>>> FAQ <<< VR | Virtual Reality

iemand die mijn psvr2 wilt kopen ? 2 keer gebruikt maar ik moet er van kotsen ( voordat ik het op buy and sell smijt )
 
Heb je een zware pc nodig voor Half Life op een meta Quest 2? En kan ik met mijn pc & mijn race stuur + pedals een racespel in VR spelen als ik de Meta Quest 2 koop en aansluit?

Ik overweeg de aankoop van MQ2 maar alleen als ik HL2 kan spelen + kan racen in VR
Ik speel Half Life Alyx op een GeForce 1080, 16gb ram en i7 cpu en dat werkt super.
 
Heb je een zware pc nodig voor Half Life op een meta Quest 2?
Ja
En kan ik met mijn pc & mijn race stuur + pedals een racespel in VR spelen als ik de Meta Quest 2 koop en aansluit?
Ja

Bepaalde games al wat beter dan anderen.
iRacing werkt goed.
ACC is wat gepruts.
LFS werkt supergoed, maar al een oud spel.

Van anderen geen idee. Best eens Googlen welk spel je wil spelen.


Ook aan denken dat bepaalde dingen heel moeilijk tot onmogelijk zijn in VR. Bijvoorbeeld uw pitmenu bedienen om aan te geven hoe veel je wil tanken, schade herstellen?, banden wisselen?
 
Na vorige maand Steam VR 2.0 te releasen volgen de updates elkaar in sneltempo op. Vandaag komen ze met dit;

Dat ze al ruime tijd bezig zijn aan de opvolger van de Index is geweten. Steam VR fest werd met een week uitgesteld en zal plaats vinden begin December. Zouden we een aankondiging mogen verwachten? En de release van een nieuwe headset ging vorige keer gepaard met de release van Half-Life Alyx... Nu ze de verjaardag van de originele Half-Life zo uitbundig gevierd hebben en gezien het einde van Alyx... Zou het? 😅 A man can dream.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marv
Voor de Quest 3 gebruikers.. dat werkt dus volledig afzonderlijk via WiFi? Steam bibliotheek streamen is weldegelijk enkel via PC als'k het goed lees?

Nog een grote brede ruimte over maar PC staat elders opgesteld en Index staat hier gewoon stof te happen gezien die indirecte kabelboel altijd teveel tijd vraagt.

Nu de Quest 3 met Asgard Wrath 2 komt voor een schappelijke prijs EN het te betalend is met ecocheques..
 
Voor de mensen op Quest 3, Steam Link werkt 100x beter dan Air Link. Veel makkelijker op te zetten, in te stellen & veel betere gameplay.
 
Voor de Quest 3 gebruikers.. dat werkt dus volledig afzonderlijk via WiFi? Steam bibliotheek streamen is weldegelijk enkel via PC als'k het goed lees?

Nog een grote brede ruimte over maar PC staat elders opgesteld en Index staat hier gewoon stof te happen gezien die indirecte kabelboel altijd teveel tijd vraagt.

Nu de Quest 3 met Asgard Wrath 2 komt voor een schappelijke prijs EN het te betalend is met ecocheques..
Kan inderdaad perfect. Ik heb vorige week hier even getest met de steamvr update en app op quest 3, ik was onder de indruk.
Eerste keer over wifi geprobeerd dus, input lag / latency nihil, werkt zeer goed.
 
Vraagje voor de PSVR2 eigenaars: spelen jullie er nog vaak op?

Of is het achteraf toch vooral een hebbeding gebleken en ligt ie nu stof te vergaren?

Ben nog steeds aan het twijfelen om er eentje te kopen, maar nog niet overtuigd...
 
Vraagje voor de PSVR2 eigenaars: spelen jullie er nog vaak op?

Of is het achteraf toch vooral een hebbeding gebleken en ligt ie nu stof te vergaren?

Ben nog steeds aan het twijfelen om er eentje te kopen, maar nog niet overtuigd...
Ik speel die nog vaak ja.
Ge moet Walkabout Mini Golf kopen. Aanrader!
 
Vraagje voor de PSVR2 eigenaars: spelen jullie er nog vaak op?

Of is het achteraf toch vooral een hebbeding gebleken en ligt ie nu stof te vergaren?

Ben nog steeds aan het twijfelen om er eentje te kopen, maar nog niet overtuigd...
Heb ik ook wel.
De prijs is ook best hoog en als je het dan niet echt veel gebruikt. Maar de ps5 staat hier ook gewoon te staan, dus je
Maar ook heb ik een beetje de vrees om er ziek van te worden en dan is het wel veel geld

Heb al gedacht om een 2dehands te kopen maar ik ben zo een maniak op mijn spullen dat ik zelden tevreden ben als ik iets 2dehands koop
 
Die Apple Vision Pro, kun je daar eigenlijk écht iets mee doen? Als ik wil werken op mijn mac... dan gebruik ik wel mijn mac... zelfde met televisie en dergelijke, het is werkelijk fantastisch wat dat ding kan, maar praktisch is het niet denk ik
 
PlayStation VR2 zal binnenkort ook op PC werken!

Al bij de vorige was daar veel vraag naar, maar toen is het er nooit van gekomen.

Also, we’re pleased to share that we are currently testing the ability for PS VR2 players to access additional games on PC to offer even more game variety in addition to the PS VR2 titles available through PS5. We hope to make this support available in 2024, so stay tuned for more updates.

 
VR pr0n, Let’s Go !
5e2N5s.gif
 
PlayStation VR2 zal binnenkort ook op PC werken!

Al bij de vorige was daar veel vraag naar, maar toen is het er nooit van gekomen.



Dat was eigenlijk hetgeen mij tegen hield om voor de psvr2 te gaan, benieuwd of het 2024 wordt.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan