geen lijst opmaken, zo zie je maar dat het overal verschillend is
Klopt, in Lochristi doen ze het bijvoorbeeld ook niet. Waar ik ga noteren ze je wel (zo had ik mijn eerste PS5)
Heb mijn nummer daar nu terug staan voor nog een PS5 (voor vriend) en een Xbox Series X voor mezelf.
 
in houthalen wilden ze geen lijst opmaken, zo zie je maar dat het overal verschillend is
Mediamarkt Hasselt mogelijk wel maar dan moet je echt in de winkel gaan vragen en voorschot geven...
Begin van dit jaar zo mijn PS daar vast kunnen krijgen.

Xbox heb ik via Mediamarkt kort na release ontvangen.
Dreamland in Bree hier kunt ge anders ook eens proberen, dat is niet ver van Houthalen.
 
Hoe installeer ik FS 2020 via game pass op pc?

Als ik via de store ga en ik kies FS 2020 en ik klik op installeren dan gebeurd er niks. :thinking:
 
Klopt.

Het enige waar ik persoonlijk wat mee zit is de druk om een spel snel snel uit te spelen omdat het van vandaag op morgen uit de GamePass kan vliegen. Maar met Microsoft games of Bethesda games zal dat wel meevallen, die blijven er lang of voor altijd in.

Verder zit de DLC vaak niet in de gamepass,,, als je die dan wil spelen ben je DLC aan het kopen voor een spel dat je eigenlijk aan het huren bent.
Maar dat heb ik alleen nog maar aan de hand gehad bij Forza Horizon 4
Als ge die app v gamepass hebt dan weet ge wel redelijk op voorhand wat ze er uit gaan gooien.
 
Een vraagje

Ik heb de xbox series x en in de toekomst wil ik de seagate ssd waar aan de achterkant van de console een slot voorzien is voor de x series games
Maar ga wel wachten tot het min 2T uitkomt

Nu is mijn vraag voor een externe ssd eraan te hangen waar dan de x original, 360 en one games gaan op gezet worden, ...
Wat hebben jullie eraan hangen ? Grootte en Merk ?

Ik heb nu de hdd van seagate van 8T
Dat werkt perfect maar wil in de toekomst graag een ssd
 
Mijne Xbox Series X gisteren verkocht nog voor aankoop prijs omdat het naast de PS5 Disc overkill is.

Vandaag de Series S op de kop kunnen tikken voor 190€ met de Turtle Beach 600 Gen2 erbij. Beide waren aangekocht in April 2021 goede deal lijkt mij 😊

Ga deze console enkel gebruiken voor de Xbox exclusieve game via gamepass , beste combo met PS5 Disc.

En eerlijk zoveel verschil zie ik momenteel niet met de series x zeker niet als gamepass console.
Tevreden en toch weer wat geld in de pocket.
 
Terug
Bovenaan