XBOX >>> FAQ <<< Xbox

Ik heb ook de ps5 disc en de series x langs elkaar staan. Maar ik vind de series s echt lelijk, ze hadden beter zoals sony gedaan, enkel de disc ontbreekt en voor de rest hadden ze identiek moeten zijn

De games zullen er op de x series beter uitzien en daarom heb ik voor de series x gekozen, en ook omdat ik wel een xbox fangirl ben :biglaugh:
Maar heb de ps5 disc staan met de abbo's plus en now en deze console is echt snel, stil en als hij rechtop staat echt mooi

Heb op dit moment geen spijt van mijn aankoop
 
Ik heb ook de ps5 disc en de series x langs elkaar staan. Maar ik vind de series s echt lelijk, ze hadden beter zoals sony gedaan, enkel de disc ontbreekt en voor de rest hadden ze identiek moeten zijn

De games zullen er op de x series beter uitzien en daarom heb ik voor de series x gekozen, en ook omdat ik wel een xbox fangirl ben :biglaugh:
Maar heb de ps5 disc staan met de abbo's plus en now en deze console is echt snel, stil en als hij rechtop staat echt mooi

Heb op dit moment geen spijt van mijn aankoop
Klopt moest de Series x digitaal zijn had ik zeker deze genomen.
Ben er vrij zeker van dat er nog 1 zal van komen. Maar momenteel kom ik toe met de S en had nog de aankoop prijs gekregen van de X dus geen schade geleden.
 
Oeie, da ken ik zelf niet.
Wat kun je daar eigenlijk mee?
Microsoft heeft een eigen loyaliteitsprogramma: Microsoft Rewards.

Door aankopen te doen in de Microsoft Store of het uitvoeren van bepaalde handelingen (het uitvoeren van Bing zoekopdrachten, behalen van een dagelijkse achievement of voltooien van quests in Game Pass-games) kan je rewards punten verdienen. De verdiende punten kan je inwisselen voor Microsoft Store tegoed (ook te gebruiken op hardware) of Xbox Game Pass Ultimate/Xbox LIVE Gold abonnementscodes.

Iedere dinsdag verschijnen er nieuwe Game Pass-quests.
 
Laatst bewerkt:
Microsoft heeft een eigen loyaliteitsprogramma: Microsoft Rewards.

Door aankopen te doen in de Microsoft Store of het uitvoeren van bepaalde handelingen (het uitvoeren van Bing zoekopdrachten, behalen van een dagelijkse achievement of voltooien van quests in Game Pass-games) kan je rewards punten verdienen. De verdiende punten kan je inwisselen voor Microsoft Store tegoed (ook te gebruiken op hardware) of Xbox Game Pass Ultimate/Xbox LIVE Gold abonnementscodes.

Iedere dinsdag verschijnen er nieuwe Game Pass-quests.
Keer bekijken, thx voor de info.
 
Microsoft heeft een eigen loyaliteitsprogramma: Microsoft Rewards.

Door aankopen te doen in de Microsoft Store of het uitvoeren van bepaalde handelingen (het uitvoeren van Bing zoekopdrachten, behalen van een dagelijkse achievement of voltooien van quests in Game Pass-games) kan je rewards punten verdienen. De verdiende punten kan je inwisselen voor Microsoft Store tegoed (ook te gebruiken op hardware) of Xbox Game Pass Ultimate/Xbox LIVE Gold abonnementscodes.

Iedere dinsdag verschijnen er nieuwe Game Pass-quests.
En waar ergens zie je hoeveel punten je hebt?
En waar kan je die inruilen?
 
XBox S op zich gekocht voor echtgenoot maar mijn zoontje zag Roblox staan en dat mag hij zeker spelen. Alleen krijgt elk spel dat hij wil proberen ‘error 110 server niet bereikbaar’.
We hebben prima connectiviteit tussen de console en ons 5.0 internet, spel zoals Forza of F1 lopen zonder enig issue. De schijf is maar voor 28% vol dus plaats genoeg.
Ik kan perfect Netflix en Disney+ bekijken zonder enige hik. Ik begrijp het dus niet. Heb al naar helpdesk van Roblox gemaild maar wie weet is er hier iemand sneller?
 
Online het volgende gevonden:

I was able to get it working. in xbox.com, under privacy and online safety, change "Share stuff people make", to "Everyone". That should do it.
 
Iemand nog last van dat als ge via de browser
( Microsoft Edge ). Op series x ,filmpjes afspeelt op 1080p of 4 k het beeld schokt,happert. Kan enkel in 720 p afspelen.

Al de rest Netflix ,Disney start onmiddellijk in hdr Enzo.

Op de Xbox one x werkt het normaal.

Al op Google zitten zoeken wat t probleem kan zijn, niets gevonden.
 
Laatst bewerkt:
Ik had dat eerst ook bij een van de eerste controllers die al jaren in de kast lag, maar een nieuwere controller ging wel.
Misschien dat de controller updaten ook kan helpen, ik heb zoveel controllers dacht neem een oude om te proberen.
Niet de moeite gedaan om te proberen na een update, omdat ik ook Series X/S controllers heb, zo ene gepakt en dat ging wel.
 
Ik had dat eerst ook bij een van de eerste controllers die al jaren in de kast lag, maar een nieuwere controller ging wel.
Misschien dat de controller updaten ook kan helpen, ik heb zoveel controllers dacht neem een oude om te proberen.
Niet de moeite gedaan om te proberen na een update, omdat ik ook Series X/S controllers heb, zo ene gepakt en dat ging wel.
Dat is een series x controller...lijkt of die niet gevonden wordt,tekens als ge hem wilt koppelen.
 
Terug
Bovenaan