XBOX >>> FAQ <<< Xbox

Ik heb gisteren echt lang zitten sukkelen maar krijg de pre order voor fifa echt niet geplaatst.. Zegt dat Paypal gegeven niet ingegeven staan geeft steeds een error.. Mijn Master Card koppelen kan via dat account enkel met Amerikaans adres en geeft dan ook een error.. Heb de Ultimate Game pass ook gewoon met men Belgisch account..
Je zegt gewoon land switchen naar US bij system en dan eropstarten en in de store kopen?? Of nog ergens anders iets aanpassen ?

thnx
 
Ik heb gisteren echt lang zitten sukkelen maar krijg de pre order voor fifa echt niet geplaatst.. Zegt dat Paypal gegeven niet ingegeven staan geeft steeds een error.. Mijn Master Card koppelen kan via dat account enkel met Amerikaans adres en geeft dan ook een error.. Heb de Ultimate Game pass ook gewoon met men Belgisch account..
Je zegt gewoon land switchen naar US bij system en dan eropstarten en in de store kopen?? Of nog ergens anders iets aanpassen ?

thnx

Ik heb gewoon een random Amerikaans burger king als adres opgeven in combinatie met m’n CC. Of eventueel US gift cards kopen?
 
Wtf. Vandaag weer iets bijgeleerd.
Ik merkte dat er soms dlc die gratis bij een spel zat, niet erbij was tijdens het gamen (bvb little nightmares 2).
nu moet je dus dat extra’s downloaden in de optie ‘games en invoegtoepassingen beheren’.
kan je dat ergens instellen dat dat vanzelf gaat?
 
Laatst bewerkt:
Scarlet Nexus en Marvel's Avengers (later vandaag) zijn beschikbaar op Game Pass vanaf vandaag!
Het gaat allemaal niet meer lukken, bezig met psychonauts 2 op moment.
Dan deze maand Scarlet Nexus, back for blood , far cry,Avengers....
Volgende maand Forza horizon 5 ,cod ,halo...

En nog 2 kleinere games die ik wou spelen.
Zwaar luxe probleem ,met moeilijke beslissingen welke het gaan worden.
 
Het gaat allemaal niet meer lukken, bezig met psychonauts 2 op moment.
Dan deze maand Scarlet Nexus, back for blood , far cry,Avengers....
Volgende maand Forza horizon 5 ,cod ,halo...

En nog 2 kleinere games die ik wou spelen.
Zwaar luxe probleem ,met moeilijke beslissingen welke het gaan worden.
Gamepass is gewoon de max , ik heb de Halo Series X console in bestelling die code van Halo kan je die verkopen of is die gelinkt aan de console?
Want met Gamepass krijg je die al.

Nog wel niet uit of ik de console ga houden of gewoon bij mijn series x blijf.
 
Gamepass is gewoon de max , ik heb de Halo Series X console in bestelling die code van Halo kan je die verkopen of is die gelinkt aan de console?
Want met Gamepass krijg je die al.

Nog wel niet uit of ik de console ga houden of gewoon bij mijn series x blijf.
Kunt ge normaal verkopen,is een code die ge in de store moet ingeven.
 
Gamepass is gewoon de max , ik heb de Halo Series X console in bestelling die code van Halo kan je die verkopen of is die gelinkt aan de console?
Want met Gamepass krijg je die al.

Nog wel niet uit of ik de console ga houden of gewoon bij mijn series x blijf.
Als ge hem niet zou willen, heb ik er zeker interesse in.
Ik heb er toen geen te pakken gekregen jammer genoeg...
Code lijkt mij ook perfect verkoopbaar.
 
Terug wat zitten spelen op de series x, heb toch een vraag ivm. quick resume.. werkt dit eigenlijk deftig? Nu bijvoorbeeld met far cry 6, in de guide staat hij als qr compatibe, staat ook in de quick resume group. Als ik mijn console opnieuw boot is de resume queue leeg en start het game terug volledig op. Is de bedoeling niet denk ik?
 
Toevallig iemand met cloudgaming gamepass abbo die eens kan checken of Destiny 2 opstart?
Gisteren kunnen spelen, en vandaag doet "Play" niets, geen foutmeldingen en dit op zowel een laptop als een andere desktop.

Ik heb een 5-tal andere games getest daarnet maar alle andere games werken wel.
 
Toevallig iemand met cloudgaming gamepass abbo die eens kan checken of Destiny 2 opstart?
Gisteren kunnen spelen, en vandaag doet "Play" niets, geen foutmeldingen en dit op zowel een laptop als een andere desktop.

Ik heb een 5-tal andere games getest daarnet maar alle andere games werken wel.
Werkt hier bij mij, Chrome browser op Imac.
 
Werkt hier bij mij, Chrome browser op Imac.
Damm ok bedankt om te testen.

Dan zal er wellicht een issue zijn met mijn gamepass profiel, aangezien het op meerdere apparaten hetzelfde issue is.
Zal dan maar incident ticket maken.

Edit: Opgelost, net gedaan met werken en nog eens geprobeerd en werkt terug.
 
Laatst bewerkt:
Terug wat zitten spelen op de series x, heb toch een vraag ivm. quick resume.. werkt dit eigenlijk deftig? Nu bijvoorbeeld met far cry 6, in de guide staat hij als qr compatibe, staat ook in de quick resume group. Als ik mijn console opnieuw boot is de resume queue leeg en start het game terug volledig op. Is de bedoeling niet denk ik?

Bij mij werkt dat naar behoren en eigenlijk zeer goed zover ik het ervaar. Maar ik gebruik dat voornamelijk bij singleplayer games.
Online moet ge toch opnieuw inloggen en die sluit ik dus meestal gewoon af.
 
Kheb Batman the telltale series season pass disc versie geinstalleerd op op mijn xbox maar ik enkel maar de eerste 2 episodes downloaden en spelen bij de andere 3 krijg de melding purched but not download als ik dan probeer the downloaden kom ik op een pagina van de store en moet deze terug betalen. Iemand al voorgehad?
 
Moet stoppen om altijd de nieuwe games te kopen en afwachten.

Een tijdje geleden it takes two gekocht voor PS5 , nu komt hij op gamepass. 🙈
 
Terug
Bovenaan