>>> FAQ <<< VR | Virtual Reality

Of je moet gewoon eens op een zaterdag namiddag eentje gaan huren of in een van de vele VR pubs waar je het eens kan testen
 
Het is toch enkel Half Life 2 dat sterk is in VR? Alle andere titels zijn kleine games.
Dat is inderdaad een probleem.
Race games op pc reken ik er ook wel nog bij.

Dit weekend in Mediamarkt in Maastricht lag er een hele berg. Wel zwaar verschoten hoe cheap plastiek dat ding aanvoelt. Maar was niet aangesloten dus niks kunnen testen.
 
Dat is inderdaad een probleem.
Race games op pc reken ik er ook wel nog bij.

Dit weekend in Mediamarkt in Maastricht lag er een hele berg. Wel zwaar verschoten hoe cheap plastiek dat ding aanvoelt. Maar was niet aangesloten dus niks kunnen testen.
'cheap' plastiek ... plastiek voelt altijd ... :biglaugh: Het gevoel is ok zeker tenopzichte van de PSVR1 dat ding was 'log' vs de PSVR2

En idd weinig grote games maar 1 goeie kan volstaan als die "herspeelbaar" is voor mezelf was dat met PSVR1 DriveclubVR ... enkele andere makkers waren verzot op Firewall en 1ne met Rigs Mech waarvan ik zelf de regels nu nog nie snap :rofl:

Punt is je hebt nie veel nodig om je investering te verantwoorden ; over de prijs kan je zeggen ok niet voor ieder. Maar een 'goeie' pc en VR kost toch ietsje meer ... is al een tijdje terug maar m'n laatste Graphic card koste al evenveel als ne PS4 destijd ...en t'was dan nog gene 'goeie'

Binnenkort GT7 starten m'n laatste ervaring was nu KayakVR en Horizon . Wat ik van deze ervaren heb kwa graphics kan ik alvast dromen van achter het stuur te kruipen. Als de Blur zelf maar de ietse beter is tenopzichte van Driveclub VR ga ik een nieuwe verslaving tegemoet. Racen in VR is :love::love::love:
 
'cheap' plastiek ... plastiek voelt altijd ... :biglaugh: Het gevoel is ok zeker tenopzichte van de PSVR1 dat ding was 'log' vs de PSVR2

En idd weinig grote games maar 1 goeie kan volstaan als die "herspeelbaar" is voor mezelf was dat met PSVR1 DriveclubVR ... enkele andere makkers waren verzot op Firewall en 1ne met Rigs Mech waarvan ik zelf de regels nu nog nie snap :rofl:

Punt is je hebt nie veel nodig om je investering te verantwoorden ; over de prijs kan je zeggen ok niet voor ieder. Maar een 'goeie' pc en VR kost toch ietsje meer ... is al een tijdje terug maar m'n laatste Graphic card koste al evenveel als ne PS4 destijd ...en t'was dan nog gene 'goeie'

Binnenkort GT7 starten m'n laatste ervaring was nu KayakVR en Horizon . Wat ik van deze ervaren heb kwa graphics kan ik alvast dromen van achter het stuur te kruipen. Als de Blur zelf maar de ietse beter is tenopzichte van Driveclub VR ga ik een nieuwe verslaving tegemoet. Racen in VR is :love::love::love:

GT7 in VR met stuurwiel en pedalen is inderdaad 'on another level'!
 
Kan je dat ergens testen? Ik denk dat er in Gent ergens een zaak is waar je dit kan doen?
Wij zijn afgelopen zondag langs geweest en de review staat net online:

 
Wij zijn afgelopen zondag langs geweest en de review staat net online:


Dat prijskaartje 😲
 
 
Dat prijskaartje 😲
Bij Sparkx in Hasselt kan je 4 uur voor €35.

Staat wel maar één full motionsim.

En ge kunt er nog vanalles anders doen.

Het simracen is gewoon telkens wedstrijdje van 4 rondjes.

Als ge op een weekdag gaat hebt ge wel wat kans om zonder rijhulpen te rijden omdat er dan geen ander volk is.
 
Het is al te lang geleden om goed te kunnen vergelijken. Richie's Plank heb ik zowel in RAVEN als op die van mij gespeeld en de ervaring is hetzelfde. Ik heb eergisteren Beat Saber gekocht en dit is echt de moeite. Het scherpe beeld en 120hz refresh rate maken dat het er beter uitziet dan ik had gehoopt. De haptic feedback is echt een meerwaarde.
Minpunten zijn battery life en de standaard hoofdband maar als ik het veel blijf gebruiken ga ik zeker een elite band met batterij bijkopen.
 
Heb je een zware pc nodig voor Half Life op een meta Quest 2? En kan ik met mijn pc & mijn race stuur + pedals een racespel in VR spelen als ik de Meta Quest 2 koop en aansluit?

Ik overweeg de aankoop van MQ2 maar alleen als ik HL2 kan spelen + kan racen in VR
 
Laatst bewerkt:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan