XBOX >>> FAQ <<< Xbox

Dat is een series x controller...lijkt of die niet gevonden wordt,tekens als ge hem wilt koppelen.
Heeft die controller ook de laatste update? Ik veronderstel dat je weet dat je op de sync knop op de controller moet duwen, zodat het licht van de controller snel gaat flikkeren, dit is wel maar een bepaalde tijd en indien nodig moet je terug erop duwen zodat het licht terug snel flikkert enkel dan zoekt de controller verbinding. Wat je dan nog kan proberen is je gsm eens heropstarten. Als je die nooit uitzet kan dat ooit ook voor bluetooth storingen zorgen. Zie dat vaak op het werk met verbindingen met radio's in auto's en heb het zelf ooit met mijn Philips lampen thuis, als ze niet goed of helemaal niet verbinden helpt een restart van telefoon mij. Hopelijk lukt het met een van deze dingen anders heb ik geen raad meer vrees ik. :)
 
Heeft die controller ook de laatste update? Ik veronderstel dat je weet dat je op de sync knop op de controller moet duwen, zodat het licht van de controller snel gaat flikkeren, dit is wel maar een bepaalde tijd en indien nodig moet je terug erop duwen zodat het licht terug snel flikkert enkel dan zoekt de controller verbinding. Wat je dan nog kan proberen is je gsm eens heropstarten. Als je die nooit uitzet kan dat ooit ook voor bluetooth storingen zorgen. Zie dat vaak op het werk met verbindingen met radio's in auto's en heb het zelf ooit met mijn Philips lampen thuis, als ze niet goed of helemaal niet verbinden helpt een restart van telefoon mij. Hopelijk lukt het met een van deze dingen anders heb ik geen raad meer vrees ik. :)
Awel, vandaag ging het ineens wel allemaal.
Effe wreckfest getest, en Omni effe gespeeld.
Gaat verbazend goed eigenlijk...
 
Die gamepass is wat verwarrend. Ik ben een PC gamer en zou wel de gamepass willen maar wordt er dan gestreamd naar uw pc (met de noodzakelijke cut in quality) of krijg je die spellen echt gedownload ?
worden er ook vaak spellen verwijderd of is het zo dat eenmaal je de game gedownload hebt, hij voor altijd voor jou beschikbaar blijft?
 
Die gamepass is wat verwarrend. Ik ben een PC gamer en zou wel de gamepass willen maar wordt er dan gestreamd naar uw pc (met de noodzakelijke cut in quality) of krijg je die spellen echt gedownload ?
worden er ook vaak spellen verwijderd of is het zo dat eenmaal je de game gedownload hebt, hij voor altijd voor jou beschikbaar blijft?

zelf geen pc gamer, maar voor zover ik weet kan je de games gewoon downloaden. Af en toe verdwijnen er games, die zijn daarna niet meer speelbaar ook al zitten ze in je bibliotheek.
 
Die gamepass is wat verwarrend. Ik ben een PC gamer en zou wel de gamepass willen maar wordt er dan gestreamd naar uw pc (met de noodzakelijke cut in quality) of krijg je die spellen echt gedownload ?
worden er ook vaak spellen verwijderd of is het zo dat eenmaal je de game gedownload hebt, hij voor altijd voor jou beschikbaar blijft?

Via de Xbox-app op pc (beetje zoals Steam of EGS, maar minder uitgebreid) kan je gewoon de PC-versies van de spellen downloaden en spelen hoor. Je hebt toegang tot deze spellen zolang je abonnement actief is en Microsoft spellen blijven er waarschijnlijk permanent op. Anderer spellen staan er vaakmaar bepekt in tijd op, en dat kan gaan van enkele maanden tot een meer dan een jaar. Zo verdwijnen binnenkort bijvoorbeeld Company of Heroes 2, Disgaea 4+ en Forza Motorsport 7 binnenkort op pc (FM7 heeft te maken met licenties, die verdwijnt in zijn geheel uit de catalogus van MS).

Op deze pagina kan je zien wat er beschikbaar is op PC (en console): https://www.xbox.com/nl-BE/xbox-game-pass/games

Je kan ook streamen, maar dat is dan via deze pagina: https://www.xbox.com/nl-be/play?source=lp. Op deze manier zou je dan ook spellen kunnen spelen die enkel beschikbaar zijn op console via Game pass (bijvoorbeeld Red Dead Online, al verdwijnt die ook binnenkort :p)
 
Heb nog eens een vraagje, onlangs de moga xp5-x gekocht voor mobile cloud gaming. Nu is hij enkel compatibel met Android en Windows. Zou een usb bluetooth dongle een uitweg kunnen bieden om hem ook op mijn series s te kunnen gebruiken. Dan heb ik ineens een 2de controller 😊 heb al meermaals proberen zoeken online maar heb zelf nog geen antwoord gevonden. Alvast bedankt!
 
Mits ik nog een Xbox one X bezit, kwam ik in de store de Dolby app tegen. Is deze uitsluitend voor headphones ? Want als ik bijvoorbeeld Forza speel, krijg ik op men Marantz receiver toch Dolby Atmos als bron te zien.
 
Mits ik nog een Xbox one X bezit, kwam ik in de store de Dolby app tegen. Is deze uitsluitend voor headphones ? Want als ik bijvoorbeeld Forza speel, krijg ik op men Marantz receiver toch Dolby Atmos als bron te zien.
Als ge een headphone met atmos hebt, dan kan je enkel voor dat een licentie kopen.
Indien je een suround hebt die dat ondersteunt, kan je dit ook kopen
 
Mijn surround geeft reeds Dolby Atmos weer, bij de spellen die het ondersteunen. Dus ga ik er van uit dat ik dit al bezit via men Marantz receiver.
Dus de Dolby app aankopen zou dan overbodig zijn of geeft deze (nog) een meerwaarde ?
 
Mijn surround geeft reeds Dolby Atmos weer, bij de spellen die het ondersteunen. Dus ga ik er van uit dat ik dit al bezit via men Marantz receiver.
Dus de Dolby app aankopen zou dan overbodig zijn of geeft deze (nog) een meerwaarde ?
Ik denk wel dat je de app moet kopen zodat uw xbox dolby atmos ondersteund
 
Mits ik nog een Xbox one X bezit, kwam ik in de store de Dolby app tegen. Is deze uitsluitend voor headphones ? Want als ik bijvoorbeeld Forza speel, krijg ik op men Marantz receiver toch Dolby Atmos als bron te zien.
Nee ,das voor alles.kunt ge in de app zelf zien en instellen.
 
 
Kan iemand me helpen voor Xbox?? Heeft iemand ervaring met het volgende.
Ik wil de ultimate edition aan kopen via de US store (kan je gewoon op de Xbox aanpassen) kan dit?
Kan ik dit gewoon spelen zoals voorheen op het account waar in nu mee speel?
Laat ik de store en regio staan, kan ik nog spelen als ik het terug zet.

Ben nieuw bij Xbox sinds deze week, heb ervoor altijd Playstation gehad. Alvast merci als iemand me kan helpen hierbij.
 
Kan iemand me helpen voor Xbox?? Heeft iemand ervaring met het volgende.
Ik wil de ultimate edition aan kopen via de US store (kan je gewoon op de Xbox aanpassen) kan dit?
Kan ik dit gewoon spelen zoals voorheen op het account waar in nu mee speel?
Laat ik de store en regio staan, kan ik nog spelen als ik het terug zet.

Ben nieuw bij Xbox sinds deze week, heb ervoor altijd Playstation gehad. Alvast merci als iemand me kan helpen hierbij.
Normaal wel, ik heb heel lang op Ierland gestaan voor Engelse achievements uitleg te hebben . Ge kunt in uw store kopen via paypal en dan terug u land op België zetten.games werken normaal.

Als ge nu Xbox live ofzo de eerste keer op België hebt ingegeven , moet ge dat altijd daar opnieuw doen.
Voor de rest kunt ge v land wisselen.
 
Kan iemand me helpen voor Xbox?? Heeft iemand ervaring met het volgende.
Ik wil de ultimate edition aan kopen via de US store (kan je gewoon op de Xbox aanpassen) kan dit?
Kan ik dit gewoon spelen zoals voorheen op het account waar in nu mee speel?
Laat ik de store en regio staan, kan ik nog spelen als ik het terug zet.

Ben nieuw bij Xbox sinds deze week, heb ervoor altijd Playstation gehad. Alvast merci als iemand me kan helpen hierbij.

dat gaat perfect. Ik koop mijn digitale games ook altijd in de US store, scheelt toch altijd wel tov de euro.
 
Terug
Bovenaan